Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kyllä täällä tuntuu kanssa välillä tuskalliselta ja tekee mieli juustoa ihan kamalasti. :wtf: muuten ihan ok. Pitäis vaan saada jostain motivaatio aamulenkkeihin. Nyt olen vedelly 4 x 40min ja sit salitreenit siihen päälle. Alkupaino mulla oli noin 70,5 ja nyt aamulla vaaka näytti 65,4 et viitisen kiloa on lähteny kun viikkoja on takana jo 8 laskujeni mukaan. Kuukausi sitten oli pihdeillä rasvat 17.9 ja nyt ku kävin niin oli jo alle 15, et kaippa se tästä. Lihasmassaa ei sen mukaan ollu lähteny ollenkaan. Että kaippa se tästä pikku hiljaa etenee...

Miten on... tuliko juhannusrepsahduksia??:rolleyes:

Ei oikeastaan repsahdusta, olin jo etukäteen päättänyt suoda itselleni uusia pottuja ja grillistä muutaman soijamakkaran. Ne söin, muuten ihan dietin mukaisesti. Kaloritkaan ei juurikaan ylittyneet ja jakaumakin pysyi ihan suht hallussa.

Muuten dietti on edennyt ihan kivasti. Viimeviikolla rysähti painoakin alas lähes kilon verran. Nyt en kyllä ole vaa'assa taas käynyt enkä muutamaan päivään käykään jottei ressi painosta palaa.

Muuten fiilikset on vaihdelleet. Nälkä ei oikeastaan enää vaivaa mutta välillä väsyttää niin järkyttävästi ja kun vaan on pakko treenata ja herätä aamulenkille vaikka yhtään ei nappais niin alkaa maistua pakkopullalta. Onneksi sellaista ei ole kokoajan. Vaan sillon kun tuntuu ettei energiaa ole mihinkään, kuten tänä aamuna.

Nyt tuli paniikki!!!! 14 viikkoa enää aikaa!! Laitoin juuri ilmottautumisen menemään. Nyt alkaa tuntumaan että aika loppuu kesken. Varsinkin kun menin syömään jussina liikaa. Alkoi jo ehkä tuntumaan liian hyvältä ja siinä sitten kävi miten kävi. Mutta nyt onkin sitten maailman paskin fiilis. Yli 3 kiloa pitää saada tiputettua nyt loput kuukaudet... eli 10 kiloa :wtf: no mutta eiköhän se siitä. Tänään aamulenkki tuntui taas ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa hyvältä. Sadettakin ja pipon kanssa :hyper:

Ei juhannuksena repsahduksia. Aamulenkit mökillä ja omat ruoka-ajat sattui muiden mökkivieraiden kanssa yksiin ja söin ihan niitä samoja uusia perunoita, salaattia ja grillasin omat kanat, punnitsin sapuskat.

Nyt kalorit on tippunut, niin, että keskiarvo enää 1800. Kroppa ei ole vielä tottunut koska nälkä kurnii melkein koko ajan. Hohhoijaa... Tosin kunto on onneksi edistynyt vaihteeksi haluttua tahtia. Alkanut pikku hiljaa jo tympiä. Aamulenkkeihin ja salitreeneihin riittää kyllä motivaatiota, mutta elämä on totisesti köyhtynyt. Haluaisin tehdä opiskeluihin liittyvää projektia nyt kesällä koska olen vain osa-aikatöissä niin periaatteessa aikaa olisi - toisaalta taas ei. Lepoonkin haluaa käyttää aikaa ja viehän nuo treenit oman osansa. En tiedä miten onnistuisi opiskeluihin keskittyminen kun aivot ei enää toimi näillä kaloreilla, saati sitten vielä tästä alemmilla :D !

No, jossain vaiheessa monet muutkin kokee jotain samansuuntaisia fiiliksiä...

Nyt on huoli terveydestä... Eilen menin illalla vähän huonoon happeen, lihakset aika veltoks ja alkoi nykiä. Jalat ei kunnolla kantanu. Soitinpa amblanssikin mutta peruselintominnot ja arvot ok jotein sanoivat että tule kyytiin jos haluat. En kuitenkaan mennyt vaan nukuin aamuun. Nyt ollut koko päivä lihakset ihan jumissa ja tämä kirjoittaminenkin on vaikeaa kun kyynärvarret on ihan tukossa. Jalat myös älyttömän tukossa. Eilen oli kyllä melko lämmin päivä täällä päin ja jalkatreeni. En mielestäni kuitenkaan treenannut liian kovasti, ainoastaan melko reipasta tahtia.

Varmaan kehossa elektrolyytit retuperällään. Vetelen vichyä tässä ja mietin että mitä ihmettä tapahtui? Suolaa olen käyttänyt päivittäin oikeastaan paljon normaalia reilummin tähän asti. Mietin vaan että oisko kannattanut yöllä matkata sinne päivystykseen kuitenkin. Huomenna menen jos ei lihasheikkous ala kadota.

Eihän tämän näin pitänyt kyllä mennä. Mutta toivottavasti toipuu ja pääsee lavalle asti kun nyt ollaan jo näin pitkällä... Miten muilla menee??

Onko sulla Stalwart valmentajaa?
Mulla valmentajat ovat määritelleet tarkkaan kaikki lisäravinteet dieetin tueksi eikä minkäänlaisia ongelmia palautumisen tai jaksamisen kanssa ole ollut. Koen nimenomaan, että lisäravinteet ovat toimineet mulla hyvin suurten treenimäärien ja kohtuullisen niukan ruokavalion tukena.

Paljon tsemppiä sulle! :)

Kuulostaa pahasti hyponatremialta. Kuten rocket mainitsikin niin tsekkaa, että lisäravinteet ovat kunnossa. Natrium, kalium ja kalsium toimivat yhdessä nesteensäätelyssä, joku viisaampi varmaan osaa kertoa niistä enemmänkin...? Hommaa joku hyvä (hyvin imeytyvä) tuote, jossa on kivennäisaineet ja mineraalit. BTW. sain työterveyslekurilta joskus aikanaan suosituksen vetää dieetillä 2-3 krt määrä vitamiineja yms. Kehon kulutus suhteessa tällä hetkellä ravinnosta saataviin on niin paljon suurempi, että tilapäisesti tällaista voi suositellakin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heido! Itselläni on alkanut tulla kauheita kramppeja yöllä. Joten lisäsin magnesiumin ja suolan käyttöö. Nyt ei oo tullu niin usein. Joten kannattaa kyllä pitää huoli noista lisäravinteista ja hivenaineista. Ravinto kun on dietillä aika niukkaa. Yllätyin kyllä todella positiivisesti kilpailijamäärästä. :wtf: Aivan mahtavaa miten paljon uusia kilpailijoita. :) Paljon tsemppiii kaikille!

On valmentaja ja hyvä onkin. Lisäravinteista käytössä monivitamiini, c- ja b-vitamiini, rauta, ca+mg, glutamiini, kreatiini, kalaöljykapselit ja sellainen "Pascoe Baspulver"-emäsjauhe happo-emästasapainoa tasaamaan. Vatsan toimintaa ylläpitämään olen ottanut vielä aloe veraa.

Hyponatremiaa mietin itsekin. Vasta tänään kävin verikokeissa, joten jos se oli sitä niin tilanne on kerinnyt varmaan jo vähän korjaantua. Katsovat samalla tietty paljon muitakin veriarvoja.

Harmittaahan tämmöinen takapakki. Tänään jo parempi olo, joten jos verikokeet ok, niin jatkan huomenna treenejä.

Pahinta oli ehkä, kun avokki hermostui minuun ja oikeastaan haukkui aika pystyyn, että teen tätä hommaa vain puoliksi ja minulla ei ole henkistä kanttia jne. Sanoi, ettei jaksa kuunnella mitään valitusta huonosta olosta ja kyseenalaisti koko dieettini järkevyyden.

En tietenkään ole tarkoittanut tuottaa muille ihmisille ahdistusta ja pitää varmasti jättää omien olotilojen kommentointi vähemmälle. Nyt oli kuitenkin oikea asia kyseessä. Myönnän, että kyseenalaistin itsekin touhun järkevyyden, mutta se ei tarkoita sitä etteikö minulla olisi motivaatiota. Terveydestä ainoastaan olin huolissani.

Niinkuin Linda Fodor sanoi Pro Bodyssa jotenkin niin, että henkinen valmennus on melkein yhtä tärkeää kuin treeni- ja ruokavaliovalmennus. Avokilta tuli kuulemma raja vastaan henkisenä tukijana. Hassua, kun en melestäni ole mitenkään erityisen hankala ollut.

On itsessänikin parantamisen varaa ja siinä omassa henkisessä kantissani. Tiedän, ettei valittamalla pääse pitkälle. Onhan se vain mukava jos on joku joka kuuntelee jos joku asia askarruttaa mieltä. Valmentajaa ei koko ajan viitsi vaivata. Onneksi veljeni viitsii keskustella kanssani dieettiin liittyvistä asioista.

Jaahas... Johan alkoi syitä löytymään. TSH oli koholla, kaikki muut veriarvot yms. hyvät. Eli kilpirauhasperäistä. Maanantaina vielä tyroksiini mitataan, mutta tod.näk. joudun aloittamaan lääkityksen. On muuten huomattavan hitaita nämä minun liikkeet ja hienomotoriikka on mitä on kun kirjoittaminenkin on vähän kömpelöä. Enpä olisi ikinä uskonut. Toivottavasti dieetti voi jatkua normaalisti ensi viikolla taas.

....Onhan se vain mukava jos on joku joka kuuntelee jos joku asia askarruttaa mieltä. Valmentajaa ei koko ajan viitsi vaivata. Onneksi veljeni viitsii keskustella kanssani dieettiin liittyvistä asioista.
Se on kyllä tärkeä asia että kotijoukot on hommassa mukana, ja on niitä ihmisiä joille voi puhua fiiliksistä..
Koita vielä jutella avosi kanssa, ja kerro kuinka tärkeää hänen tukensa on sinun oman psyykkisen jaksamisenkin kannalta. :kippis1:

Todella siistiä...Mä saatan jäädä ainoaksi osallistujaksi koko Fitness sarjassa, kun kuulema ainoa minun kanssa ilmoittautunut tyttö ei välttämättä olekaan tulossa... MINNE ON KAIKKI VAPAAOHJELMAN KANSSA PUUSKUTTAVAT FITNESS KISAAJAT JÄÄNEET?????:itku: No pitänee ajatella positiivisesti, et tuleepahan sit ainakin SM-kultaa, ku ei oo vastustajia, mut on se kyl kieltämättä aikast PERSEESTÄ!!! :curs:

Todella siistiä...Mä saatan jäädä ainoaksi osallistujaksi koko Fitness sarjassa, kun kuulema ainoa minun kanssa ilmoittautunut tyttö ei välttämättä olekaan tulossa... MINNE ON KAIKKI VAPAAOHJELMAN KANSSA PUUSKUTTAVAT FITNESS KISAAJAT JÄÄNEET?????:itku: No pitänee ajatella positiivisesti, et tuleepahan sit ainakin SM-kultaa, ku ei oo vastustajia, mut on se kyl kieltämättä aikast PERSEESTÄ!!! :curs:

Toi on kyllä tosiaan perseestä. Eipä meitä nuoriakaan ole kuin neljä. Minulla diagnosoitiin hypotyreoosi, mutta silti en aio luovuttaa!

Milläs mallilla syksyn kisaajien painot tällä hetkellä ja paljonko vielä tiputettavaa? Itellä vielä aika alkutekijöissä ja hommaa riittää... Nooh, aamulenkit karaisee mukavasti ;)

Ei tuon fitness sarjan kanssa kannata panikoida, sattuu varmasti monelle tämä syksy vaan väliin. Uskon, että keväällä on taas enemmän tyttöjä mukana. Tosin harmihan se on niin lajin kuin katsojienkin kannalta, mukavaa seurattavaa nuo vaparit.

Nuorissa se neljä on kyllä legendaarisen paljon BF:ssä! Nyt kun on vuosia porskuteltu yhdellä junnulla vuodessa.. huikeaa, että junnut ovat vähän enemmän innostuneet kilpailemisesta! :thumbs:

Toi on kyllä tosiaan perseestä. Eipä meitä nuoriakaan ole kuin neljä. Minulla diagnosoitiin hypotyreoosi, mutta silti en aio luovuttaa!

Nyt sit varmaan löyty syy siihen dieetin junnaamiseenkin. Lääkkeillä toikin onneks hoituu ja lääkityksen myötä myös aineenvaihdunta alkaa pelittää paremmin ja dieettikin edetä! Tsemppii Sohvi :rock: Meillä oli kans isännän kanssa muutama aika vakavakin keskustelu mun dietin aikana tuosta henkisestä puolesta. En kuulemma puhunut enää juurikaan muusta kuin miten huono olo on ja miks paino ei lakse yms yms. Mielialat vaihteli paljon dietin etenemisen mukaan.Ei sitä huomaakaan miten sokeaks tulee ulkopuoliselle elämälle, kun yrittää vaan keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jaksamiseen. Seuraavalla kerralla tiedän paremmin mitä odottaa ja osaan varautua kaikkiin tuleviin oikkuihin :rolleyes: Sun pitää järjestää A:lle joku romanttinen ilta ja hemmotella se pilalle. Lahjominenkin kannattaa, mä ostin isännälle riisinkeittimen :D:lol2:

Hih, pakko avautua vaikka tää nyt ei suoranaisesti kisailuun liity. (Mutta hassu juttu kuitenkin)

Mun dietti ei kai ole edennyt ihan suunnitelmien mukaan, kun muksun kaverin äiti oli kysynyt muksultani että olenko raskaana :hyper:. Oli kuulema nähnyt miuta jossain. Ilmeisesti olenkin siis kuihtumisen sijasta paisunut.

No, paras selitys mitä keksin on että se on nähnyt minut mättöpäivän iltana jalkapallomassun kanssa kirjaimellisesti vaappumassa iltalenkillä... tai sitten oon vaan turvonnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom