Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Minne jäi sun fitness-sarjaan tulohaaveet?? :eek: Mä niin odotin et oisin nähnyt sut siellä mun kaa pomppimassa...nyyh:itku:
Tein päätöksen loppusyksystä, etten mene vapariin. Sain töissä niin paljon vastuuta, ettei voimavarat yksinkertaisesti riitä kaikkeen. Elämä ensin, sitten fitness... etenkin kun työni on parempaa ja enemmän kuin kisaaminen fitnessissä voi mulle ikinä antaa. :haart: Jos nyt jostain syystä kiinnostaa enemmän lukea ajatuksista joita tuohon haaveen hautaamiseen liittyi :( niin blogistani löytyy 15.12. kohdalta. Harmitti alkuun ihan vietävästi, mutta sydän sanoo että oli oikea päätös.

En kestä enää tätä porsasta peilissä, joten päätin sitten aloittaa dietin alun jo nyt (tarkoittaen, että kaikki ylimääräiset herkut lensi roskiin)...viikonloppuna näen valmentajan, joten varsinainen dietti toivottavasti pääsee alkuun jo ensi viikolla. Painoa kun pitää pudottaa se 20kg vähintään, niin ehkä ihan hyvä lähteä ajoissa liikkeelle :D

Täällä yksi joukkoon kisaavien tuleva. :) Ja sarja olis bf -163. Odoton aivan innolla tätä koko kisaprojektia, dietin alottelen tossa maaliskuussa. :dance: Ketkäs on tulossa nyt kevään kisoihin valmistautuvalle leirille Helsinkiin? :)

Uskallanko ääneen tunnustaa,että minä vanha akka 34-vuotiaana lähden koikkelehtimaan lavalle. Olo on kyllä aika pieni ja +163 bf olis sarja.

Täällä yksi joukkoon kisaavien tuleva. :) Ja sarja olis bf -163. Odoton aivan innolla tätä koko kisaprojektia, dietin alottelen tossa maaliskuussa. :dance: Ketkäs on tulossa nyt kevään kisoihin valmistautuvalle leirille Helsinkiin? :)
Tää olis tulossa!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Uskallanko ääneen tunnustaa,että minä vanha akka 34-vuotiaana lähden koikkelehtimaan lavalle. Olo on kyllä aika pieni ja +163 bf olis sarja.

Höh ja pöh...miekii täytän tänä vuonna 31v ja täytyy sanoa että tällä iällä ja kahden lapsen jälkeen kyllä joutu miettimään par er kertoo :lol2: Mut sitten mietin että mitäs mie tätä kroppaani täällä kotona panttaamaan :rolleyes: Ku on tässä paljon enempi ilonaiheita ku puutteita :D Vitsailin tuossa ku tyttäret rääkkäs rautaa salilla ku mukana olivat, et meidän pitäis osallistua Äiti-lapsi-sarjaan, hoh! Miunkin piti lavalle mennä muutes eka kerran 2006 mut sain olkapääni rikki ja se leikattiin, sit piti 2007 mennä mut meni pohjeluu poikki ja nyt sit jos pääsis...toisesta olkapääleikkauksesta on nyt 2kk aikaa suunnilleen...jospahan se "ennen kisoja loukkaantuminen" ois ny ollu sitten siinä...

Meikäläinenkin on tulossa bf-tulokaskisoihin ja pitkään sarjaan. Jänskättää vaan niin vietävästä jo nyt, vaikka kisoihin on aikaa... Ja dietti alkaa heti toukokuun alussa. :)

Kai se munkin nyt täytyy tähän ketjuun osallistua koska hinkulavalle on kova ja tässä jo kovasti dietin alkua odottelen. No, ei varmaan enää monta viikkoa tartte odottaa ja se on menoa sitten:dance:
Pitää tässä alkaa valkun kanssa kattomaan vähän miten edetään jne.

Ja Luomuporkkana kanssa syksyllä lavalle! oot saanut aivan varmasti kehitystä aikaseksi niin ei muuta annat vaan palaa:)

Persketti, mie saan alottaa dietin vasta viikolla 20, eli toukokuun 12pv!! Alunperin vasta 1.6 mutta sain vinguttua "lisäaikaa".

En suoraansanoen oikein ymmärrä tuota, kun pudotettavaa kuitenkin on tälläkinhetkellä jo ~12kg ja paino varmaan ehtii vielä nousta tässä reilu 2kk aikana...

Mutta eikai siinä mikään muu auta kun luottaa viisaampiinsa tässä asiassa.. Pelottaa kyllä että en millään ehdi kuntoon. Toisaalta, ehdinpä vielä koittaa pari grammaa lisää lihasta saada ennen dietin alkua.:)

Persketti, mie saan alottaa dietin vasta viikolla 20, eli toukokuun 12pv!! Alunperin vasta 1.6 mutta sain vinguttua "lisäaikaa".

Ai säkin kävit vinkumassa dietin aikaistamista. Mä sain sentäs vinguttua oman startin maaliskuun 3. päivään ja enää 20 päivää jäljellä normaalielämää.

Välillä vähän meinaa arveluttaa tuo meitin valmentaja kun se tuntuu höpöttävän mitä sattuu ja unohtaa suurimman osan asioista. Pelottaa heittäytyä pelkästään sen ihmisen varaan etenkin kun herra on vielä itse lähdössä syksyllä kisaamaan. Arveluttaa jaksaako, muistaako ja onko sillä intoa temuta muiden ihmisten diettien kanssa. Mielessä on käyny jopa valmentajan vaihto toiseen saman salin sankariin.

Välillä vähän meinaa arveluttaa tuo meitin valmentaja kun se tuntuu höpöttävän mitä sattuu ja unohtaa suurimman osan asioista. Pelottaa heittäytyä pelkästään sen ihmisen varaan etenkin kun herra on vielä itse lähdössä syksyllä kisaamaan. Arveluttaa jaksaako, muistaako ja onko sillä intoa temuta muiden ihmisten diettien kanssa. Mielessä on käyny jopa valmentajan vaihto toiseen saman salin sankariin.

Ihan samat aatteet on täällä. Kyselinkin jo ko. herralta ihan kauniisti että mitä on mieltä, riittääkö energia moiseen, kun voisin hyvin hankkia sitten valmentajan tähän diettihommaan muualta. Mutta kovin se sitten vannoi että kyllä se sen hanskaa... no, luottamus tosiaan ei ole mikään 100% ja siitä voi kyllä koitua isoja ongelmia sitten kun on dietti päällä ja kaipais sitä tukea.

Mut luotan kyllä siihen että siellä nurkissa sitä osaavaa porukkaa roikkuu kuitebnkin pilvin pimein ja kaikki on valmiita auttamaan. Kattoo ny miten käy :)

Ou jeah, Vanilja ja Elkku82 lavalla syksyllä :rock: Vähän mä tuun hurraamaan teille :hyper::hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom