Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten syy, miksi en tuota kreatiinia enää tällä hetkellä syö...
Kuten huomasit, taisin innostua annostuksen kanssa hiukan. Sitä oli nimittäin myös proteiinissa mukana ja sen lisäksi otin vielä ruokalusikallisen joka päivä, tauotta. Sillä seurauksella, että munuaisarvoni nousivat lääkärin salliman rajan yli. Ei mitenkään kamalasti, mutta kuitenkin. Tohtori sai minut säikähtämään.
Salilla "pojat" kuitenkin sanoivat, ettei tuossa ole mitään kummallista. Arvot pitäisi olla välillä 50-100 ja minulla ne olivat 106. "Pojat" kertoivat, että "mulla on 150" ja "ei toi vielä mitään..."
Tiedä sitten, mutta lopetin kuitenkin toviksi käytön ja katselen sitten myöhemmin asiaa uudelleen. Viime mittauksessa oli enää 95.
Että tämmöistä. Saapi haukkua tai kommentoida.
Suotta lopetit krean syönnin! Oyslabin mukaan seerumin kreatiinin viitearvot miehille ovat 60 - 100µmol/l, mutta yksilön lihasmassan suuruus vaikuttaa plasman kreatiniinipitoisuuteen.
Poliklinikka.fi:ltä: "Tuloksia tarkasteltaessa on otettava huomioon tutkittavan lihasmassa. Tästä syystä miehillä on selvästi korkeammat kreatiniinitasot. Esimerkiksi lihaksikkaalla miehellä voi olla 120-140 umol/l lukemia, joka ei kuitenkaan tarkoita, että tutkittavalla on munuaisten vajaatoiminta."
Että jatka vaan kaikessa rauhassa krean "mättäämistä" jos olet kokenut että siitä on hyötyä;)
Eikös tuo 5ml ole suunnilleen teelusikallinen? Taidan kiskoa tätäkin turhan paljon...
Kiitos kreatiini-infosta. Jatkan käyttöä, mutta suotta kai sitä isoa lusikallista jatkuvassa käytössä kannattaa vetää.
Eiköhän tuo teelusikallinen tai pari päivässä riitä, kun pitää vielä asianmukaiset tauot silloin tällöin.
Tuosta Möllerin purkista löytyy tämmöiset speksit:
Per 5 ml
- omega3-rasvahappoja 1100mg, josta DHA 600mg ja EPA 400mg
- D-vitamiini 10yg
- A-vitamiini 250yg
- E-vitamiini 10mg
Tarkoitus ei ole mainostaa, vaan varovasti kysellä että lienee ihan hyvät arvot? Kallistahan on verrattuna marketin öljyihin, mutta kun maistuukin ihan hyvälle. Molemmat menee helposti alas, sitruuna ja tavallinen.
Eikös tuo 5ml ole suunnilleen teelusikallinen? Taidan kiskoa tätäkin turhan paljon...
Desi maltoa ja desi heraa. Miks ei kreatiinia? Jos kuitenkin jotain "tehonlisääjää" haluat niin beta-alaniini on halpa ja toimiva ratkaisu. Leusiini ja glutamiini on kans hyviä ja edullisia lisiä palkkariin, kumpaakin vaikka 5g. Mutta desi heraa ja desi maltoa kyllä riittää.Hei mikä olis hyvä palautusjuoma systeemi(oon alottelija) jos ei olis kreatiinia? Hinnalla ei niinkää välii mut ei mitää kalleinta mahdollista
Desi maltoa ja desi heraa. Miks ei kreatiinia? Jos kuitenkin jotain "tehonlisääjää" haluat niin beta-alaniini on halpa ja toimiva ratkaisu. Leusiini ja glutamiini on kans hyviä ja edullisia lisiä palkkariin, kumpaakin vaikka 5g. Mutta desi heraa ja desi maltoa kyllä riittää.
Joo-o, ei muuten pysäytä eikä myöskään hidasta. Mistäs noin olet lukenut? Itse ainakin olen kasvanut vaikka melkein puolitoista vuotta tullut käytettyä kreatiinia lähes päivittäin.No siis kreatiinihan pysäyttää pituuskasvun tai ainkin (hidastaa mitä nyt oon lukenu) ja en muutenkaa nää sitä näin alkuu tarpeelliseks