GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

Itse ajattelin kans tehdä meikit ja kampaukset. Luultavimmin menen aika simppelillä kampauksella, kun kuitenkin vaparissa tulee olemaan erilainen kampaus taas puolestaan niin on sitten ainakin helppo muuttaa eikä tarvi tuhatta pinniä repiä irti ja takaisin...Mistä ostettuja ja mitä meikkejä tytöt on suosineet et tulee se sopivan ruskea väri?? Onko puolestaan tekoripset hyvä laittaa?? Itsellä on pitkät ripset ja miettiny, mahtaako ne tekoripset olla kuitenkin hyvä pistää (viimeksi kyllä pistettiin, mutta ei ne musta niin paljoa erottunu).
Blascolla on hyvä erittäin tumma aurinkopuuteri, mitä vaan meikkivoiteen päälle ja taatusti saat tumman värin kasvoihin. Sitä mä ite oon käyttäny kisoissa.

Blascolla on hyvä erittäin tumma aurinkopuuteri, mitä vaan meikkivoiteen päälle ja taatusti saat tumman värin kasvoihin. Sitä mä ite oon käyttäny kisoissa.

Mistä oot ostanut sitä? Saako Helsingin seudulta jostain liikkeestä? Blascoa ei ilmeisemmin ihan joka paikassa myydä...

Asiasta kukkaruukkuun... Tähän ketjuun voi ehkä purkaa kehon tuntemuksia, jotka ovat tällä hetkellä melko järisyttäviä.

Mulle on tullu viime aikoina ihan selittämättömiä ahdistuskohtauksia, vaikka olen normaalisti tosi tasapainoinen ihminen. Siviilielämässä eikä töissä saatika koulussa ole muuta stressiä eikä hätää vaan kaikki on muuten hyvin, kannustusjoukkoja riittää aina omasta perheestä ja avokista salin asiakkaisiin, ystäviin ja tietysti valmentajaan. Sain eilen pankiikkikohtausta muistuttavan olotilan aikaiseksi, rupesin vaan itkemään kun olin väkijoukossa äitini kanssa. Lähdimme sitten syrjemmälle ja selitin outoa ahdistusta hänelle. Päässä on myös ollut ikäänkuin painetta muutama päivä. Ehkä jonkinlaista jännityspäänsärkyä tms. En usko että se sinällään olisi vakavaa, hyvin ikävää vain. Tuo ahdistus meinaa vaan puskea ihan itsestään pintaan taas ja olen jotenkin tosi hermostunut, väsynyt ja "hauras".

Onko muilla mitään vastaavia kokemuksia tällaisista psyykkisistä muutoksista dieetillä? Osaan jotenkin ajatella näitä mielen olotiloja erillisinä normaalista minästäni, sillä uskon, että hormonitoiminnan heittelyillä on iso osuus asiaan. Kaiken oikeasti ollessa hyvin tiedän, että ei minulla ole mitään hätää eikä se pää tästä varmaan hajoa, mutta silti pelkään välillä paljonkin.

Lopetin termogeenit ja aion pitää kyllä kofeiinin saannin ihan minimissä ja koitan levätä jos siltä tuntuu, vaikka kisoihin onkin niin vähän aikaa. En enää oikein välitä miltä näytän siellä lavalla, vaan siitä että selviän kunnialla loppuun asti. Treenaan jos pystyn, jos huimaa ja heikottaa, teen joko kevyemmin tai jätän väliin...

Huomio kaikki syksyn kisaajat!

Sanna Liljamo tekee meikkejä ja kampauksia aiempien vuosien tapaan Lahdessa. Muutamia aikoja on vielä vapaana molempiin mestoihin eli jos haluat tosi näyttävän meikin, niin ota heti yhteyttä Sanna Liljamoon joko puhelimitse tai sähköpostitse. Lahdessa Sanna on pe-su eli kaikkien päivien kisaajat pääsevät ammattikäsittelyyn. Sanna majoittuu Alex Park hotellissa ja myös meikkaukset tehdään siellä (Sannan hotellihuoneessa).

Maskeeraaja Sanna Liljamo
Puh. 044 536 1536
Email: maskeeraaja@sannaliljamo.com

Huom: Sanna lukee maileja parin päivän välein. Puhelimella saat varattua ajan heti haluamaksesi mutta jos Sanna ei soitettaessa vastaa niin laita SMS-viesti ("Oisko sulla aikaa tehdä kisameikki Lahdessa?") ja Sanna soittaa heti kun mahdollista.

Hei Perheyritys Stella Speio on lopettanut toimintansa. Janne Kovaljeff on toistaiseksi sairaslomalla. Sanna ja Janne Kovaljeff eivät työskentele yhdessä. Asiakkaita jotka ovat tehneet asuvarauksen tai muun tilauksen tullaan informoimaan mahdollisimman pian. Pyrimme hoitamaan asuvaraukset mahdollisuuksien mukaan jollakin yhteistyökumppanillamme tai muulla tavoin. Pahoittelemme asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme aiheutuvaa vaivaa ja ongelmia.

ETTÄ TALLAISEN VIESTIN SAIN KUN KOITIN LAITTAA JANNELLE SÄHKÖPOSmITIA!!!!!! VITTU HEI TODELLA MUKAVAA!!!!! MITÄ VITTUA SITÄ NYT SITTEN TEKEE!!!!!???????

Mulle selvisi tänään toi stella speion juttu kun menin Tampereelle Jannen kanssa sovittuun tapaamiseen ja miestä ei näkynytkään.. Iski pieni paniikki! Onneksi törmäsin siellä Tiina Santalaan joka osasi meitiä auttaa ja nyt biksu asiat taas kunnossa. Isot kiitokset Tiinalle ja Sanna Kovaljeffille joka pukuni tekee.:rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itse olen laittanut muutaman kerroksen Pro Tania ensin iholle ja sen jälkeen tehnyt
loppu viimeistelyn Dream Tanilla. Dream Tan on niin paksua, että jo sitä laittaa iholle "liikaa"
sen häivyttää lihaksen parhaan erottuvuuden, joten kohtuudella suosittelen:)
Jos tarvitsette apua värien kanssa laittaa viestiä ja ottakaa yhteyttä, olen myös
tulossa Turkuun, jossa voin auttaa värien kanssa.
Jos joku tarvitsee apua meikin/hiusten kanssa, minulla löytyy aikaa yhdelle kisaajalle.
Viime vuodelta jäi myös yksi purkki Dream Tania, jos joku tavitsee.
Tsemppiä kaikille syksyn kisaajille.:dance:

Mulle selvisi tänään toi stella speion juttu kun menin Tampereelle Jannen kanssa sovittuun tapaamiseen ja miestä ei näkynytkään.. Iski pieni paniikki! Onneksi törmäsin siellä Tiina Santalaan joka osasi meitiä auttaa ja nyt biksu asiat taas kunnossa. Isot kiitokset Tiinalle ja Sanna Kovaljeffille joka pukuni tekee.:rock:

Mites teidän rahapolitiikka menee?? Joudutko maksamaan "ennakon" uudelleen vai sisältyykä sun jo maksama varausraha pukujen hintaan??

Itse olen laittanut muutaman kerroksen Pro Tania ensin iholle ja sen jälkeen tehnyt
loppu viimeistelyn Dream Tanilla. Dream Tan on niin paksua, että jo sitä laittaa iholle "liikaa"
sen häivyttää lihaksen parhaan erottuvuuden, joten kohtuudella suosittelen:)
Jos tarvitsette apua värien kanssa laittaa viestiä ja ottakaa yhteyttä, olen myös
tulossa Turkuun, jossa voin auttaa värien kanssa.
Jos joku tarvitsee apua meikin/hiusten kanssa, minulla löytyy aikaa yhdelle kisaajalle.
Viime vuodelta jäi myös yksi purkki Dream Tania, jos joku tavitsee.
Tsemppiä kaikille syksyn kisaajille.:dance:

Kiitosta neuvoista :hyvä:

Ole hyvä:D
Vielä muutama lisävinkki: Kun kisat ovat lauantaina, kannattaa Pro Tanin
levittäminen aloittaa keskiviikkona. Aamulla yksi kerros leveällä
pensselillä väriä, annat sen kuivia hyvin, jonka jälkeen käyt "kevyessä"
suikussa eli suihkutat kropan läpi ja kuivaat ihon taputelemalla
pyyhkeellä älä hinkkaa:rolleyes: Illalla sama juttu:)
Torstaina taas kerros aamulla ja illalla. Näitä ei tarvitse
suihkuttaa ja perjantai yksi-kaksi kerrosta. Riippuen siitä, kuinka tumma
pohja on. Toiselle riittää viisi toiselle kuusi-seitsemän kerrosta:dance:
Lauantaina aamulla sitten loppusipaisu Dream Tanilla ja kisavärit ovat valmiina:dance2::dance2:
Jos iho kuiva, sipaise/suihkaise Dream Tanin päälle poseeraus öljyä tilkkanen:D

Lauantaina aamulla sitten loppusipaisu Dream Tanilla ja kisavärit ovat valmiina:dance2::dance2:

Ok! :)
Mulla kisat jo perjantaina eli tulokas olen.. Iiks! Vähän jännittää jo..:dance2:
Pistänpä nuo neuvot ylös :hyvä:

Kiitos tästä :) mitenhän käy, kun on kovin kuiva iho (vaikka kylpisin öljyssä... :rolleyes:) protani taitaa kuivattaa lisää? kannattaako silti laittaa sitä alle?

Suositut

Back
Ylös Bottom