Kyllä, treenatessa PITÄÄ näyttää hyvälle ja olla äärimmäisen COOL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ronn Moss sanoi:college housut, iron maiden teepaita ja joskus vedetään se hihaton alta esille :jahas:
En ite kyllä jaksa pestä treenivaatteita hirveen usein, housut ehkä kerran 3-4kk:ssa jos sitäkään ja paidan kerran kuukaudessa. Heitän vaan parvekkeelle "tuulettumaan".
tiieitiijuu sanoi:miten helvetissä voit edes itse treenata noilla kamppeilla :urjo: :urjo:. paita pitää vaihtaa joka treenin jälkeen, tai tulee jo itsellä paha olo siitä nihkeydestä ja hajusta ja luulisi, ettei tuo kovin hyvää hygieeniallekkaan tee treenata 3-4kuukautta samoilla collegeilla :evil:
:urjo:Ronn Moss sanoi:college housut, iron maiden teepaita ja joskus vedetään se hihaton alta esille :jahas:
En ite kyllä jaksa pestä treenivaatteita hirveen usein, housut ehkä kerran 3-4kk:ssa jos sitäkään ja paidan kerran kuukaudessa. Heitän vaan parvekkeelle "tuulettumaan".
Originally Posted by ilmielävä
Nyt on pakko myöntää että tässä jokin aika sitten olin turhamainen salivaatteiden suhteen. Salille mennessäni ihana kaunis tyttönen hymyili minulle (woooow!! eka kerta ) enkä tästä johtuen pukuhuoneessa kehdannut vetää päälleni sillä kertaa mukaan tarttunutta "i think the slain care little if they sleep or rise again" t-paitaani.