Minä en sekaannu näihin jakoväittelyihin enempää, mutta kyllä tässä tredissä on järjen ääntä edustanut kaikkein eniten Inkeri mielestäni. Lienee ainut jonka mielestä treenata voi monellakin tapaa (ja olihan neutraalikin asialla).
Toolate ynnä muu vähäjakoremmi ei paljoa kumartele mitään eikä edes halua nähdä muita puolia asioista, ja sitten syyttää porukkaa näköalattomuudesta (mitä Bisley ehkä onkin, mutta ainakin on löytänyt itselleen hyvän tavan treenata).
Itse treenaan työntävät/vetävät jaolla, mutta omia juutujani ei kauheesti voi ottaa lukuun, edustan voimapuolta, en lihankasvattajia. Mikäli tavoitteeni olisi lihasmassa, treenaisin ainakin alkuun jotakuinkin tyyliin: 2 kk 4-jakoista, 2kk 2-jakoista, 2kk 1-jakoista. Ihan vaan vaihtelun ja sen vuoksi että saisin voimatasoja ylös vähemmillä jaoilla, kunnes taas rankoisin kertalaakista lihoja monijakoisella.
Ei näissä jakokeskusteluissa ole mitään vikaa, paitsi se että tämä on saletisti väärä tredi niille, ja osapuolet voisivat ihan oikeasti kunnioittaa toistensa argumentteja sekä mahdollisesti järkipuheen ja faktan edessä edes harkita muuttavansa mielipidettään. varmaa on että 99% lukijoista ei vaihtaisi treenityyliään oli mikä oli.
Itse näen hst:n, DC:n ja dual factorin ym. suurimpana vahvuutena sen valmiiksi ympätyn raudan lisäämisen, se vie sen arvuuttelun pois mitä perus 4-jakoisella treenaava käyttää. Mutta lopunviimein en suurta eroa näe jos vaan tajuaa eri tavoin (kuten bisleyn volyymin nosto Kalimeron kanssa) lisätä vastusta ajan kanssa.
Piis vaan kaikille.
Oon tainnut kirjotella liikaa tänne kun enää ei jaksa ihan tulikivenkatkuisena vängät vaan kirjoittaa jopa asiaposteja:lol2: