Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään pitkästä aikaa junnusarjassakin useampi kisaamassa! Ainakin Airish ja Stalwart?
Jemelyn sanoi:ilmoittaudun.... :jahas:
Mää oon ollut viimepäivinä vähän huolissani, kun oon ollut niin älytömän väsynyt ja voimaton. Mutta sitten onneksi hoksasin, että mua taitaa vaivata ihan vaan raudan puutos. Koska ei kai tässä vaiheessa, kun kisoihin on vielä hirveesti aikaa, pitäisi olla tämmösiä fiiliksiä.
Pitää nyt katsella miten nuo rautatabut alkaa potkia ja tuleeko tytöstä energisempi pikkuhiljaa Muuten sujuu hyvin, paino laskee tasaista tahtia. Ja se kai tässä on pääasia
Ne toiset on nyt mun osalta jo nähty...eli lähden kokeilemaan bf:n.Hei cool . Joko on bf lajina vai pysyykö fitnessmalli linja?.
Jep. Mullakaan ei ole enää muutamaan viikkoon tullut punaista lihaa ja kieltämättä olen teetä ja kahvia juonut vähän liikaa. Siinäpä avaimet siihen aneemiseen oloon. Lisäksi tietysti se fyysinen rasitus.
Ensviikolla lisää airooppista ja vähän lisää kaloreja. Kassellaanhan taas miten tää etenis. Sais kyllä edetä. Vituttaa jos kituutan aivan turhaan tässä koko kesän. Oon väsynyt ja kiukkunen ja huudan muulle perheelle lähes jatkuvalla syötöllä. Sit jos tää perkeleen dietti ei edes tehoa halutulla tavalla niin hoh hoijjaa... Mut täytyy uskoa että ei tää nyt turhaa ole.