Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
totta helvetissä pitää treenatessa näyttää hyvältä, eihän sitä koskaan tiedä jos se oikeakin sattuisi paikalle.....

Onhan se kiva pukeutua niin, ettei itteä okseta ku kuvansa näkee peilistä ku vilkasee onko selkä suorana tai jalat linjassa...

Kyllä täällä parjataan niitä, jotka panostaa pukeutumiseensa salilla, mutta tuntuu välillä että porukka kilpailee siitä, kuka näyttää eniten Uuno Turhapurolta. Ehkä joidenkin mielestä on cool näyttää niin räjähtäneeltä ku mahdollista. :jahas:

Ei täydy näyttää...mielellään xxl tpaita ja jotku verkkarit jalkaan, mitkä on puhtaita. Painikengistäni en luovu ja ne kyllä näyttää hyvältä:)

Ei siis todellakaan...sitäpaitsi puolen tunnin reenin jälkeen oon ainakin ite melko pahannäkönen,eikä sitä näkyä pelkät vermeet enää pelasta...
Jos lahja on huono,ei se siitä paketoimallla parane...

Ei mua kyllä häiritse tippaakaan, jos joku pukeutuu siististi myös salille. Itse en jaksa, vaan pidän samoja treeniretkuja, kunnes saumat repeää. Jokainen tyylillään, vaikka sitten "World Gym"-paita päällä ja räikeän väriset salihousut jalassa :-)

Mielestäni tärkeintä on todellakin se, että treenivaatteet ovat puhtaat eikä hien ja paskan käryllä kiusaa tarpeettomasti muita ihmisiä. Omat vaatteeni ovat ihan peruskamaa, t-paita tai pitkähihainen ja joko verkka- tai olohousut. Ei mitään rikkinäisiä kledjuja, mutta ei uusimpiakaan. Olen liian visu pitämään parhaimpia vapaa-ajan vaatteita itse treenin aikana ja puenkin ne mieluummin päälle suihkun jälkeen chillatessani. :)

Itse en kyllä paljoa kattele mitä laitan salille päälle. Aina kaapista jotkut verkkarit ja college. Samoilla collegepuvulla vedän aina muutaman treenin ja pesen, muuten haju rupee jo itseäkin häiritsemään. Enkä itse kylläkään muidenkaan vaatteita salilla katsele niin en näe mitään tarvetta näyttää hyvältä tai olla cool!

Hieman :offtopic: mutta noista vaatteista. Olisi hakusessa joku kevyempi ns. "hengittävä" paita (ei hihaton) kun tuppaa toi paita välillä liimautuun selkään kii. Eli oisko jollain suosituksia mistä sais hyviä? Sit myös näiden tavallisten verkkareiden tilalle jotkut VIELÄ kevyemmät housut mis ois mukavampi olla. Linkittäkää vaikka jonkun kaupan sivulle/kuvaan tai sanokaa ihan mistä sais ja millaseet jos tiedätte.

Edit: Jaa löytykin tosta edelliseltä sivulta noista housuista. Myydäänkö näitä better bodies top sportissa vai missä? Onko saman merkkisiä paitojakin? Onko vie muita vastaavia mielellään HALPOJA mitä ootte hyväks havainnu?

N.D:n vastaus oli kyllä napakka. Ei ole mitään niin kauheeta kuin kaveri joka vääntää paskasissa ja haisevissa vaatteissa. Sillä minkä näkönen nyt salilla on ei juurikaan ole oleellista. Toiset haluu näyttää hyvältä, toisille ihan sama, toiset tarkotuksella laittaa rikkinäiset verkkarit ja 20 vuotta vanhan college-paida. Jokainen kuten tykkää. Kunhan ei haise paskalle!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei siellä tosiaan pakko ole missään viimeisen päälle muotivermeissä olla, mutta kuten monet ovat jo sanoneet, niin olisi kaikkien muiden kannalta vähintäänkin mukavaa, että ei ihan valtavasti haise ja että vaatteet olisivat ehjät.
Itsellä on ihan normaali verkkari/collegepaita linja salilla, nekään eivät ole uusia, mutta puhtaita kuitenkin :)

Nyt on pakko myöntää että tässä jokin aika sitten olin turhamainen salivaatteiden suhteen. Salille mennessäni ihana kaunis tyttönen hymyili minulle (woooow!! eka kerta :) ) enkä tästä johtuen pukuhuoneessa kehdannut vetää päälleni sillä kertaa mukaan tarttunutta "i think the slain care little if they sleep or rise again" t-paitaani. Pidin ihan normi t-paidan päälläni ja kotiin lähdin iloisena tuo "i think the slain care little if they sleep or rise again" t-paita collegen alla. :)
Näin jälkeenpäin mokoma turhamaisuus hävettää, mutta eipähän tyttö pitänyt ihan hulluna, niinkuin ehkä olisi pitänyt...

Onk se ny niin vakavaa, jos revenneistä housuista vilkkuu pallit välillä?

Kai se on sama miltä näyttää kunhan treenaa. Itse kyllä myönnän katsovani peilistä muutakin kuin liikeratoja välillä salilla ollessani...Tosin en pidä kampaa taskussani ja hiuskiinnettä penkin alla ;) ...Ja tyhmältähän se naama melkein jokaisella näyttää,jos tosissaan punnertaa.. :eek:

college housut, iron maiden teepaita ja joskus vedetään se hihaton alta esille :jahas:
En ite kyllä jaksa pestä treenivaatteita hirveen usein, housut ehkä kerran 3-4kk:ssa jos sitäkään ja paidan kerran kuukaudessa. Heitän vaan parvekkeelle "tuulettumaan".

Ronn Moss sanoi:
college housut, iron maiden teepaita ja joskus vedetään se hihaton alta esille :jahas:
En ite kyllä jaksa pestä treenivaatteita hirveen usein, housut ehkä kerran 3-4kk:ssa jos sitäkään ja paidan kerran kuukaudessa. Heitän vaan parvekkeelle "tuulettumaan".

miten helvetissä voit edes itse treenata noilla kamppeilla :urjo: :urjo:. paita pitää vaihtaa joka treenin jälkeen, tai tulee jo itsellä paha olo siitä nihkeydestä ja hajusta ja luulisi, ettei tuo kovin hyvää hygieeniallekkaan tee treenata 3-4kuukautta samoilla collegeilla :evil:

tiieitiijuu sanoi:
miten helvetissä voit edes itse treenata noilla kamppeilla :urjo: :urjo:. paita pitää vaihtaa joka treenin jälkeen, tai tulee jo itsellä paha olo siitä nihkeydestä ja hajusta ja luulisi, ettei tuo kovin hyvää hygieeniallekkaan tee treenata 3-4kuukautta samoilla collegeilla :evil:

Ei ne edes haise niin pahalle, kun tuulettaa joka treenin jälkeen. Muutenkin pidän ennemmin tommoisia "sisään ajettuja" treenivaatteita kuin uusia ja juuri pestyjä. Muutenkaan meidän sali ei ole mikään yber fashion athlon, missä ei saa edes tyyliin hikoilla, niin otan riskin ja vedän amiskuteissa :rolleyes:
Heti kun kamat alkaa oikeasti haisemaan, niin kyllä mä ne pesen. Ja muutenkin, mun "sali hygieenia" ei ole mitään rinnastettavissa mun muuhun hygieeniaan eli en käy suihkussa kerran kuukaudessa. En vaan näe mitään järkeä pestä kamoja joka treenin jälkeen. Turhaa IMHO. :piis:

Ronn Moss sanoi:
:urjo:
Siis ei helvetti! vaikka nyt se sun kledjus ei susta haise niin mieti muita treenaajia kun ne joutuu kärsii siitä että jouku haisee iha kauheelle. Paita pitää vaihtaa joka kerta ja housut nyt menee 2-4 kertaa.
:urjo: :wall:

En kyllä laittaisi paitaa päälle mikä on pesty viimeksi kuukausi sitten, oli se kuinka tuulettunut hyvänsä :urjo: Itse hikoilen vielä suht runsaasti niin pakko se paita on pestä joka reenikerran jälkeen, housut mulla menee yleensä yhden viikon ja sitten pesuun.

Originally Posted by ilmielävä
Nyt on pakko myöntää että tässä jokin aika sitten olin turhamainen salivaatteiden suhteen. Salille mennessäni ihana kaunis tyttönen hymyili minulle (woooow!! eka kerta ) enkä tästä johtuen pukuhuoneessa kehdannut vetää päälleni sillä kertaa mukaan tarttunutta "i think the slain care little if they sleep or rise again" t-paitaani.

Heheh, kyllä pitää tunnustaa että kun hyppää kuntopyörän selkään lämmittelemään ja vieressä polkee mitä upeimpia tyttöjä niin toivoisi että olisi jotkut tyylikkäämmät vaatteet päällä kuin verkkarit ja kulunut t-paita :D Tosin en mä nyt tiedä onko se yhtään tyylikkäämpää pukeutua viimeisimpiin ultimate reenivaatteisiin kun raiskaa rautaa naama punaisena hiki roiskuen kymmenen metrin säteelle :lol2: Salilla missä itse käyn on oma sali naisille joten voi rauhassa keskittyä vain ja ainoastaan reenaamiseen :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom