Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ompas täällä hiljaista :wtf: mitä kuuluu kaikille???? missä mennään???? mitkä fiilikset???? onko epätoivoa ilmassa?? vai pelkkää hymyä ja suurta iloa????!!!!!:dance: itselläni aamulenkit tuntui viime viikolla tuskalta, mutta nyt taas luistaa :hyper: ja tein eilen penkissä oman ennätykseni!!! Olisi pitänyt tapahtua jo ehkä aikoja sitten, mutta onneksi myöhään kuin ei milloinkaan!! :rolleyes:

Mää oon ollut viimepäivinä vähän huolissani, kun oon ollut niin älytömän väsynyt ja voimaton. Mutta sitten onneksi hoksasin, että mua taitaa vaivata ihan vaan raudan puutos. Koska ei kai tässä vaiheessa, kun kisoihin on vielä hirveesti aikaa, pitäisi olla tämmösiä fiiliksiä. :confused:

Pitää nyt katsella miten nuo rautatabut alkaa potkia ja tuleeko tytöstä energisempi pikkuhiljaa:) Muuten sujuu hyvin, paino laskee tasaista tahtia. Ja se kai tässä on pääasia:rolleyes:

Treenit tuntuu vielä kevyiltä, kun määrät ovat niin kohtuullisia: 5 punttia ja aerobisia tulee vajaa 5h/vkossa. Aikaisemmilla dieeteillä vaivannut selkäkin (välillä olin pakkolevossa) on vielä hiljaa eli olo on kaikenkaikkiaan aika loistava. Paino putoaa suunnitellusti:dance: Sitä ei ole ennen tapahtunut...Pientä pinnan lyhentymistä on kylläkin havaittavissa, varsinkin aamuisin kunnes puuro korjaa tilanteen:)

Täällä alkaa olla jo hieman epätoivoa ilmassa kun paino vaan jumittaa ja jopa nousee. Viimeisenä oljenkortena testaan nyt huvikseni suolan vähentämistä (joka ei tietenkään laihduta, mutta näkisinpä onko paljon turvorusta). Olen nimittäin huomannut että suolapurkki tyhjenee ennennäkemätöntä vauhtia kun sitä on aika reippaalla kädellä tullut aamupuuroon ja tonnikalapihveihin heitettyä. Lisäksi olen popsinut pepperoneja jotka on kanssa kamalan suolaisia....

Treenit sentään kulkee hyvin, eikä 4viikon kitudietti ole voimatasoihin juuri vaikuttanut. Aerobista on tällähetkellä 4/viikko ja ensiviikolla tuo on tarkoitus nostaa kuuteen. Säät sais kyllä parantua kun ei kauheesti tykästytä tuonne kaatosateeseen lähteä painamaan...

Että tämmöstä täällä. Toivon kovasti että tää painokin tästä lähtee vähitellen laskuun. Kun en usko että tämä jatkuva stressaaminen on kovin hyväksi kehityksen kannalta.

Jemelyn sanoi:
ilmoittaudun.... :jahas:

Hei cool :rock:. Joko on bf lajina vai pysyykö fitnessmalli linja? t. Utelias.. Meikä passaa viä kisat ainakin tältä syksyltä ihan suosiol, et anteeks et sotkeudun threadiin "ulkopuolisena".

Mää oon ollut viimepäivinä vähän huolissani, kun oon ollut niin älytömän väsynyt ja voimaton. Mutta sitten onneksi hoksasin, että mua taitaa vaivata ihan vaan raudan puutos. Koska ei kai tässä vaiheessa, kun kisoihin on vielä hirveesti aikaa, pitäisi olla tämmösiä fiiliksiä. :confused:

Pitää nyt katsella miten nuo rautatabut alkaa potkia ja tuleeko tytöstä energisempi pikkuhiljaa:) Muuten sujuu hyvin, paino laskee tasaista tahtia. Ja se kai tässä on pääasia:rolleyes:

Sama homma. Ihan sama homma. Kerran en meinannut päästä sängystä ylös ja aamuaerobisen jälkeen makoilin koko päivän. Huimas monena päivänä ja väsytti. Rautatabut otin käyttöön kun valmentaja suositteli ja olo koheni heti! Tosin menen huomenna mittauttamaan ainakin hemoglobiiniarvot.

Tod. hyvä huomio muuten tuo hemoglobiini! Varasin heti tälle päivälle ajan mittaukseen, ettei pääse käymään samoin kuin pari vuotta sitten kun rysähti arvot reilusti anemian puolelle. Vaikka olo onkin nyt hyvä niin se loppuajasta voi salakavalasti just anemian takia huonontua. Kannattaa muuten välttää ruokailujen yhteydessä kahvin ja teen juontia, vaikuttaa imeytymiseen heikentävästi. "Teen juonti veden sijaan aterian yhteydessä vähentää raudan imeytymistä 10 %:sta 2,5 %:iin", sanoo A. Manninen. Ja kannattaa nappailla sitä C-vitamiinia samaan aikaan kun vetää rautaa purkista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hieman on myös masennusta ja väsymystä ilmassa. Jotenkin tuntuu epätoivoisalta vaan kaikki...Ehkei mulla vaan oo pitkää pinnaa tms. et jaksais odottaa tulosta. Tuo tee juttu oli muuten mielenkiintoinen tieto...pitänee alkaa ehkä rautaa ottaa hieman purkista lisää, jos se vaikuttaa pirteyteen. Itse kun juon nimittäin melkeinpä pelkkää teetä ja kahvia päivän mittaan..voi rauta arvot olla ehkä alhaalla ja siksi myös väsyttää. Noh, pitää vaan jaksaa painaa :)

Jep. Mullakaan ei ole enää muutamaan viikkoon tullut punaista lihaa ja kieltämättä olen teetä ja kahvia juonut vähän liikaa. Siinäpä avaimet siihen aneemiseen oloon. Lisäksi tietysti se fyysinen rasitus.

Hei cool :rock:. Joko on bf lajina vai pysyykö fitnessmalli linja?.
Ne toiset on nyt mun osalta jo nähty...eli lähden kokeilemaan bf:n.
Ihan kokemuksen haku reissulle siis...ilman sen suurempia odotuksia.. :lol2:

Jep. Mullakaan ei ole enää muutamaan viikkoon tullut punaista lihaa ja kieltämättä olen teetä ja kahvia juonut vähän liikaa. Siinäpä avaimet siihen aneemiseen oloon. Lisäksi tietysti se fyysinen rasitus.

Ihan sama homma tuon lihan syömisen ja kahvin hillittömän kittaamisen kanssa:rolleyes: Nyt oon muutaman päivän ottanut rautaa tupla-annoksella ja olo on parantunut reippaasti. Ajattelin, että ottaa ainakin sen viikon ennenkuin vaikuttaa, mutta näköjään olo parani melkein samantien. Nyt oon jälleen aikalailla oma itseni:dance2:

Muistakaahan että maitotuotteet tekee myös hallaa hemoglobiinille, ja ainakin täällä tulee tuota rahkaa ja raejuustoa kitattua aikalailla.

Normaalisti mulla on aina ollut hyvä hemppa, ruisleipää on nimittäin mennyt aika paljon! Mutta nyt tosiaan on tuokin raudanlähde jäänyt minimiin, eikä papuja, linssejä yms. tule kyllä kovin paljon popsittua myöskään joten taidan käydä apteekin kautta hakemassa rautatabut. Onkos niissä nykyään mimmoista valinnanvaraa? Muistan saaneeni aikoinaan kamalat vatsanväänteet jostain rautatabuista.

Lisätietoa aiheest (raudan imeytymynen, ruoka-aineet jne) löytyy mm. lhttp://www.vegaaniliitto.fi/esitteet/rauta.html

Ja jee, tänään oli paino vihdoin siirtynyt uudelle "kilolle". Vaikka olihan se ihan selvä kun jätin suolan eiliseksi minimiin. Mutta ihan sama, nyt saan nostaa kaloreita :D

Ite oon syönyt retafer-merkkisiä tabuja, eikä ainakaan vielä mitään sivareita ole ilmaantunut. Oon ottanut tabut aina vaan veden kanssa ja välttänyt maitotuotteiden syömistä samaan aikaan. Hyvin tuntuu rauta imeytyvän olon kohentumisesta päätellen.

Jännä homma, miten rauta vaikuttaa noin paljon oloon. Kokeilkaa siis ihmeessä, jos olo tuntuu väsyneeltä, hengästyttää ja pinnaa kiristää.

Juu, nyt on tehty päätös ja syksyllä näette varmaan kisojen vanhimman, varmaan joku tosi mummelisarja, mutta lupaan olla " kovassa tikissä"...:dance2:

Voi voi, nyt on taas vaihteeksi outo olo. Vähän huimaa ja pää on raskas. Rasvanpolttajat + kahvi = ei hyvä yhdistelmä. Pitää lopettaa kahvinjuonti. Tai ainakin vähentää sitä, minkä olen jo tehnytkin.

Minun paino ei meinaa hevillä tippua. Uusi "rankaisukeino" ensi viikolla on tiputtaa lepopäivinä hiilareita n. 30 g alaspäin ja nostaa saman verran proteiineja. Eli kalorit ei vielä vähene, onneksi. Jospa sillä saisi jotain aikaan. Lisäksi ensi viikolla aerobista entisen 5 x 50 min. sijaan 5 x 60 min. Tuo pieni lisäyskin saattaa auttaa. Viikkokeskiarvo kaloreissa tällä hetkellä 2100 kcal, mistä + - 300 kcal vaihtelut. Ollut nuo kalorinvaihtelut jo jonkin aikaa kun ei keho meinaa rasvoista muuten luopua.

Mitenkäs muilla menee dieetin ja treenien kanssa? Itselläni dieettiä takana jo 8 vkoa, vaikea uskoa, niin on jo tottunut. Toisaalta edistys ei ole minun kohdallani ollut huimaa. Paino on pudonnut sen 5 kg mutta meinaa usein junnata niin, että vaikea saada edes 500 g viikossa alaspäin.

Mulla tökkii tökkii tökkii... Diettiä takana 4vk ja kiloja lähtenyt alta 4, joista pääosa 2 ekalla viikolla, sen jälkeen on junnannut käytännössä samassa. En tiedä mikä mättää.. liekö keho jo säästöliekillä kun kaloreita on niin vähän (1500) ja liikuntaa paljon. Kuitenkin kun on eka dietti niin ei oikein osaa mitään muuta tehdä kun kuunnella sokeasti valmentajaa. Nyt kyllä päätin että nostan omatoimisesti vähän rasvojen määrää, on meinaan iho jo ihan kamalassa kunnossa...näppyä pukkaa ja silleen. JA rasvat onkin olleetb tosi vähissä mun silmään (n. 30-35g/vrk) joten tuskin dietti ainakaan siihen kaatuu että niitä lisään.

Päätin muuten nyt että en käy puntarilla muutamaan päivään. Turhaa ressiä vaan aiheurraa moinen... varsinkin kun suunta tuntuu olevan pääasiassa vain väärään suuntaan. Täytyis kai ottaa jotain rasvanpolttajia kehiin, mutta en oikein usko niiden tehoon. Mut eikai siitä haittaakaan olis.

Ensviikolla lisää airooppista ja vähän lisää kaloreja. Kassellaanhan taas miten tää etenis. Sais kyllä edetä. Vituttaa jos kituutan aivan turhaan tässä koko kesän. Oon väsynyt ja kiukkunen ja huudan muulle perheelle lähes jatkuvalla syötöllä. Sit jos tää perkeleen dietti ei edes tehoa halutulla tavalla niin hoh hoijjaa... Mut täytyy uskoa että ei tää nyt turhaa ole.

Ensviikolla lisää airooppista ja vähän lisää kaloreja. Kassellaanhan taas miten tää etenis. Sais kyllä edetä. Vituttaa jos kituutan aivan turhaan tässä koko kesän. Oon väsynyt ja kiukkunen ja huudan muulle perheelle lähes jatkuvalla syötöllä. Sit jos tää perkeleen dietti ei edes tehoa halutulla tavalla niin hoh hoijjaa... Mut täytyy uskoa että ei tää nyt turhaa ole.

Mullakin välillä kiukkua ja nimenomaan sitä väsymystä. Ja ärsyttää ihan sama asia, että vaikka miten tekee töitä niin dieetti joko ei edisty tai edistyy tuskallisen hitaasti... Täytyy myöntää, että olen jo muutamaan otteeseen kyseenalaistanut lahjakkuuteni tähän lajiin. Välillä on niin kummaa väsymystä, että pelkään vaarantavani terveyteni. Koitan kuitenkin pysyä positiivisena ja kuunnella kehoa. Varmastihan kaikkia jossain vaiheessa dieettiä väsyttää. Mutta tuntuu, että kädet hädin tuskin jaksaa tätä viestiä kirjoittaa. Hohhoijaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom