GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

Hei Perheyritys Stella Speio on lopettanut toimintansa. Janne Kovaljeff on toistaiseksi sairaslomalla. Sanna ja Janne Kovaljeff eivät työskentele yhdessä. Asiakkaita jotka ovat tehneet asuvarauksen tai muun tilauksen tullaan informoimaan mahdollisimman pian. Pyrimme hoitamaan asuvaraukset mahdollisuuksien mukaan jollakin yhteistyökumppanillamme tai muulla tavoin. Pahoittelemme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme aiheutuvaa vaivaa ja ongelmia.

ETTÄ TALLAISEN VIESTIN SAIN KUN KOITIN LAITTAA JANNELLE SÄHKÖPOSmITIA!!!!!! VITTU HEI TODELLA MUKAVAA!!!!! MITÄ VITTUA SITÄ NYT SITTEN TEKEE!!!!!???????

Kyllähän tuossa oli maininta että koittavat hoitaa asuvaraukset yhteistyökumppaneiden kautta. Mutta musta on todella outoa että asiasta ei ole asiakkaille (juurikin asut tilanneille) ilmoitettu henk. koht. Eikä edes sivuilla ole mitään mainintaa, vaan pelkkä tällainen sähköpostireply...

Varmasti heillä on siihen syynsä ja tämä tilanne on varmaan tullut todella yllättäen. Putta paska homma siitä huolimatta..

Jep; minäkin kiroilin kyseistä firmaa ja tapaa toimia.

Yritin myös soittaa nettisivuilla oleviin puhelinnumeroihin niin eihän niistä tietenkään vastata!! Reilua! Ilmotin myös, että asuvarausmaksuni PITÄÄ palauttaa tililleni ja annoin tilinumeron. Vastausta en tietenkään ole saanut...

En ymmärrä tällaista asioiden epämääräistä hoitamaista tai hoitoyritystä...varausmaksuni VAADIN takaisin. Toivottavasti muutkin tekevät samoin!

Jösses!

Jos konkurssi on, niin eipä siinä auta ringuutella ja mailailla. Jos rahojaan yrittää haluta saada takaisin, niin kannattenee varmaan ensitoimekseen varmistaa käräjäoikeudelta, onko ko.yritys edes konkurssissa tms..

Jos jollakin on asupaniikkia, niin jos ei enää uusia saa, niin käytettyjä on kyllä maa pullollansa. Ja saahan noita muualtakin. Muun muassa Hanne Bache-Mathiensen on myymässä viime kevään uskomattoman näyttäviä SEFAn asujaan (liitteenä), jos jotakin kiinnostaa, niin privalla annan enemmän infoa ja niin edelleen.

Liitteet

• hanne01.webp
    hanne01.webp
    57,6 KB · Katsottu: 558
  • hanne02.webp
    hanne02.webp
    18,7 KB · Katsottu: 441
Huhuu? Minkälaisilla fiiliksillä porukka on liikkeellä tässä vaiheessa dieettiä? Onko kunto edennyt suunnittelusti jne?

Mulla tuntuu, että homma tavallaan on vähän helpottanut, huonomminkin on mennyt. Luulisin, että kunto on aikataulussa, enää about 2.5 kg arvioituun kisapainoon matkaa. Tankkauspäivät on saanu aineenvaihdunnan käyntiin samalla kun kaloreita vähennettiin. Kuudelta päivältä keskikalorit 1500 ja sitten tankkaus, jossa hiilarit ~500 g ja proteiinit ja rasvat mahd. alhaalla. Täytyy myöntää, että vaikka en rasvaista syönytkään, niin hiilarit tais viimeks mennä vähän yli, kun tankkasin. Maha oli melkonen pallo. Eipä se kaikki kuitenkaan imeydykään, joten pitää pitäytyä tossa 500 g:ssa, onhan siinäkin syömistä.

Tänään totaalilepopäivä ja 1200 kcal. Se tuntuu paljon vähemmän pahalta mitä luulin, eikä edes ole juurikaan ollut nälkä, johtunee varmaan siitä, etten ole syönyt juuri mitään tärkkelyspitoista hiilaria, vaan melkein kaikki on tullu paria pientä puuroannosta lukuunottamatta kasviksista ja marjoista. Tää päivä on ollut tosi epäaktiivinen, ei aerobista, ei punttia, vaan syvävenyttelyt. Pakko levätä, kun revittiin hammas irti tänä aamuna niin ei saa ponnistella ennen kuin huomenna. Sittenpä saakin syödä 1800 kcal, että jaksaa treenata jalat.

Sitä huomaa elävänsä kyllä päivä kerrallaan, mutta jostain syystä uuden päivän alkua odottaa aina. Pidän enemmän aamuista kuin illoista. Aerobiselle on toistaiseksi ollut mukava lähteä.

Ilmoittelenpa itsestäni tänne harvinaisen hiljaiseen kisatreadiin. (Haluaako kaikki pitää kuntonsa ja fiiliksensä omana tietonaan vai miksikö täällä on näin kuollutta?)

Mulla oli "mättöpäivä" toissapäivänä. Eilen oli pakollinen lepo aerosta ja treenistä kun olin koko päivän reissussa, shoppailemassa hesassa (mitään en kyllä ostanut paitti strasseja). Tänäänkin skippasin aamulenkin kun vettä tulee kokoajan. (Huomenna on kyllä aikomus mennä vaikka tulis mitä taivaalta).
Mut niin vaan se tekee nupille tepposet tämä parin päivän "normaali" elämä. Yhtään ei kiinnostas taas koko diettaus, salille täytyy oikein raahaamalla raahautua ja peilikuva näyttää taas aivan kamalalta. Normaali elämä houkuttelee nyt ehkä kovemmin kuin koskaan.

Mutta kunhan pääsen taas kunnolla treenin makuun ja saan pahimmat turvotukset pois kehosta niin eiköhän se dietti-into taas sieltä löydy! Missään nimessä ei luovuteta, nyt kun fyysisesti taas olen ollut ihan ok kunnossa. (verikokeet oli kaikki ok, sydänkin on pysynyt vaihteeksi ihan rytmissään eikä mättöpäivästä tullut edes vatsakatastrofia niinkuin edelliskerroilla)

Kisakuntoon on vielä matkaa, joten mitään lepsuiluja tässä ei ole varaa harrastaa. Läskiä riittää, varsinkin vatsassa, mutta uskoisin kyllä että ne vatsapalat sieltä vielä kuoriutuu ennen lokakuuta. Toivotaan ainakin näin :)

Kyl täällä vielä hengissä ollaan, mut alkaa tuntuun ett vuorokaudesta loppuu tunnit kesken ja sit jo välillä väsymys painaan. Aerobiset on mullakin hyvin menny kun pääsee ulos raittiiseen ilmaan, mut salitreeniin saanu välillä kasailla itseensä. Mut luovuteta ei missään nimessä, päinvastoin! Alkaa vaan viikot käymään vähiin...

Taratin tai kuulusia joku muu: mistä noita strasseja ja biksu koristuksia kantsii ostella...? Netistä ainakin saa tilattua kätsästi, mutta niistä kuvista, kun ei meinaa saada mitään selvää.

Täällä dietti etenee hymyssä suin...nykyään on nälkä koko ajan ja tuntuu, että ne vähät ruuat uppoaa kuin tyhjään kaivoon. Mutta niin kai sen kuuluu ollakin! :) Teen tätä ekaa kertaa, joten ei ole oikein "vertailu kohtaa" miltä tähän aikaan kuulusi tuntua tai miltä näytää...sulateltavaa löytyy kuitenkin vielä! :)

Tsemppiä!

Taratin tai kuulusia joku muu: mistä noita strasseja ja biksu koristuksia kantsii ostella...? Netistä ainakin saa tilattua kätsästi, mutta niistä kuvista, kun ei meinaa saada mitään selvää.

Mie ostin hesasta Suomen Tanssitarvike OY:stä. Liike löytyy myös lahdesta. Piruetista löytyy myös. Ajattelin että varmempi käydä paikanpäällä hankkimassa strassit kun tosiaan Stella Speiolta tilatut strassit jäi tulematta (ja tuskin rahojakaan koskaan näen). Ei uskalla luottaa nyt verkkokauppoihin... varsinkin kun aikaa on rajallisesti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pikku vinkki tytöille: edullisimmat strassit löytyy osoitteesta www.strass.com. Voi maksaa luottokortilla ja saapuvat postissa nopsasti. Mitä enemmän ostaa, sitä halvemmaksi tulee. Kannattaa siis tilata porukalla tai kaverin kanssa.

Kirjoitin/lainasin tuonne kisa-asuthreadiin lyhyen pätkän mitä huomioida kun koristelee itse omat asunsa. Posti löytyy täältä.

Miten tytöt on hoitaneet meikki/kampaushommat Turun kisoihin? Itse olen ainakin toistaiseksi ilman meikkausapua.

Onko ihan tuhoon tuomittu yritys jos aion meikata/ laittaa hiukset itse? En ole varma saanko ketään apuun ja en usko, että menisin meikkaajalle. Eli ts. huonosti olen hoitanut asian :rolleyes:

Onko ihan tuhoon tuomittu yritys jos aion meikata/ laittaa hiukset itse? En ole varma saanko ketään apuun ja en usko, että menisin meikkaajalle. Eli ts. huonosti olen hoitanut asian :rolleyes:

Ei se oo tuhoon tuomittu yritys, mut kannattaa sit tehdä ajoissa koemeikki ja kampaus että tiedät kuinka kauan aikaa menee ja minkälaiset teet. Ei mene aikaa h-hetkellä suunnitteluun.. Noi meikkaukset/kampaukset ei kyl maltaita maksa. Taisin ite maksaa jyväskylässä 40e kummastakin yhteensä. Jos teet ite niin muista, et meikin tulee olla TODELLA vahva eli tosin sanoen kun näytät päivänvalossa friikiltä niin näytät hyvältä lavalla :D Kysypäs muuten Marilta miten se meinas hoitaa homman! Jos saisitte vaikka yhteisen meikkaajan/kampaajan.

Mä laitan molemmat ihan ite. siinä pääsee hyvään fiilikseen ku alkaa aamusta laittaan itseänsä kuntoon :) Ja tosiaan, ainakin kerran kannattaa harjoitella ennen kisa-aamua. Sit ku peilistä alkaa näkymään pelottavan näköinen "naapuri", niin sit on tarpeeks meikkiä ;)

Ei se oo tuhoon tuomittu yritys, mut kannattaa sit tehdä ajoissa koemeikki ja kampaus että tiedät kuinka kauan aikaa menee ja minkälaiset teet. Ei mene aikaa h-hetkellä suunnitteluun.. Noi meikkaukset/kampaukset ei kyl maltaita maksa. Taisin ite maksaa jyväskylässä 40e kummastakin yhteensä. Jos teet ite niin muista, et meikin tulee olla TODELLA vahva eli tosin sanoen kun näytät päivänvalossa friikiltä niin näytät hyvältä lavalla :D Kysypäs muuten Marilta miten se meinas hoitaa homman! Jos saisitte vaikka yhteisen meikkaajan/kampaajan.

Joo, pitää lyöttäytyä Marin kanssa yhteen näissä asioissa. Etten sit näytä ihan variksenpelättimeltä :hyper: Eihän tuo välttämättä tosiaan maltaita maksa.

Jos Liljamon Sanna on tulossa Turkuun meikkaamaan tyttöjä + laittamaan hiuksia, suosittelen lämpimästi (kannattaa soittaa ja kysyä, yhteystiedot nettisivuilla). Aivan ihana ihminen ja ainakin omaan lookkiini olin v. 2006 enemmän kuin tyytyväinen. Helpottaa NIIN paljon sitä kisa-aamua kun ei tarvitse miettiä mitään, kunhan on oikeaan aikaan aina oikeassa paikassa. Lisäksi se muutama kymppi lisää kisapäivään on ainakin mulle aivan yksi hailee - jos puoli vuotta on tehnyt töitä sitä yhtä hiton päivää varten niin silloin on parempi olla kaiken just eikä melkein! :) Säästää sitten ennemmin jostain muusta asiasta, vaikka niistä kisan jälkeisistä mässyistä...

Jos Liljamon Sanna on tulossa Turkuun meikkaamaan tyttöjä + laittamaan hiuksia, suosittelen lämpimästi (kannattaa soittaa ja kysyä, yhteystiedot nettisivuilla). Aivan ihana ihminen ja ainakin omaan lookkiini olin v. 2006 enemmän kuin tyytyväinen. Helpottaa NIIN paljon sitä kisa-aamua kun ei tarvitse miettiä mitään, kunhan on oikeaan aikaan aina oikeassa paikassa. Lisäksi se muutama kymppi lisää kisapäivään on ainakin mulle aivan yksi hailee - jos puoli vuotta on tehnyt töitä sitä yhtä hiton päivää varten niin silloin on parempi olla kaiken just eikä melkein! :) Säästää sitten ennemmin jostain muusta asiasta, vaikka niistä kisan jälkeisistä mässyistä...
Ei oo Sanna kuulemma tulossa Turkuun. Itsekin oisin Sannan apuun turvautunut.

Itse ajattelin kans tehdä meikit ja kampaukset. Luultavimmin menen aika simppelillä kampauksella, kun kuitenkin vaparissa tulee olemaan erilainen kampaus taas puolestaan niin on sitten ainakin helppo muuttaa eikä tarvi tuhatta pinniä repiä irti ja takaisin...Mistä ostettuja ja mitä meikkejä tytöt on suosineet et tulee se sopivan ruskea väri?? Onko puolestaan tekoripset hyvä laittaa?? Itsellä on pitkät ripset ja miettiny, mahtaako ne tekoripset olla kuitenkin hyvä pistää (viimeksi kyllä pistettiin, mutta ei ne musta niin paljoa erottunu).

Muuten dietti sujuu hyvällä mallilla, nyt alkanut loppu kiri :) Itsestä silti tuntuu, että on läski edelleen eikä mitään tapahdu, mutta valmentajan ja muiden sanomiset kyllä antaa hyvää mieltä, et kaippa jotain oon saanu aikaan silti, vaikka ei ehkä tunnukaan siltä. Kaikki tarpeellinen on ostettu kisavärejä myöten ja vapariasu / biksut on vain koristelua vaille enää :dance: Ensi viikolla alan strassata niitä. Itse ostin strassit gogoritas.com nettisivuilta. Postimaksu oli 10e ja tuli 4 päivässä kotiovelle. Strassit on paljon halvempia kuin suomessa ja erityisesti hotfix strassit (laitekin maksaa siellä vain 55e ja siihen kuuluu kaikki kärjet, suomessa ei saa edes koko laitetta yhdellä kärjellä samaan hintaan!), ostin myös tanssitarvikkeesta osan strasseista (olisi pitänyt tosin ostaa vaan tuolta netistä, olis ollu melkein puolet halvempaa).

Tsemppiä kilpasiskoille jatkoon, enää ei oo pitkään!! :D

Ei oo Sanna kuulemma tulossa Turkuun. Itsekin oisin Sannan apuun turvautunut.
Juu kuulin Sannalta itseltään ettei ole Turussa tänä syksynä, mutta Lahdessa kyllä eli kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Sannaan jos on meikkiä/kampausta vailla: p. 044 536 1536

Suositut

Back
Ylös Bottom