Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heippa!! Olen täälä uteliaana että missä kaikki menee?? millaisilla kaloreilla?? Millä painolla ja rasvaprosentilla?? Ja kuinka paljon kaikilla on tuputettavaa jäljellä ja tavoiterasvat?? Enää 20 viikkoa laskujeni mukaan :hyper: kohta saa siis lähteä tampereelle päin suunnittelemaan asuja...:dance: nyt siis vain :whip:

Heippa!! Olen täälä uteliaana että missä kaikki menee?? millaisilla kaloreilla?? Millä painolla ja rasvaprosentilla?? Ja kuinka paljon kaikilla on tuputettavaa jäljellä ja tavoiterasvat?? Enää 20 viikkoa laskujeni mukaan :hyper: kohta saa siis lähteä tampereelle päin suunnittelemaan asuja...:dance: nyt siis vain :whip:

Hyvillä mielin mennään. Kalorit on 1500. Painoa on se 72kg vielä, pitäisi se noin 12 kg saada pois. Rasvat on 24% ja tavoite sinne 15%:iin mahdollisesti. Eiköhän se mene kun vaan :dance2:

Hip! Onkos täällä ketään cbb-kisoihin tähtäävää? Ufsin foorumista löytyy muutama. Mie aloitin nälästä kärsimisen pari viikkoa sitten. Nyt vain sormet ristissä toivon, että siviilielämä pysyy sillä tapaa raiteillaan, että vihdoinkin pääsisin sinne lavalle pullistelemaan.

Minulla inbody-mittaus ilmoittaa 13%n rasvoja. Onhan se alakanttiin, mutta kondis on ajankohtaan nähden ihan kivan kumpareinen. Painoa on tällä hetkellä 59kg (160cm) ja säännöt vaativat max 52 kilon painon. Tällä hetkellä puputan noin 2700kcal/pvä, joka on minulle normaaliin nähden hyvinkin vähän. (kulutus 3500-4000) Olen vrk:n aikana aikas paljon liikkeessä.. Hikinarkkari!

Moi! Täälläkin valmistaudutaan ensimmäistä kertaa kisoihin, eli nuoriin olen menossa. Dieetti alkoi huhtikuun puolessa välissä ja pieniä ongelmia on esiintynyt matkan varrella. Paino ei meinaa millään lähteä putoamaan, vaikka nälkä raastaa. Kalorit alussa 2400, sitten 2200-2400 vaihdellen ja kohta pitäis jo pudottaa sinne 2100:n. Rasvaprosentti alussa noin 20 ja paino 65, nyt paino noin 62.5. Alku vissiin aina hankala, mutta ei tästä lannistuta. Niin, ettei kukaan ihmettele, niin valmentaja on kyllä alansa ammattilainen, koitan parhaani mukaan luottaa hänen ammattitaitoonsa ja tehdä niinkuin käsketään.

Minulla on vielä bikinit suunnittelematta, mutta kunhan kiire helpottaa niin keskityn sitten niihin. Väristä ja mallista on kuitenkin jo vähän hajua.

Hip! Onkos täällä ketään cbb-kisoihin tähtäävää? Ufsin foorumista löytyy muutama. Mie aloitin nälästä kärsimisen pari viikkoa sitten. Nyt vain sormet ristissä toivon, että siviilielämä pysyy sillä tapaa raiteillaan, että vihdoinkin pääsisin sinne lavalle pullistelemaan.

Minulla inbody-mittaus ilmoittaa 13%n rasvoja. Onhan se alakanttiin, mutta kondis on ajankohtaan nähden ihan kivan kumpareinen. Painoa on tällä hetkellä 59kg (160cm) ja säännöt vaativat max 52 kilon painon. Tällä hetkellä puputan noin 2700kcal/pvä, joka on minulle normaaliin nähden hyvinkin vähän. (kulutus 3500-4000) Olen vrk:n aikana aikas paljon liikkeessä.. Hikinarkkari!

Kylläpäs on huimat prosentit ja kalorit!!!! :hyvä: ja kova kulutus. Vetelet normaalisti siis ruokaa kuin hevonen :rolleyes: suorastaan uskomatonta!!!

Hou!

Viikko takana diettiä, paino oli tänäaamuna 64,1kg (lähtö 65.8kg) Mutta keskimääräinen painonvaihtelu on vaan -0,5kg eli ei tää mitään hoppua ole tämä painonpudotus pitänyt.

Tavoitepainoa en oikein tiedä, mutta tuolla 52kg kieppeillä se lienee.. jääpä nähtäväksi. Rasvat pihdeillä n.20 dietin alussa. Katsotaan nyt mihin aika riittää. Odotan kyllä innolla :dance:

Millä sun rasvat on mitattu?? Pihdeillä vai ihan jollain sähkösellä laitteella??

Semmoinen hieman "ei niin luotettava" sähköinen mittari. Tuskin se ihan tyystin oikeaa näyttää, mutta suuntaa silti, et tietää onko ees menossa alaspäin vain ei...hehe :D

Tuossa näkee hyvin, et mihin kalorimäärään on tottunut, niin siitä pystyy vähentämään ja laihtumaan eri määrillä. Itsellä ei millään mee noin suurta määrää (2700 kcal) alas edes offilla ja siksi diettikin väännetään todella pienellä määrällä sapuskaa...ja itsellä liikuntaa tulee pahimmillaan nyt heinäkuussa yli 100 tuntia ryhmäliikunnan vetoa kuussa + omat treenit et kulutus on varmaan vähintään tupla verrattuna ruoan kaloreihin. Viime dietillä vedettiin lopussa enää 1000 kalorilla...Toivottavasti sitä ei tarvi tehdä tällä kertaa sentään.

Heijsan! Diettiä on takana jo monta viikkoo ja nyt rupeen vasta ite huomaamaan oikeesti muutoksia kropassa. :dance: Ens viikolla olis omat valmistujaiset eli luvassa on ruokaövereiden veto. :hyper: Tätä on odotettu. Aloitin jo leipomisenkin sinne. :D

Hyvää kesän odotusta ja paljon tsemppiä diettiin kaikille tasapuolin! :) :whip:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu.. Kaikki ihmettelee miun ruoan mättämistä, itsekin kieltämättä välillä. Mutten valita, kun syöminen on niin kivaa!!! Varsinkin tuore avopuolisoni on eräänkin kerran kauhistellut annoksiani ja nytkin usein todennut ettei uskoisi, että olen muka dieetillä.. Ei varmaan moni naikkonen tunne jatkuvaa heikkoa oloa ja oo ärtsyllä päällä nälän takia näillä kaloreilla. Kai mie oon vähä luonnonoikku.. Ainut huono puoli on, että ruokaan menee ihan törkeesti rahaa!!! Melkein tonni kuussa!!!!

Perjantaina oli meikäläisen valmistujaiset ja samalla kauan unelmoitu ruokaövereiden veto päivä. :dance: Hi. Leipasin sitten puoli kymmentä kakkua ynnä muuta herkkua. Aamulenkin jälkeen vetäsin puoli pellillistä pullaa ja siitä se sit alko. :D No ensimmäisen kakkulautasen jälkeen olo oli jo ihan kauhee. :urjo: Mut silti piti kokoajan vetää sitä sapuskaa suuhun. :lol2: Nyt kyllä jaksaa taas diettiä jatkaa. :)

Ja hui, tänään alko sit kisoihin ilmottautuminen.

Perjantaina oli meikäläisen valmistujaiset ja samalla kauan unelmoitu ruokaövereiden veto päivä. :dance: Hi. Leipasin sitten puoli kymmentä kakkua ynnä muuta herkkua. Aamulenkin jälkeen vetäsin puoli pellillistä pullaa ja siitä se sit alko. :D No ensimmäisen kakkulautasen jälkeen olo oli jo ihan kauhee. :urjo: Mut silti piti kokoajan vetää sitä sapuskaa suuhun. :lol2: Nyt kyllä jaksaa taas diettiä jatkaa. :)

Ja hui, tänään alko sit kisoihin ilmottautuminen.

Nyt täytyy kyllä kysyä et miten ihmeessä sulla oli jo nyt tankkauspäivä??!!

Nyt täytyy kyllä kysyä et miten ihmeessä sulla oli jo nyt tankkauspäivä??!!

Mulla on menossa 13sta dietti vk, et ihan hyvään väliin tuo tuli. Jos ei kropalle niin mielelle ainaki. :whip:
Dietin alotin aika aikasin ettei viikon tiputus määräks tuu ku ½kg, näin saisin säilytettyy noita lihoja, ja muutenki mulla on tuota massaa mitä tiputtaa.

Mulla on menossa 13sta dietti vk, et ihan hyvään väliin tuo tuli. Jos ei kropalle niin mielelle ainaki. :whip:
Dietin alotin aika aikasin ettei viikon tiputus määräks tuu ku ½kg, näin saisin säilytettyy noita lihoja, ja muutenki mulla on tuota massaa mitä tiputtaa.

Voi voi. Itse voi vain uneksia tankkauspäivistä, eikä todellakaan noin massiivisista :D Itselläni tankkauspäivät alkaa vasta heinäkuussa...

Mulla on kanssa jo tankkauspäivä tiedossa. Tosin en mä mitään övereitä vedä, syön vaan normaalisti ja suht puhtaasti. (Kaverin polttarit Tallinnassa joten varmaan jotain ravintolasafkaa joutuu harrastamaan)

Senjälkeen paluu arkeen muutamaksi päiväksi ja sitte odotettu kaloreiden nosto! Täytyy toivoa että tankkauspäivä antaa aineenvaihdunnalle vähän vauhtia. Nyt mulla on nimittäin paino junnannut lähes samoissa lukemissa ja 1,5 viikkoa... (vaikka pelkkä safkojen vaje pitäs tiputtaa n. 1kg/viikko + airooppiset siihen päälle vielä)

Mutta joo, ei tässä vielä mitään pyyhettä heitetä kehään, diettiä on kuitenkin takana vasta reilut 3 viikkoa ja painon suuntakin on keskimääräisesti ainakin alaspäin :D

Toivoisin että kuukauden päästä paino olis tuolla 60 alapuolella, kun olen sen painon laittanut "rajapyykiksi" jonka jälkeen sallin itselleni ostella vaatteita kesän juhliin. Kun ajattelin että en ihan heti painoa sen yläpuolelle enää päästäisi (lieneekö toiveajattelua...). Mutta sinne on siis vielä vähän matkaa... Onpahan ainakin aikaa katsastaa sopivia mekkoja.

Okei,no sit ymmärrän :D Mulla alko seitsemäs dieettiviikko eilen, joten mulla menee vielä hetki ennen ku on tankkauspäivä,luultavasti heinäkuus.Ai että,vesi kielellä jo sitä odottelen :kuola:
Tsemppiä dieettiin!! :)

Kyllä tässä välillä tulee epätoivoa, mutta eiköhän tässä neljässä kuukaudessa päästä vielä kuntoon. Eilen pääsin valitsemaan jo kankaita ja miettimään pikkusen millasissa vaatekappaleissa sitten ehkä lavalle astelen. :rolleyes: Että kaippa se siitä. On vaan niin samperin kuumaa, mutta ei saa valittaa!!!!!! Ja perheenlisäysuutisetkin vahvistuivat tuossa päivällä kun kääpiöpinserityttöni röntgenissä näkyi huikeat 8 pentua!!!!! Että kyllä kesästä tulee kiireinen!!!!:dance2: Mites teillä muilla???

eipä ne tankkauspäivät loppujen lopuks kovin hienoja ole, kauhee nälkä ja jano vaan koko ajan. Saahan niistä toki buustia aineenvaihduntaan ja pientä sielunruokaa, mut ainakin mulla se nälkä oli jotain aivan järkyttävää tankkaupäivinä verratuna normaali päiviin :rolleyes:

Heh, minä koitan tehdä niin paljon töitä kesällä että ei ehdi miettiä jos dieetti tuntuu välillä kurjalta. :whip: Yritän myös tietysti löhöillä aina kun voin. Ja kun painan hommia, niin on ehkä sitten varaakin tähän koko projektiin kurjalla opiskelijabudjetilla. :D Löysin ihan kotini vierestä ompelijan kisa-asuille ja hänen kanssaan on jo sovittu pukujen teettämisestä. Kankaita on katseltu, mutta kaikkia ei vielä ostettu.

Mulla ei meinaa taas paino pudota, mutta täysillä mennään, jospa se sieltä. Kalorinvaihteluissa on tällä hetkellä se ilo, että lepopäivinä alhaisemmat kalorit ei niin haittaa ja esimerkiksi jalkatreenipäivinä saa taas syödä melko mukavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom