Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mut luotan kyllä siihen että siellä nurkissa sitä osaavaa porukkaa roikkuu kuitebnkin pilvin pimein ja kaikki on valmiita auttamaan.

Juttelin eilen erään taitajan kanssa salilla ja varoittelin, että jos meiltä menee hermot tämän valmentajan kanssa niin me käännytään sitten hänen puoleensa. Roikutaan lahkeessa kiinni 24/7 kunnes kriisi on ohi. Sopi kuulemma oikein hyvin. Muutenkin sanoi olevansa käytettävissä jos apua tarttee asiassa kuin asiassa ja vitutusta saa mennä valittamaan jos siltä tuntuu. Eli taustajoukot pitäis olla kunnossa :) Rauhoitti ainakin omaa mieltä tuo keskustelu hyvinkin paljon.

Muistelin tässä sinun viis vuotta vanhoja kuviasi, ja valmista kauraahan oisit ollut lavalle jo silloisen fysiikkas kanssa. Miltä se mahtaakaan näyttää nyt, 5 vuotta myöhemmin?

Kovasti tsemppiä kisavalmisteluihin, toivotaan, että kaikki menee nappiin. :thumbs:

mie unohdan kisahaaveet ensi syksyltä. mieli on enemmän kuin maassa ja v:tus on suuri. olin niin odottanut diettiä ja lavalle nousua, katsellut jo biksukankaan värejä yms. mutta aina ei hommat mee, niin ku on aikonut:( selkä on rikki ja sen kans ei paljoa täysillä treenata.
Onnea kuitenkin kaikille muille syksyn kisaajille, pidän peukkuja tasapuollisesti kaikille!!!

Celly, voi sinua :( Kisoja tulee aina, muista se... terveys menee aina kaiken etusijalle! Nythän sinulla on aikaa valmistautua kisoihin henkisesti pidempään - sitä kanttia ei varmaan koskaan voi olla liikaa. Toivottavasti pystyt kääntämään jossain kohti harmistuksen mahdollisuudeksi. Voimahali sinne! :haart:

Rocket: Huippua!!! :)

Muistelin tässä sinun viis vuotta vanhoja kuviasi, ja valmista kauraahan oisit ollut lavalle jo silloisen fysiikkas kanssa. Miltä se mahtaakaan näyttää nyt, 5 vuotta myöhemmin?

Kovasti tsemppiä kisavalmisteluihin, toivotaan, että kaikki menee nappiin. :thumbs:

Kiitti kiitti :). Piti hoitaa pari juttua pois unelmien alta. Nyt olen valmiimpi astumaan lavalle kuin koskaan.

Sarjana siis BF tulokkaat -163 cm.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä yritän täällä nyt ekaa postiani laittaa, saa nähdä minne onnistun tän heittämään :lol2: pahoittelen jo etukäteen jos menee pieleen. Mutta eniveis, mä olen myös tähtäämässä syksyn kisoihin, ja toivon kovasti että siinä myös onnistun. Melko rankka vuosi muutenkin tuloillaan, mutta tahto on luja :)

Lisäisin vielä tuohon edelliseen postiini, että tosiaan BF:n puolelle ja lyhyiden sekaan. Käyn tän ekan kisan varmaan lähinnä itseni kanssa ja mulla on lihasmassaa vähemmän varmasti kun kellään teistä muista, mutta henkisesti tää syksyn kisaan valmistautuminen auttaa mua aivan varppina myös jatkossa, sillä aion kyllä jatkaa lajin parissa ja kehittyä koko ajan. ja vaikka kisailu joskus loppuukin, niin toivon että tää elämäntapa kuitenkin säilyy. Mulle se on tuonut niin hirveesti lisää puhtia, kun on joku konkreettinen tavoite mihin tähtää. Mä uhkun intoa tän lajin myötä ja sitä en ole aiemmin elämässäni näin voimakaasti kokenut, ja se lavalle kipuaminen on mulle joka tapauksessa voitto :dance: Tulipas kauhiat tilitykset :rolleyes: No juu mutta toukokuun alussa alkais dieetti sitten täälläkin, sitä odottelen tässä vaiheessa vielä hyvin innokkaana:hyper:

Pakko tulla tänne hehkuttaa et nyt se on alkanu. :dance: Dietti siis. Tätä on odotettu. Ja ensi viikonloppuna leiri, mahtavaa. :hyvä:

Henpa- Hienoa että osallistut kisoihin. Samalla lavalla ollaan sit, ei tarvii yksin siellä keikistellä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom