Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Huomioikaa se, että joillakin on ehkä tarve pitää sitä sosiaalista elämää yllä käymällä salilla, eli tapaamalla ihmisiä. Ja lisäksi kaikilla ei ole tavoitteen kasvattaa lihasta, jotkut saattavat käydä vain siksi, että pysyy kunto yllä tai ehkäseen vanhenemisen mukana tulevia oireita. Eli kaikki eivät tarkoituksella paina 110 lasissa.

Kuulun itse ihmisiin jotka treenaa enemmänkin kunnon takia kuin että koko salihomma olisi elämäntapani. No itse käynkin ainoastaan duunipaikan salilla ja siellä yleensä tulee treenattua ylähäisessä yksinäisyydessä.
Silti ostin juuri uusia treenivaatteita ja paljon mukavampi on nyt treenata kun on kunnon kamppeet. Tavalliset t-paidat liimautuu ihoon kiinni ja ovat hiostavampia. Ainoa miinus BB:n treenipaidoissa on se että paidat ovat liian lyhyitä, ainakin mulle.
Penkissä ja ylätaljassa tuo häiritsee kun maha paljaana pitää repiä menemään.

Timballa oli mielestäni tuossa helvetin hyvä pointti, kaikki eivät käy salilla KEHITTYÄKSEEN, kasvattaakseen lihaksia tai nostaakseen tuloksia. Jotkut treenaavat ihan vain siksi että se on heistä kivaa tai heille tulee siitä hyvä olo tms. Mulle ihan sama, en tuomitse.

Itseasiassa minusta on kiva jos salilla on tyttöjä ja poikia jotka on pukeutunut hyvin ja treenaavat, niinkauan kun eivät häiritse juttelullaan tms. muita treenaajia.

Jos jollakulla tosiaan menee treenit pilalle siitä että toisella treenaajalla on hienot vaatteet päällä tai että joku treenailee salilla vain omaksi ilokseen eikä yritäkkään nostaa tuloksia, niin kannattaisi ehkä mennä itseensä ja yrittää keskittyä enemmän siihen omaan treeniin..

Pitääkö sitä ylipäätään huomata edes muista ihmisiä...itsellä ainakin ämpäri soi ja ajatukset reenissä.

Treeni on mulle ainakin se hetki päivästä jolloin saa keskittyä täysin itseensä ja unohtaa kaiken muun. Eskapismia parhaimmillaan!

Itsekkin vetelen useasti ämpäri taskussa kauheella raivolla, mutta sarjojen välissä muutunkin apinasta ihmiseksi ja opin puhumaan :O Pääasia, ettei häiritse muiden treeniä, eikä omaansa niin..

Salivarustukseni; liian pieni t-paita (tietenkin), lököttävät sorsit, lasten balettitossut (tosin aikuisten koolla) - ainoastaan hacklaitteessa ja prässissä alennun laittamaan sisäpelitossut jalkaan (se metallilevy tuntuu v*ttumaiselta jalkapohjaan).

Niin ja mp3-soitin.

Nyt täytyy tunnustaa, et aika usein tulee vedettyä reenit tiukka t-paita päällä:nolo: Tosin tää palvelee lähinnä omaa pääkoppaa eikä muita kanssareenaajia, saan reeniin lisää virtaa kun näkee peilistä lihasten tekevän työtä. Käytännössä menee niin, et vedän käsi- ja rintareenin t-paita (tank-top kesällä) päällä ja selkä- sekä jalatjumpat collegessa.
ps. en omista puuhelmiä

mxm sanoi:
Nyt täytyy tunnustaa, et aika usein tulee vedettyä reenit tiukka t-paita päällä:nolo: Tosin tää palvelee lähinnä omaa pääkoppaa eikä muita kanssareenaajia, saan reeniin lisää virtaa kun näkee peilistä lihasten tekevän työtä. Käytännössä menee niin, et vedän käsi- ja rintareenin t-paita (tank-top kesällä) päällä ja selkä- sekä jalatjumpat collegessa.
ps. en omista puuhelmiä
Uskalsihan sen joku ääneenkin sanoa (tai selkokielellä kirjoittaa, miten vain)! :) Mulla sama homma varsinkin kesällä, kun on kiristellyt. Mukavahan se on nähdä, että treeni on tuottanut tulosta! En mä hihattomassa muille pullistele vaan ihan itselleni :lol2:

Timba79 sanoi:
Huomioikaa se, että joillakin on ehkä tarve pitää sitä sosiaalista elämää yllä käymällä salilla, eli tapaamalla ihmisiä. Ja lisäksi kaikilla ei ole tavoitteen kasvattaa lihasta, jotkut saattavat käydä vain siksi, että pysyy kunto yllä tai ehkäseen vanhenemisen mukana tulevia oireita. Eli kaikki eivät tarkoituksella paina 110 lasissa.

Helvetin hyvä huomio, tää ei vaan tunnu mahtuvan kaikkien kalloon. Välillä itsekkin syyllistyn tälläiseen, sanotaan nyt sitten "salifasistiseen" ajatteluun. Katson jotain henkilöä salilla ja ajattelen tai sanon kaverille että mitä toikin täällä leikkii. Typerää ja tästä kun sen lukee niin tuntuu itsestään selvyydeltä että kaikki ei halua, sanotaan nyt sitten vaikka lihasmassaa.

mxm sanoi:
Nyt täytyy tunnustaa, et aika usein tulee vedettyä reenit tiukka t-paita päällä:nolo:
ei millään pahalla mutta voiko idioottimaisempaa näkyä olla kun joku treenaa tiukka(baari paita) päällä salilla, kerran eksyin eräälle kaupalliselle salille oulussa jossa joku jamppa reenas tiukka t-paita(siis sellainen baari paita) päällä ja kyllä se vaan jotenkin niin huvittavan näköistä oli, mutta jokainen tyylillään. yleensä en kiinnitä huomiota kenekään pukeutumiseen mutta tuo tiukka t-paita pisti vain silmään, vähän sama asia kun menis jotkut platinumin alaspäin kapenevat reeni housut jalassa baariin, fiksun näköistä. sori ei ollut tarkoitus vittuilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
:curs: ku kaikki ajattelis ravintoa ja treeniä edes yhtä paljon ku porukka ajattelee ulkonäköään nykypäivisin (=vaatteet ja meikit ym paskaa), niin kaikki olis HELVETIN hyvässä kunnossa!
Jos ei oo tyytyväinen ulkonäköönsä niin eikö se helpoin rako livahtaa on sit ostaa semmoiset vaatteet ja lyödä sen verran meikkiä päähän et edes joku "huomaa"??
Jos ei löydy tietoa ja tahtoa niin näin käy. Sen takia 95% salin "jäsenistä" pakoo ryhmä jumppiin missei kukaan huomaa yhtä hyvin et kunto ei oo kohdallaan, sillä kaikilla täys tekeminen katsoa itteensä peilistä!!!
Sitä paitsi olen varma että tämä on syy miks moni TREENAAJA tuntee itseensä "ei tervetulleeksi" tiettyhin saleihin. onko muut samoilla linjoilla? :curs:

neutraali sanoi:
ei millään pahalla mutta voiko idioottimaisempaa näkyä olla kun joku treenaa tiukka(baari paita) päällä salilla, kerran eksyin eräälle kaupalliselle salille oulussa jossa joku jamppa reenas tiukka t-paita(siis sellainen baari paita) päällä ja kyllä se vaan jotenkin niin huvittavan näköistä oli, mutta jokainen tyylillään.

Saa vittuilla, ihan vapaasti. No mulla nyt ei mitään baaripaitaa salilla oo päällä, muuten vaan vähän tiukemman mallisia asusteita. Meidän salilla näkee kyl yllättävän paljon minun näköisiä spedejä, johtuu ehkä siitä, et siellä käy paljon opiskelijoita. Pari tyyppiä on kyl ollut varsin viihdyttäviä meidän salilla:
1) hihaton tiukka paita, puuhelmet, ylös käärityt farkut
2) pinkki aurinkolippa, tiukka baaripaita ja 3/4-housut, rannenauhasysteemi (ja kyllä, tääkin oli mieheksi syntynyt)

vic sanoi:
:curs: ku kaikki ajattelis ravintoa ja treeniä edes yhtä paljon ku porukka ajattelee ulkonäköään nykypäivisin (=vaatteet ja meikit ym paskaa), niin kaikki olis HELVETIN hyvässä kunnossa!
Jos ei oo tyytyväinen ulkonäköönsä niin eikö se helpoin rako livahtaa on sit ostaa semmoiset vaatteet ja lyödä sen verran meikkiä päähän et edes joku "huomaa"??
Jos ei löydy tietoa ja tahtoa niin näin käy. Sen takia 95% salin "jäsenistä" pakoo ryhmä jumppiin missei kukaan huomaa yhtä hyvin et kunto ei oo kohdallaan, sillä kaikilla täys tekeminen katsoa itteensä peilistä!!!
Sitä paitsi olen varma että tämä on syy miks moni TREENAAJA tuntee itseensä "ei tervetulleeksi" tiettyhin saleihin. onko muut samoilla linjoilla? :curs:

Vaikka ei mun jutut aina olekkaan sieltä fiksuimmasta päästä, niin tähän täytyy sanoa että "hyvä" ensimmäinen posti. Pientä tilitystä, ja ihan turhasta :lol2:

Jos pitää valita, kumpi kahdesta on pahempi, se on ennemmin ihmisten pitämä meteli kuin niiden ulkonäkö. Toki jokainen saa reenata tyylillään, ei mua haittaa jos sali raikaa jonkun karjahduksista.

mxm sanoi:
Saa vittuilla, ihan vapaasti. No mulla nyt ei mitään baaripaitaa salilla oo päällä, muuten vaan vähän tiukemman mallisia asusteita. Meidän salilla näkee kyl yllättävän paljon minun näköisiä spedejä, johtuu ehkä siitä, et siellä käy paljon opiskelijoita. Pari tyyppiä on kyl ollut varsin viihdyttäviä meidän salilla:
1) hihaton tiukka paita, puuhelmet, ylös käärityt farkut
2) pinkki aurinkolippa, tiukka baaripaita ja 3/4-housut, rannenauhasysteemi (ja kyllä, tääkin oli mieheksi syntynyt)
joo, tiukassa normaali t-paidassa ei nyt mitään vikaa oo mutta sellainen tiukka baari t-paita(onko se nyt sitte ribbi paita vai mikä lie) päällä jos reenaa niin se on melko deividin näköistä touhua IMO, tiedät varmaan millaista paitaa tarkoitan:)

neutraali sanoi:
joo, tiukassa normaali t-paidassa ei nyt mitään vikaa oo mutta sellainen tiukka baari t-paita(onko se nyt sitte ribbi paita vai mikä lie) päällä jos reenaa niin se on melko deividin näköistä touhua IMO, tiedät varmaan millaista paitaa tarkoitan:)

Kyllä kyllä, tiedän tiedän:D

Ja mä kun luulin että naiset kyttää toisiaan.. :D (ylläoleviin posteihin viitaten)

Ainoa, minkä oon pannut salilla merkille on yksi isomahainen äijä, joka treenaa hihattomassa paidassa ja farkkushortseissa. Tämä siksi, että luulisi farkkushortseissa olevan epämukavaa treenata. Ja tämä mies pitää aina hirveää kälätystä jonkun treenikaverinsa (tai kenen tahansa) kanssa, joten häntä ei voi olla huomaamatta.

Mutta on teillä näköjään aikaa kyttäillä muiden pukeutumista. Ite en muista edes tän päivän treeneistä kenenkään pukeutumista. Ei vissiin tullut pahemmin kateltua, kun keskityin vaan olemaan kuul.. :D :rolleyes:

mxm sanoi:

ei 3/4 housuissa mitään vikaa mutta pinkki aurinkolippa :lol2:

Toisaalta sekin parempi kuin aina ne samat suolen sisäpuolelta haisevat retkut

Pari kertaa oon nähnyt jollakin treenaavan aurinkolasit päässä :lol2: . Kerran myös huvitti BodyPump-tunnilla, kun edessä olevalla tytöllä oli niin matalavyötäröiset housut, että joka kyykyssä näkyi puoli takapuolta. Oisitte pojat olleet näkemässä :D !

Helly sanoi:
Kerran myös huvitti BodyPump-tunnilla, kun edessä olevalla tytöllä oli niin matalavyötäröiset housut, että joka kyykyssä näkyi puoli takapuolta. Oisitte pojat olleet näkemässä :D !

:kuola:

Ite tuli ostettua tänä syksynä better bodiesin treenihousut. Monelta kyllä on kuullu kommenttia siitä että mikä järki on kalliita treenihousuja ostaa kun voi ihan tavis verkkareissa treenata jne. jne. Tosiasia on kuitenkin se että ne treenihousut on aivan loistavat päällä! Niissä on tarpeeks tilaa jaloille sekä tarpeeks pituutta (tämmöselle 195 pitkälle kun ei yhtään mistään löydy tarpeeks pitkiä verkkareita) sekä yks erittäin tärkeä ominaisuus on myös se hengittäminen. Ne on tosi mukavat kun ei ole ne housut litimärkänä vaan kuivaa heti. Niitä ei myöskään tarvitse pestä niin usein kun muita hosuja koska ainakaan omasta mielestäni ne ei kovinkaan helpolla ala sille hielle haisemaan kun se heti haihtuu pois eikä jää muhimaan moneks tunniks treenien jälkeen niihin housuihin. Suosittelen siis ehdottomasti ostamaan treenihousut jos olette semmosia harkinneet. Itsekin ensin mietin että onkohan järkeä ostaa noin kalliita mutta kun nyt on käyttäny niitä niin ovat ehdottomasti hintansa arvoiset. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom