On valmentaja ja hyvä onkin. Lisäravinteista käytössä monivitamiini, c- ja b-vitamiini, rauta, ca+mg, glutamiini, kreatiini, kalaöljykapselit ja sellainen "Pascoe Baspulver"-emäsjauhe happo-emästasapainoa tasaamaan. Vatsan toimintaa ylläpitämään olen ottanut vielä aloe veraa.
Hyponatremiaa mietin itsekin. Vasta tänään kävin verikokeissa, joten jos se oli sitä niin tilanne on kerinnyt varmaan jo vähän korjaantua. Katsovat samalla tietty paljon muitakin veriarvoja.
Harmittaahan tämmöinen takapakki. Tänään jo parempi olo, joten jos verikokeet ok, niin jatkan huomenna treenejä.
Pahinta oli ehkä, kun avokki hermostui minuun ja oikeastaan haukkui aika pystyyn, että teen tätä hommaa vain puoliksi ja minulla ei ole henkistä kanttia jne. Sanoi, ettei jaksa kuunnella mitään valitusta huonosta olosta ja kyseenalaisti koko dieettini järkevyyden.
En tietenkään ole tarkoittanut tuottaa muille ihmisille ahdistusta ja pitää varmasti jättää omien olotilojen kommentointi vähemmälle. Nyt oli kuitenkin oikea asia kyseessä. Myönnän, että kyseenalaistin itsekin touhun järkevyyden, mutta se ei tarkoita sitä etteikö minulla olisi motivaatiota. Terveydestä ainoastaan olin huolissani.
Niinkuin Linda Fodor sanoi Pro Bodyssa jotenkin niin, että henkinen valmennus on melkein yhtä tärkeää kuin treeni- ja ruokavaliovalmennus. Avokilta tuli kuulemma raja vastaan henkisenä tukijana. Hassua, kun en melestäni ole mitenkään erityisen hankala ollut.
On itsessänikin parantamisen varaa ja siinä omassa henkisessä kantissani. Tiedän, ettei valittamalla pääse pitkälle. Onhan se vain mukava jos on joku joka kuuntelee jos joku asia askarruttaa mieltä. Valmentajaa ei koko ajan viitsi vaivata. Onneksi veljeni viitsii keskustella kanssani dieettiin liittyvistä asioista.