GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

Pro Tan kyllä saattaa kuivattaa ihoa:(
Ainakin minulla on kuivattanut joka kerta, harmi juttu.
Ihoa kannaattaa kuitenkin hoittaa ja rasvata hyvin edeltävillä viikoilla ennen värien laittamista.
Runsaasti rasvausta ja taas rasvausta. Myös ihokarvat tulee poistaa värin alta:lol2:
Jos laitat pelkkää Dream Tania, näytät helposti pronssipatsaalta:D joka ei ole
tarkoitus....
Dream Tan myös häivyttää/peittää lihaksen terävimmän piirteen.
Olen laittanut aina Pro Tania Dream Tanin alle, se on minulla toiminut hyvin. Vaikka iho
onkin ollut kuiva.
Tsemppiä värien ihmeelliseen maailmaan.:dance:

Mulla on Elite Tania vielä muutama pullo jäljellä, jos joku on kiinnostunut käyttämään sitä. Dream Tanin alle riittäisi varmasti 1-2 kerrosta. Elite Tan on hellävaraisempi iholle kuin Pro Tan, koska se ei sisällä alkoholia eikä kemikaaleja. Privaviesti tai maili tavoittaa, pullon voin pistää postiin heti. :)

Minulla myös kuiva ja atooppinen iho.
Iho on kestänyt värjäykset hvyin, kunhan muistaa rasvailla ajoissa.:rolleyes:
Vahaus varmasti pätevä juttu. Itse olen antanut höylän terän laulaa:hyper:

Hassua ajatella että tälläkin hetkellä ympäri suomea laihat tytöt ja pojat kulkee viluisena alasti ja kuivattelee värejä:D Mulle vedettiin tossa puol tuntia sitten eka kerros väriä ja nyt oon vetänyt lämpöiset vaatteet päälle, ei palele enää. Huomenna on viimeinen tyhjäyspäivä ja sitten saa alkaa syömään hiilaria reilummin, vähän mää ootan:kuola: Oli ihan pakko käydä ostamassa matkaevästä jo tänään. Mukaan tarttui kaikkee hiilaripitoista, koska eipä voi tietää jatkuuko homma Lahteen vai ei. Jos jatkuu, niin sunnuntai on silkka hiilaripäivä.

Onnea kaikille kisaan:hyvä:

Täällä ollaan kanssa aloteltu maalailu ja tankkailu kohti Turun kisaa. Fiilikset on hyvät ja kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan. On nää riisikakut ja maissinaksut vaan taivaallisia tyhjennyspäivien jälkeen. Huomenna sitten nokka kohti Turku:) Tsemiä kaikille tytöille viimeistelyyn ja Turussa nähdään!

Täällä ollaan oltu jo tämä päivä hiilarikoomassa. Tai kyllähän se tavallista suurempi hiilarimäärä väsyttää kolmen tyhjennyspäivän jälkeen, vaikkei mulla mistään hirmu isoista määristä edes voi puhua. Lihakset tuntuu yhtä raskailta ja väsyneiltä kuin tyhjennyksessäkin, mutta eipähän tarvi enää treenailla. Pro-tania jo kolme kerrosta pinnassa! Huomenna kokka kohti Turkua, mikä onkin mulle melkoisen pitkä matka.

Tsemppiä kaikille kilpasiskoille Turun koitoksiin! :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
HIRVEESTI ONNENKANTAMOISTA TEILLE TURUN KISAAJILLE!!!!!:dance2:
meikä hengessä mukana, ja mua ei oo vaikea tunnistaa kun kattoo kenellä on isoimmat posket kisapaikalla(ts kuka ei kuulu joukkoon)
:dance:
Vilmu elä oo tuommonen... hymyä huuleen ja pää pystyssä. Sinä olet sädehtivä nainen, älä anna negatiivisten ajatusten vallata mieltä! "Negative self talk" on NIIN myrkkyä pääkopalle että ei oo tosikaan. Muistathan puhua itsellesi hyviä ja kannustavia asioita joka päivä :) Meidän ajatukset tekee meistä sen mitä olemme... tämän fiksun lausahdusen alla luin vasta eräältä forumilta, kirjoittaja on eräs ravitsemuksen todella kova ammattilainen.

"Why start off your day, your date, etc. with this sort of self-talk? Why not start it off with something totally positive about yourself? I see people doing this to themselves all the time - little digs at themselves - little self-affronts. And while it seems like it's all in good fun, it slowly erodes your self esteem. But even moreso, it helps to prevent you from ever improving upon your weaknesses and challenges. It's time to drop the negative self-talk. It's slowly corrosive. And it prevents you from being your best self."

Hurjasti tsemppiä kaikille viikonlopun kisaajille! Be your best self :rock: Tää tulis sitten mikrofonin kans ahdistelemaan taas tytteleitä, beware siellä backstagella... :evil:

Vilmu elä oo tuommonen... hymyä huuleen ja pää pystyssä. Sinä olet sädehtivä nainen, älä anna negatiivisten ajatusten vallata mieltä! "Negative self talk" on NIIN myrkkyä pääkopalle että ei oo tosikaan. Muistathan puhua itsellesi hyviä ja kannustavia asioita joka päivä :) Meidän ajatukset tekee meistä sen mitä olemme... tämän fiksun lausahdusen alla luin vasta eräältä forumilta, kirjoittaja on eräs ravitsemuksen todella kova ammattilainen.

"Why start off your day, your date, etc. with this sort of self-talk? Why not start it off with something totally positive about yourself? I see people doing this to themselves all the time - little digs at themselves - little self-affronts. And while it seems like it's all in good fun, it slowly erodes your self esteem. But even moreso, it helps to prevent you from ever improving upon your weaknesses and challenges. It's time to drop the negative self-talk. It's slowly corrosive. And it prevents you from being your best self."

Hurjasti tsemppiä kaikille viikonlopun kisaajille! Be your best self :rock: Tää tulis sitten mikrofonin kans ahdistelemaan taas tytteleitä, beware siellä backstagella... :evil:
thanks muru:haart: kannustavista ajatuksistasi!!!huomaa, että otan ''pikkasen'' raskaasti epäonnistumiseni...

tossa logissa kärsimättömimmille kuvaa tältä päivältä:D
vitsi mitä rinsessoja tupa oli täynnä!!!

.. Oli aikas huikeessa kunnossa tyttöjä lavalla :hyvä:
(tiedän ettei tänne saa tsemppailla, mut kutenkin..)
Ja nyt täysillä Lahteen! (tai hyvillä mielin offille ;) )

Noh tytöt, kuinkas kisavalmistelut ja dietit etenee?

Onkos tulokkaat jo ihan täpinöissä kun aikaa on enää 2vk, vai alkaako paniikki jo iskeä?

Minulla vähän molempia. Odotan niin että tämä rupeama olisi ohi. Lavalle nousua odotan kauhunsekaisin tuntein. Toisaalta ole tosi innoissani, toisaalta pelkään miten kamalasti alkaa jännittämään ja selviänkö ekakierroksesta pyörtymättä. Paniikkihäiriöstä kärsineenä "hieman" jänskättää.

Diettikin saisi jo loppua. Omaan silmään kunto näyttää ihan paskalta. Rasvaa on vielä reippaasti. Aika loppuu kesken ja ketuttaa ettei ole parhaassa mahdollisessa kunnossa siellä lavalla. No, parempaan en nyt vaan pystynyt, näillä mennään. Valmentaja sentään koittaa valaa uskoa ja kehuu kuntoa. Vaikka tietysti epäilen näiden kehujen todenperäisyyttä koska onhan mullakin silmät päässä. Toisaalta muita tyttöjä kun ei rinnallaan näe niin ei oikeasti voi tietää missä mennään.

Tähän asti ei ole kummoisia mielitekojakaan ollut, jos joku on kysynytkin mitä aion syödä kisojen jälkeen, rehellinen vastaus on yleensä ollut "puuroa ja raejuustoa, hirveet määrät". Mutta nyt alkaa tehdä mieli ihan kaikkea mahdollista ja mahdotonta, jopa sellaista mistä en edes pidä tai mitä en eläessäni söisi. Himoitsen kasvis feta kozzonea (en varmasti syö!) kaikkia makeita leivonnaisia joiden kuvia löytyy netistä (en edes pidä makeasta) jopa lihapiirakkaa, vaikka olen kasvissyöjä!!! Keho ilmeisesti tietää että taivalta on enää 2vk ja uskaltaa antaa tällaisia signaaleja. Hemmetti jos koko 4kk olis ollut samanlaista! Olis loppunut dietti lyhyeen kyllä :)

No säästän teidät enemmiltä jaaritteluilta. Mutta olisi kiva kuulla minkälaisia fiiliksiä muilla tytöillä, varsinkin ekoihin kisoihin valmistautuvilla on.

Hei tytöt... nämä ei tänne millään tavalla kuulu, mutta uskon että tässä kohti matkaa mikä tahansa pienen hymyn aikaansaava juttu voi olla isokin :) Hurjasti tsemppiä viimeisille viikoille, varsinkin kaikille tulokkaille! Nauttikaa taipaleesta, unelman saavuttaminen alkaa olla käsillä!

Kelpaisiko tää, jos ei enää ole muuta kuin pari salaatinlehteä lautasella...?
full

Tai ehkä voi muistaa, että kaikkea elämässä ei tarvii ottaa niin vakavasti :) Kaikki huolehtiminen on opittu vasta aikuisella iällä... ei vauvat masennu siitä, että niillä on pulleat reidet! Ne rakastaa itseään semmoisena kun on :) Osaathan sinäkin olla tyytyväinen, edes ihan pikkuisen, siihen miten pitkän matkan olet jo kulkenut ja ylittänyt itsesi - ja kuinka monta kertaa!
full

Lopuksi vielä - girlpower! Kaksi viikkoa on tässä kohti vielä hyvä aika tehdä paljon muutoksia mielessä ja kehossa!
full

Huisisti tsemppiä kaikille viimeiseen rutistukseen! Pitkä matka monella takana, ja maali häämöttää jo loppusuoran päässä.

Onko joku tulokas saanut jo info meiliä tulokas kisoista liitolta? Meiti ei oo saanut ja vissiin postia on lähetetty..?

Huhhuh, odotan kyllä kisoja niiiin paljon!!! :dance2:

En tiiä, peilistä kun kattoo niin miettii vaan tulenko olemaan tarpeeks kirees kunnossa, itselle on niin kriittinen! :wtf:
Hiilarit on nyt niin vähissä että väsyttää ja pääkin jomottelee.. Työpäivät on tosi raskaita, onneks vikalla viikolla en oo menossa töihin.. :(
Mieliteko on ihan älyttömästi ja raejuusto tulee ulos korvista..

Mutta kahden viikon päästä on sitten kunto mikä on niin hymyä huuleen ja asennetta kehiin! :rock:

:thumbs: Tsemppiä kaikille!!

Onko joku tulokas saanut jo info meiliä tulokas kisoista liitolta? Meiti ei oo saanut ja vissiin postia on lähetetty..?

Huhhuh, odotan kyllä kisoja niiiin paljon!!! :dance2:

En tiiä, peilistä kun kattoo niin miettii vaan tulenko olemaan tarpeeks kirees kunnossa, itselle on niin kriittinen! :wtf:
Hiilarit on nyt niin vähissä että väsyttää ja pääkin jomottelee.. Työpäivät on tosi raskaita, onneks vikalla viikolla en oo menossa töihin.. :(
Mieliteko on ihan älyttömästi ja raejuusto tulee ulos korvista..

Mutta kahden viikon päästä on sitten kunto mikä on niin hymyä huuleen ja asennetta kehiin! :rock:

:thumbs: Tsemppiä kaikille!!

ei mulle ainakaan ole tullut kun se tiedote expoviikonlopun kisoista, sellainen yleiskaikenkattava :D tai sit multakin on mennyt jotain ohi ja pahasti.

Tsemppiä kaikille, kohta päästään näyttämään mistä meidät on tehty :rock:

Jännittää hirveästi eka kertaa lavalle nousu, iik!

Mut fiilikset jo aika pilvissä, ei enää niin väsytä ta *ituta, vaan mieli on jo ihan jees! Kai täs ens viikon alussa iskee paniikki. Muutama viimenen viikko ollu aika "känkkäränkkä" meininkiä, mut olo kyl lepponen ny.:dance:

Omasta kropasta sitä ei ole kyllä yhtään varma, ei ole mihin verrata kun ei ole ennen tehnyt tätä hommaa. Ja yksin kun ilman valmentajaa ja treenikaveria puurtaa, niin ei tule kunnostaan hirveästi kommentti. Se kyllä lämmitti, ku avopuoliso tokaisi kehitystä kuitenkin tulleen. :haart: Mutta sen näkee sitten yhdeksän päivän päästä, että mihin tällä pyllyllä yltää, lauantaille tietysti hinku.

Tsemppiä kaikille muille kisaajille, tulee kovat tulokas kisat se on varma. Tiukkaa tyttöä lavalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom