Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kai munkin on laitettava ensimmäinen viesti tänne, eikä vaan lueskella muiden viestejä Eli diettiä on takana muutama kuukausi ja hyvällä mallilla ollaan. Nyt ekoja väsymyksen merkkejä ilmassa...puuh
Nyt sit varmaan löyty syy siihen dieetin junnaamiseenkin. Lääkkeillä toikin onneks hoituu ja lääkityksen myötä myös aineenvaihdunta alkaa pelittää paremmin ja dieettikin edetä! Tsemppii Sohvi Meillä oli kans isännän kanssa muutama aika vakavakin keskustelu mun dietin aikana tuosta henkisestä puolesta. En kuulemma puhunut enää juurikaan muusta kuin miten huono olo on ja miks paino ei lakse yms yms. Mielialat vaihteli paljon dietin etenemisen mukaan.Ei sitä huomaakaan miten sokeaks tulee ulkopuoliselle elämälle, kun yrittää vaan keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jaksamiseen. Seuraavalla kerralla tiedän paremmin mitä odottaa ja osaan varautua kaikkiin tuleviin oikkuihin Sun pitää järjestää A:lle joku romanttinen ilta ja hemmotella se pilalle. Lahjominenkin kannattaa, mä ostin isännälle riisinkeittimen :D:lol2:
Missä sarjassa kisaat?
/QUOTE]
Bodyfitness ja kääpiöiden sarja, meitä näyttääkin tänä vuonna olevan vähän vähemmän.
Aika ristiriitaisilla fiiliksillä...välillä tuntuu että aikaa on vaikka kuinka paljon ja välillä että eihän tässä olekaan nyt NIIN montaa viikkoa enää
...välillä tuntuu että aikaa on vaikka kuinka paljon ja välillä että eihän tässä olekaan nyt NIIN montaa viikkoa enää
Hih, pakko avautua vaikka tää nyt ei suoranaisesti kisailuun liity. (Mutta hassu juttu kuitenkin)
Mun dietti ei kai ole edennyt ihan suunnitelmien mukaan, kun muksun kaverin äiti oli kysynyt muksultani että olenko raskaana . Oli kuulema nähnyt miuta jossain. Ilmeisesti olenkin siis kuihtumisen sijasta paisunut.
No, paras selitys mitä keksin on että se on nähnyt minut mättöpäivän iltana jalkapallomassun kanssa kirjaimellisesti vaappumassa iltalenkillä... tai sitten oon vaan turvonnut.
Viime dietillä mulla oli ihan sama ongelma! Varmaan 10 tyyppiä tuli dietin aikana onnittelemaan uudesta perheen jäsenestä...Pahin oli se, että vielä ihan tuntemattomat tuli kysymään, milloin vauveli syntyy!!! Siinä ei hirveästi tuntunut, että dietti olis menny putkeen. Eli turvotus siis on ihan normaalia dietillä, kun kasviksia on enemmän ja tulee mahdollisesti niitä makeutusaineitakin käytettyä ym. pilleriä jos toista, mitkä tekee kaasua mahaan. Nou Hätä!
Onkos ketkä tytöistä tilannut Stella Speiolta kisa-asuja tai muuta? Tuli vähän ikävä ylläri, kun olin tilannut strasseja heiltä eikä niitä kuulunut... nyt taas kerran huutelin perään niin ovat sitten lopettaneet toimintansa!! Mistähän sitä lähtee peräämään rahojaan takaisiin... tästälähin kyllä jätän kaikki wepin kautta tilaamisettekemättä!!
Ja mitä diettiin tulee... Kyllä täällä rasva tirisee mutta armottoman hitaasti. Olen kuitenkin jotenkin rauhoittunut asian suhteen enkä jaksa kyllä yhtään stressatakoko touhusta. Kyllä se paniikki varmaan viimeistään syyskuussa sitten iskee kun..
Onkos ketkä tytöistä tilannut Stella Speiolta kisa-asuja tai muuta? Tuli vähän ikävä ylläri, kun olin tilannut strasseja heiltä eikä niitä kuulunut... nyt taas kerran huutelin perään niin ovat sitten lopettaneet toimintansa!! Mistähän sitä lähtee peräämään rahojaan takaisiin... tästälähin kyllä jätän kaikki wepin kautta tilaamisettekemättä!!
Ja mitä diettiin tulee... Kyllä täällä rasva tirisee mutta armottoman hitaasti. Olen kuitenkin jotenkin rauhoittunut asian suhteen enkä jaksa kyllä yhtään stressatakoko touhusta. Kyllä se paniikki varmaan viimeistään syyskuussa sitten iskee kun..