GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

Expon perjantai

Miten Expon perjantain aikataulut menee? Expon nettisivuilla lukee kaikkien kisojen (fitnessmalli, tulokkaat ja mastersit) kohdalla alkamisajaksi klo 15. Ei kai kisat voi samaan aikaan olla vai voiko...:wtf:? Kisaajilla varmasti itsellään on parempaa tietoa aikataulusta.

Miten Expon perjantain aikataulut menee? Expon nettisivuilla lukee kaikkien kisojen (fitnessmalli, tulokkaat ja mastersit) kohdalla alkamisajaksi klo 15. Ei kai kisat voi samaan aikaan olla vai voiko...:wtf:? Kisaajilla varmasti itsellään on parempaa tietoa aikataulusta.

Tätä samaa ihmettelen minä.

nimi. epätietoinen kisaaja

Noh tytöt, kuinkas kisavalmistelut ja dietit etenee?

Onkos tulokkaat jo ihan täpinöissä kun aikaa on enää 2vk, vai alkaako paniikki jo iskeä?

Minulla vähän molempia. Odotan niin että tämä rupeama olisi ohi. Lavalle nousua odotan kauhunsekaisin tuntein. Toisaalta ole tosi innoissani, toisaalta pelkään miten kamalasti alkaa jännittämään ja selviänkö ekakierroksesta pyörtymättä. Paniikkihäiriöstä kärsineenä "hieman" jänskättää.

Diettikin saisi jo loppua. Omaan silmään kunto näyttää ihan paskalta. Rasvaa on vielä reippaasti. Aika loppuu kesken ja ketuttaa ettei ole parhaassa mahdollisessa kunnossa siellä lavalla. No, parempaan en nyt vaan pystynyt, näillä mennään. Valmentaja sentään koittaa valaa uskoa ja kehuu kuntoa. Vaikka tietysti epäilen näiden kehujen todenperäisyyttä koska onhan mullakin silmät päässä. Toisaalta muita tyttöjä kun ei rinnallaan näe niin ei oikeasti voi tietää missä mennään.

Tähän asti ei ole kummoisia mielitekojakaan ollut, jos joku on kysynytkin mitä aion syödä kisojen jälkeen, rehellinen vastaus on yleensä ollut "puuroa ja raejuustoa, hirveet määrät". Mutta nyt alkaa tehdä mieli ihan kaikkea mahdollista ja mahdotonta, jopa sellaista mistä en edes pidä tai mitä en eläessäni söisi. Himoitsen kasvis feta kozzonea (en varmasti syö!) kaikkia makeita leivonnaisia joiden kuvia löytyy netistä (en edes pidä makeasta) jopa lihapiirakkaa, vaikka olen kasvissyöjä!!! Keho ilmeisesti tietää että taivalta on enää 2vk ja uskaltaa antaa tällaisia signaaleja. Hemmetti jos koko 4kk olis ollut samanlaista! Olis loppunut dietti lyhyeen kyllä :)

No säästän teidät enemmiltä jaaritteluilta. Mutta olisi kiva kuulla minkälaisia fiiliksiä muilla tytöillä, varsinkin ekoihin kisoihin valmistautuvilla on.

Ihanaa että muillakin on samanlaisia fiiliksiä ku mulla :hyper: enää 9 päivää aikaa ja tuntuu et sitä rasvaa vaan on. Mutta olen tullu siihen tulokseen, että aivan sama vaikka näyttäisin isolta läskipossulta muiden rinnalla, mutta itselleni olen kyllä voittaja oli sijoitus mikä tahansa. On tämä ollu kyllä sellanen urakka, enkä olisi ikinä uskonut, että joku päivä mulla oikeesti näkyy vatsalihakset!!! :D Minulla, joka on aina ollun ainakin lapsena se porukan pyörein :D Kyllä on sukulaisetkin sanonu et ei olis kyllä hekään ikinä uskonu et oikeesti jaksan näin pitkälle. Ja kyllä mä hullu olen ei siitä mihinkään pääse!! Mieli tekee vaikka mitä!! Ehkä eniten tällä hetkellä mansikkarahkaa, vaikka olen sitä niin monta litkaa näiden kuukausien aikana vetäny, mutta se on vaan niin sairaan hyvää. Toinen seikka, mitä meinaan vetää heti ku mahdollista on siskoni tekemät porkkanasämpylät!! Ilmoitan hänelle, että niistä ei saa tehdä kuivia ja niissä pitää olla iso paksu siivu juustoa ja lauantaimakkaraa sisällä!! Siitä minä haaveilen!! Ja sitten kun sais taas juoda spite zeroa niin nam. :rolleyes: Mutta jaksamista kaikille ja raivoa viimeisille treeneille ja aamulenkeille... Lahdessa nähdään perjantaina :hyvä:

Alkaa olla takki aika tyhjä jo. Onneksi enää pari päivää töitä ja sitten saa jäädä lomalle. Tänään aamulla oli niin paha olo, että piti käydä oksentamassa:( Hetki ennen aamupuuroa on siis aika tuskallinen. Eilen oli ihan järkyttävä himo kaalilaatikkoon. Sitä kaipaa älyttömästi ihan tavallista ruokaa, onneksi ei mee enää kauaa kun saa taas syödä.

tulokkaat aloittaa klo15...ja noi muut sitten sen jälkeen..

Vähiin käy ennen kun loppuu tämäkin hässäkkä. Tässä vaiheessa ei kannata kyllä päätään vaivata turhalla kunnon kyttäämisellä ja spekuloinnilla, kunhan vaan poseerausta harjoittelee ahkerasti! Niillä mennään millä ollaan menossa, sou not sano nykänen:D

Täälläkin on takki tyhjänä ja välillä tuntuu että kroppa vetelee viimeisiään, mutta nyt kisojen lähestyessä siitä ei enää stressaa. Hyvillä mielin vaan loppuun asti. Tsemppiä kaikille muillekkin viluisille nälkäisille tyttölöille!

Vähiin käy ennen kun loppuu tämäkin hässäkkä. Tässä vaiheessa ei kannata kyllä päätään vaivata turhalla kunnon kyttäämisellä ja spekuloinnilla, kunhan vaan poseerausta harjoittelee ahkerasti! Niillä mennään millä ollaan menossa, sou not sano nykänen:D

Täälläkin on takki tyhjänä ja välillä tuntuu että kroppa vetelee viimeisiään, mutta nyt kisojen lähestyessä siitä ei enää stressaa. Hyvillä mielin vaan loppuun asti. Tsemppiä kaikille muillekkin viluisille nälkäisille tyttölöille!

Sinä se olet aina ihanan positiivinen! Huomennako vielä posetellaan??

Sinä se olet aina ihanan positiivinen! Huomennako vielä posetellaan??

Vai positiivinen, tietäisit vaan koko totuuden;):evil: Nyt vaan oon koittanut sysätä negatiiviset ajatukset pois mielestä,koska on tärkeää keskittyä olennaiseen hyvällä asenteella.
Kyllä, niin se taisi olla että huomenna samaan aikaan, siellä jääkaappikylmässä salissa.

Huomenna alkaa totaalinen loma (vaikka lomalla ollutkin jo 2 viikkoa), ei yhtään jumppatuntia enää ennen kisoja...aion vaan maata sohvalla koko viikon!! Kyllähän sitä läskiltä edelleen tuntuu, mutta kunhan oon oikeesti saanu jotenkin paremman kondiksen kuin viime kisoissa niin oon tyytyväinen ja ilmeisesti näin pitäisi olla, jos nyt ei ihan vituiks mene nuo viimeistelyt. Oon iloinen kans, et nyt meitä pitäisi olla hurjat 3 kisaajaa eli saatiin jippii Minna Pajulahti mukaan myös JEE!!! Saadaan sentään kunnon kisa aikaiseksi :D Vapari tuntuu hyvältä tällä hetkellä ja luotan, että se menee hyvin myös lavalla...pitäis tulla ihan kunnon porukka kannustamaankin...kivaa! Et innolla viikonloppua odotellessa :rock:

TSEMPPIÄ KAIKILLE!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
TSEMPPIÄ ihan kaikille lavalle nousijoille :rock:

Te olette tehneet tosi kovaa duunia ja nyt on aika nauttia tuloksista. Hatunnostoa teille kaikille :worship:.

Halit kaikille !!! upea viikonloppu takana ja hyviä muistoja, nyt hieman ramasee- lievästi sanottuna.
Tykkäsin uudestas paikasta, hommat pelasi hyvin kokonaisuudessaan:dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom