GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

No kai munkin on laitettava ensimmäinen viesti tänne, eikä vaan lueskella muiden viestejä :) Eli diettiä on takana muutama kuukausi ja hyvällä mallilla ollaan. Nyt ekoja väsymyksen merkkejä ilmassa...puuh

No kai munkin on laitettava ensimmäinen viesti tänne, eikä vaan lueskella muiden viestejä :) Eli diettiä on takana muutama kuukausi ja hyvällä mallilla ollaan. Nyt ekoja väsymyksen merkkejä ilmassa...puuh

Missä sarjassa kisaat?
Minäpäs aloitin dieetin kolme viikkoa sitten ja on ihanaa kun kaikki makeanhimo on kadonnut ja ehdottomuus valtaa mielialaa ( syömisen suhteen ) ja tulokset alkavat näkyä!
Bf-Masters-sarjaan menen, löytyykö muita "aikuisia naisia"? Ilmoittautuneita näytti oleva 11!:rock:

Nyt sit varmaan löyty syy siihen dieetin junnaamiseenkin. Lääkkeillä toikin onneks hoituu ja lääkityksen myötä myös aineenvaihdunta alkaa pelittää paremmin ja dieettikin edetä! Tsemppii Sohvi :rock: Meillä oli kans isännän kanssa muutama aika vakavakin keskustelu mun dietin aikana tuosta henkisestä puolesta. En kuulemma puhunut enää juurikaan muusta kuin miten huono olo on ja miks paino ei lakse yms yms. Mielialat vaihteli paljon dietin etenemisen mukaan.Ei sitä huomaakaan miten sokeaks tulee ulkopuoliselle elämälle, kun yrittää vaan keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jaksamiseen. Seuraavalla kerralla tiedän paremmin mitä odottaa ja osaan varautua kaikkiin tuleviin oikkuihin :rolleyes: Sun pitää järjestää A:lle joku romanttinen ilta ja hemmotella se pilalle. Lahjominenkin kannattaa, mä ostin isännälle riisinkeittimen :D:lol2:

Hehheh. Isännät joutuu hermoraunion partaalle. Meidän isännät vois vaikka perustaa sellasen kerhon, johon pääsee dieetistä kärsivät kumppanit :dance: No, pitää tosiaan olla vähemmän äänessä omasta dieetti-sielunelämästä niin ei tule megakriisiä kotona :) Nyt vain jatketaan niinkuin pitääkin, loppuun asti.

Missä sarjassa kisaat?
/QUOTE]

Bodyfitness ja kääpiöiden sarja, meitä näyttääkin tänä vuonna olevan vähän vähemmän.

Aika ristiriitaisilla fiiliksillä...välillä tuntuu että aikaa on vaikka kuinka paljon ja välillä että eihän tässä olekaan nyt NIIN montaa viikkoa enää :eek:

...välillä tuntuu että aikaa on vaikka kuinka paljon ja välillä että eihän tässä olekaan nyt NIIN montaa viikkoa enää :eek:

sama täällä. Välillä miettii että hyvin on aikaa, ja seuraavassa hetkessä ahdistaa kuinka vähän sitä todellisuudessa onkaan. Onneks on Kesä, ja itse ainakin toivon ettei se lopu vielä pitkään aikaan... eli kisatkin on valovuoden päässä... ;)

Hei tytöt... tuosta henkisestä puolesta ja mental trainingista kun nyt on ollut juttua, niin ajattelin vaan kysyä että kiinnostaisko teitä viettää tässä kesällä yhdessä vaikka jotain iltaa niin että pääsis höpöttelemään muiden kisaajien kanssa näistä jutuista? Ajattelin että voisin järkkäillä sellaisen pienimuotoisen mimmimiitin vaikka mun luonani jossain vaiheessa jos teitä innostaa. :)

En kyllä itse ole menossa kisoihin mutta olisin iloinen jos voisin olla avuksi. Oon opiskellut tätä aihetta aika lailla viimeisen vuoden aikana ja uskoisin että mulla vois olla hyviä ajatuksia ja ideoita joita vois jakaa. Mun uusimmassa blogimerkinnässä on juttua tästä aiheesta vähän enemmänkin, kiinnostuneet voi lukea sitten vaikka Fastin sivuilta.

Faidra; huippu idea tai ihanaa jos jaksat olla linkkinä ja järkätä. Minä ainakin ilmoittaudun eturivissä!! Höpöttelyn, fiiliksien ja kokemuksien jakomerkeissä! Niin ja oishan kiva, jos muutama uusi tuttavakin tulee :)

Hih, pakko avautua vaikka tää nyt ei suoranaisesti kisailuun liity. (Mutta hassu juttu kuitenkin)

Mun dietti ei kai ole edennyt ihan suunnitelmien mukaan, kun muksun kaverin äiti oli kysynyt muksultani että olenko raskaana :hyper:. Oli kuulema nähnyt miuta jossain. Ilmeisesti olenkin siis kuihtumisen sijasta paisunut.

No, paras selitys mitä keksin on että se on nähnyt minut mättöpäivän iltana jalkapallomassun kanssa kirjaimellisesti vaappumassa iltalenkillä... tai sitten oon vaan turvonnut.

Viime dietillä mulla oli ihan sama ongelma! Varmaan 10 tyyppiä tuli dietin aikana onnittelemaan uudesta perheen jäsenestä...Pahin oli se, että vielä ihan tuntemattomat tuli kysymään, milloin vauveli syntyy!!! Siinä ei hirveästi tuntunut, että dietti olis menny putkeen. Eli turvotus siis on ihan normaalia dietillä, kun kasviksia on enemmän ja tulee mahdollisesti niitä makeutusaineitakin käytettyä ym. pilleriä jos toista, mitkä tekee kaasua mahaan. Nou Hätä!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Viime dietillä mulla oli ihan sama ongelma! Varmaan 10 tyyppiä tuli dietin aikana onnittelemaan uudesta perheen jäsenestä...Pahin oli se, että vielä ihan tuntemattomat tuli kysymään, milloin vauveli syntyy!!! Siinä ei hirveästi tuntunut, että dietti olis menny putkeen. Eli turvotus siis on ihan normaalia dietillä, kun kasviksia on enemmän ja tulee mahdollisesti niitä makeutusaineitakin käytettyä ym. pilleriä jos toista, mitkä tekee kaasua mahaan. Nou Hätä!

Päivä pelastettu :D Ei mulla ihan raskausmasua, mutta jonkin sortin turvotusta on ollu havaittavissa, mistä sitten ikinä onkaan johtunu.

Tsemppiä hirrrmuisesti kaikille!!!

Tällä viikolla eka tankkauspäivä tiedossa. Sitä on tietysti odotettu. Ens viikolla tosin tippuu kalorit, mutta eiköhän siihen totu niinkuin aiemminkin. Mulla paino vähän junnannu, otettiin tuo tankkaus ohjelmaan aiemmin mitä oli suunniteltu. Eilen oli matalahiilaripäivä, vaan 120 g hiilaria. Se vei yöunet aika tehokkaasti, aamulenkki meni kuitenkin mukavissa, tosin sateisissa merkeissä.

Millaisilla fiiliksillä muut?

Lomat lusittu ja kyllä huomaa jo dieetin painavan, varsinkin nyt kun töihin palasi. Väsynyttä on välillä mutta silti treeneissä jaksaa vielä tsempata. Kunto on mennyt eteenpäin suunnitellusti mutta jotenkin siitä ei kauheasti jaksa iloita. Yöunet on alkaneet kärsiä, nukahtaa hyvin mutta yö on sellaista vessassa ramppaamista ja kaikkiin ääniin säpsähtelemistä (vaikka earit!). Sinnillä vain loppuun asti:whip: Tsemppiä tytöille:thumbs:

Heh, minäkään en juuri osaa iloita kunnon etenemisestä, hassua kyllä. Mielestäni näytän lähinnä melkoiselta rääpäleeltä :lol2: Yllättävän hyvin jaksaa treenata, vaikka keskikalorit kuudelta päivältä vaan 1500. Siihen sitten viikoittainen tankkauspäivä vielä lisää. Ekan tankkauksen jälkeen paino putos kilolla ja hommat alkoi taas edetä. Tosin, ei ole niin huippua kun viikolla kalorit jo niin alhaiset.

Kirjottelinkin tohon toiseen ketjuun jo unettomuudesta. Mulla melatoniini on vähän auttanut, ainakin nyt parina yönä kun olen sitä ottanut. Heh, tosin eilen jouduin vetämään jalkatreenin 20-21 välisenä aikana ja sen jälkeen enää iltapala. Kävin about 5 kertaa yöllä vessassa :rolleyes: Aamulla ei kuitenkaan väsyttänyt ja hassua kyllä paino oli taas pudonnut sen sijaan että jalkatreeni olisi kerännyt nestettä.

Lasken jo viikkoja, kohta varmaan päiviä.

Eipä ole tullut tänne aikoihin kirjoiteltua. Minäkin siis kisoihin valmistaudun ja todellakin epävarmoilla fiiliksillä oman kunnon suhteen, kerkeekö vai eikö kerkee.... Ja kun olen NIIIIIIN höyhensarjalainen niin vähän sekin mietityttää että nolaako sitä ittensä ihan toden teolla. Mutta onneksi minä olen sitä puuhaa koko ikäni harjotellut :D Rasvaa on poltettavana vielä vaikka kuiiiiiinka paljon ja kisat lähestyy liian nopeesti. Fiilikset kyllä todella vaihtelee laidasta laitaan, mutta onneksi treenaaminen ei ole alkanut tökkiä :) Vatsan kanssa on vähän ongelmaa ollut, paino ei aina oikein meinaa tippua, kaloreita viitenä päivänä viikossa 1300 ja kahtena päivänä 1600. Että näillä mennän täällä, piti tulla tänne purkautumaan kun en viitsi poikaystävällekään koko aikaa tilittää :rolleyes: Mutta ei kai sitä tässä vaiheessa muuta voi kun painaa vikat viikot täysillä ja kattoo mitä saa aikaiseksi :dance2:

Onkos ketkä tytöistä tilannut Stella Speiolta kisa-asuja tai muuta? Tuli vähän ikävä ylläri, kun olin tilannut strasseja heiltä eikä niitä kuulunut... nyt taas kerran huutelin perään niin ovat sitten lopettaneet toimintansa!! Mistähän sitä lähtee peräämään rahojaan takaisiin... tästälähin kyllä jätän kaikki wepin kautta tilaamisettekemättä!!

Ja mitä diettiin tulee... Kyllä täällä rasva tirisee mutta armottoman hitaasti. Olen kuitenkin jotenkin rauhoittunut asian suhteen enkä jaksa kyllä yhtään stressatakoko touhusta. Kyllä se paniikki varmaan viimeistään syyskuussa sitten iskee kun..

Onkos ketkä tytöistä tilannut Stella Speiolta kisa-asuja tai muuta? Tuli vähän ikävä ylläri, kun olin tilannut strasseja heiltä eikä niitä kuulunut... nyt taas kerran huutelin perään niin ovat sitten lopettaneet toimintansa!! Mistähän sitä lähtee peräämään rahojaan takaisiin... tästälähin kyllä jätän kaikki wepin kautta tilaamisettekemättä!!

Ja mitä diettiin tulee... Kyllä täällä rasva tirisee mutta armottoman hitaasti. Olen kuitenkin jotenkin rauhoittunut asian suhteen enkä jaksa kyllä yhtään stressatakoko touhusta. Kyllä se paniikki varmaan viimeistään syyskuussa sitten iskee kun..

Itsekin ajattelin tilata heiltä strasseja, mutta kun yritin soitella, niin kukaan ei vastaa. Onneksi en vielä ehtinyt tilata, jos kerran homma on loppunut...outoa!

No eipä mulla onneksi oo paljon menetettävää kun maksoin heille abt. 16 €.. Mutta ihmetyttää kyllä toiminnan laatu että tilauksia tehneille asiakkaille ei ilmoiteta mitään puljun lopettamisesta... Toivottavasti tosiaan hoitavat asiat kisa-asuja tilanneiden kanssa vähän viisaammin.

Siis lopettaneet???? mitä täh häh??!! Kokonaan kaikki???? Tuli nyt ihan puun takaa!!!! Olen tilannu kaikki asut sieltä!!!!!!!! Käyny kattoos kankaat ja kaikki!!!!! Maksanukkin 100€ :wtf: Onko tämä nyt ihan totta?????!!!!!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom