Syksyyn 2008 tähtäävät

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tulokkaisiin joo. Oikeestaan en oo ees miettiny tuota junnu vaihtoehtoo. :D Noh, jonnekki minä tuun.
Pääasia, että tulet :thumbs: Päivittelepä vähän kuvia! Tosi isot ja komat kädet sulla ainakin on. Ei uskoisi, että olet iältäsi vielä "junnukisaaja".

Minäkin olen muuten tulossa viikonloppuna sinne kilpailuun valmistavalle leirille :) Olen siellä kääpiönä teidän lihaskimppujen seassa:lol2: ei saa sitten töniä mua.

Hienoa Kata! Mä saatan sittenkin jättää tän vuoden väliin (lihasta pitää saada lisää), mutta löytyypähän sellaisia joita kannustaa.:dance:

No höh! Älä ny viitti. Mieti vielä, hommaa muita mieleipiteitä... No en mä painosta. Jos sä päätät lykätä kisaa, niin pääsenpä mä sit keskittymään kanssa sun kannustamiseen paremmin. (Ja sit saadaan se meiän yks geeni-ihme kanssa lavalle, alkaa olla jo tosi kovassa kunnossa...)

Onko tää threadia aivan kuollut?!:) Eli mitenkäs tytöillä on dieetit/ruokavalion puhdistus lähtenyt sujumaan?

itellä tosi mukavasti. On mukavaa kun ruokavalio on taas balanssissa ja olo on energinen. Tää dieetin alku on aina niin mukavaa:) oottelen tässä jo kovasti kultsan kisoja, jossa pääsee taas mukavasti kisafiilikseen.

Dieetin alkua vielä odottelen malttamattomana :D enää kolme viikkoa,nopeesti kyl aika mennyt.Saa vielä kivan lisämotivaatio puustin Kultsan kisoista kun dieetti alkaa heti seuraavana maanantaina :dance:

Dieetin alkua vielä odottelen malttamattomana :D enää kolme viikkoa,nopeesti kyl aika mennyt.Saa vielä kivan lisämotivaatio puustin Kultsan kisoista kun dieetti alkaa heti seuraavana maanantaina :dance:

Sama täällä. Malttamattomana odotan, mutta samalla aika kauhulla :eek: Ehkä ne kultsan kisat auttaa asiaa :)

Heippa tyttöt! :) Mulla on dietti alkanu parisen vk sit. Nyt toinen jalka paskana juoksemisesta, tätä vitutuksen määrä ei voi kuvailla. :( Nyt menee kaikki aerobiset ihan poskelleen. argh. :curs: Onneks pääsee kultsan kisoja kattoo nii saa taas lisäpotkua tälle hommalle.

Helou typyt! Viikko dietin alkuun, valmentajan luona kävin perjantaina ja kovin oli tyytyväinen :hyvä: Tämä viikko on sellainen "katso kaikkea vähän läpi sormien"-viikko...ja onneksi, nimittäin tämä sai viheliäisen lentsun heti lauantaina (kiitos lapsukaiset;)) ja sattui siis sopivasti tämä semi-sairastelu aikatauluun...Ei tällä taudilla vielä mitään säälipisteitä saa...:lol2: Tehtiin likkojen kanssa jääkaapin oveen kalenteri, jossa lasketaan päiviä dietin alkuun ja jahka se dietti alkaa niin yks keittiön seinä muuttuu julkiseksi dietin-seuranta ilmoitustauluksi...Alkaa tulla käppyrää jos jonkinlaista ja pitänee siihen motivaation ylläpitämiseksi laittaa tuo lehtijuttu sun muuta höystettä...että olenko täpinöissäni??:lol2:

Helou typyt! Viikko dietin alkuun, valmentajan luona kävin perjantaina ja kovin oli tyytyväinen :hyvä: Tämä viikko on sellainen "katso kaikkea vähän läpi sormien"-viikko...ja onneksi, nimittäin tämä sai viheliäisen lentsun heti lauantaina (kiitos lapsukaiset;)) ja sattui siis sopivasti tämä semi-sairastelu aikatauluun...Ei tällä taudilla vielä mitään säälipisteitä saa...:lol2: Tehtiin likkojen kanssa jääkaapin oveen kalenteri, jossa lasketaan päiviä dietin alkuun ja jahka se dietti alkaa niin yks keittiön seinä muuttuu julkiseksi dietin-seuranta ilmoitustauluksi...Alkaa tulla käppyrää jos jonkinlaista ja pitänee siihen motivaation ylläpitämiseksi laittaa tuo lehtijuttu sun muuta höystettä...että olenko täpinöissäni??:lol2:

Täällä sama homma,vika viikko menossa ennen ku dietti alkaa ja samat ohjeet tuli :dance:
Alotuskuvat ja rasvaprosentin mittaus pitäis tällä viikolla käydä ottaa.
oon niiiiiiiiiin innoissani tästä dietistä :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Yyh, ketuttaa kun täällä muut pääsevät jo postailemaan diettifiiliksiä.

Mulla alkaa dietti vasta 12.5 ja tuntuu että sinne on ikuisuus. Viimeeksi eilen koitin vinkua valkulta armonaikaa että saisin aloittaa jo aiemmin. Mulla kuitenkin pudotettavaa on tollaset 12-14kg ja pelkään kuollakseni etten ehdi kuntoon jossain 20 viikossa!!!

Mutta eikai tässä auta muu kuin luottaa.. tai sitten aloittaa dietti "salaa" ominpäin. Mutta pelkään että sössin sitten jotain ja saan aineenvaihdunann jumiin tms...

No, tänään käyn vielä uudestaan sitä jututtamassa, jospa se miueli vielä taipuis. Toisaalta mulla on taas flunssaakin päällä, eli mitään kovia airobisia ei vois just nyt alottaa muutenkaan. Kai tämä tästä =/

Yyh, ketuttaa kun täällä muut pääsevät jo postailemaan diettifiiliksiä.

Mulla alkaa dietti vasta 12.5 ja tuntuu että sinne on ikuisuus. Viimeeksi eilen koitin vinkua valkulta armonaikaa että saisin aloittaa jo aiemmin. Mulla kuitenkin pudotettavaa on tollaset 12-14kg ja pelkään kuollakseni etten ehdi kuntoon jossain 20 viikossa!!!

Mutta eikai tässä auta muu kuin luottaa.. tai sitten aloittaa dietti "salaa" ominpäin. Mutta pelkään että sössin sitten jotain ja saan aineenvaihdunann jumiin tms...

No, tänään käyn vielä uudestaan sitä jututtamassa, jospa se miueli vielä taipuis. Toisaalta mulla on taas flunssaakin päällä, eli mitään kovia airobisia ei vois just nyt alottaa muutenkaan. Kai tämä tästä =/

Se, et sulla alkaa dieetti paljon myöhemmin tarkottaa todennäköisesti sitä, että lähtökunto on riittävän hyvä! 12-14kg tiputtaa aivan helposti 20 viikkoon. Kannattaa nyt syödä kunnolla ja runnoa lisää lihaa kroppaan, kun vielä voit. Kyllä sä kerkeet dieetille ja voin sanoa, et varmasti kerkeet myös kyllästyä siihen..:D

En ainakaan suosittele aloittamaan dieettiä omin päin. Kuuntele mitä valkku sanoo ja luota siihen! Älä kikkaile omia, jos kokemusta kisadieetistä ei ole. Tsemppii kovasti :thumbs:

Kyllä sä kerkeet dieetille ja voin sanoa, et varmasti kerkeet myös kyllästyä siihen..:D

olisin sanonut aivan samaa kuin jonna :) . ole vain tyytyväinen, ettei vielä tarvitse aloittaa dieettiä vaan saat vielä treenata plussakaloreilla, sillä dieetille ja muiden kanssa fiilistelemään ehdit kyllä. minä en ollut viime kevään kisoihin dieetillä kuin 4 kk (16 vko) ja pudotin tarvittavat 9 kg siinä ajassa, mutta tuokin tuntui aivan liian pitkältä dieettiajalta! seuraavaan kisaan suuntaankin sitten sellaisesta lähtökunnosta, ettei tarvita kuin max. 3kk:n/12 vkon dieetti, sillä en halua aloittaa dieettiä yhtään aikaisemmin kuin on pakko :D. voihan sitä fiilistellä kisakautta ja -valmistautumista muiden kanssa vaikkei se oma dieetti vielä olisikaan päällä.

tsemppiä kaikille dieettinsä jo aloittaneille - ja kaikille ensi maanantaina aloittaville :thumbs: ! ei ole varmaan parempaa ajankohtaa aloittaa kuin heti kevään kisojen jälkeen, motivaatio on ihan huipussaan.

Joo, kiitusta vaan kommenteista Jonna & Puustinen.

Uskon kyllä että diettaamiseen ehtii leipääntyä vielä moneen otteeseen. Lähinnä minua vaan tosiaan jänskättää että riittääkö aika.

Äsken kävin tosiaan vilauttamassa kuntoa valkulle ihan virallisesti (suoraan lounaalta tietty...), ja kyllä se tosiaan oli sitämieltä että ei sitä dietin alkua tarvitse edelleenkään siirtää joten näillä mennään.

Loppuviikosta saan toivottavasti tuoreen treeniohjelman, nyt on ollut treenit vähän hakusessa kun selkä/polvi ei kestäneet oikein tuota voima-ohjelmaa...

Mutta tsemppiä kaikille dietillä jo oleville ja maanantaina aloitteleville. :whip:

Niin, ja täälläkin ollaan menossa kultsalta hakemaan lisämotivaatiota, törmäillään siellä!

Dodiii, Kultsan kisat on nyt ohi ja voi jumaliste siellä oli upeita tyttöjä lavalla. :rock: Sain enemmän motivaatiota omiin treeneihin ja diettiin mitä osasinkaan kuvitella. :) Tästä on taas kiva lähtee puskemaan eteenpäin. Tsemppiä hirmusesti kaikille syksyyn tähtääville. :whip: Ja onnea kaikille Kultsan kisoissa olioille!

5.5. mullakin alkaa dieetti.olisin kyllä ollu valmis jo aloittamaan. Ja samalla kun aika lyheni, niin tavoitepaino laski pari kiloa, hurjaa! Mutta vielä siis revitään ilo irti syömisestä :D

Dietti etenee iloisesti, vaikka paino välillä junnaakin sitkeästi paikallaan. Tällä viikolla aloitin innokkaat aamuaerobiset, nyt on joka päivä tullu tehtyä tunnin aerobiset ja olo on virkeä kuin peipposella. Ihanaa mennä aamu viideltä kävelee sauvoilla, kun ei oo ketään liikenteessä! Vapaa ohjelma on pääosiltaan valmis, vain harjoitusta ja puhtautta taotaan lisää. Kohta pääsee jo asujakin tekemään, jee! Ostin jopa rullasukset ja spinning pyörän, et voi pinkoa niin ulkosalla ihanassa kesäsäässä kuin sitten keskellä yötä himassa, jos mieli tekee :) Työkaverit jo sanoi, että oonko ihan hullu...hehe. Kuulema en saa enää yhtään ylimääräisiä tunteja vetää, noh sitten vedän spinnua himassa itelleni :D Että tällalailla minun diettini sujuu...

Puolenvuoden sairastelu takana ja nyt alkaa vihdoin viimein tuntua siltä, että voi konkreettisesti jo haaveilla syksyn kisoista ja dieetin alkamisesta lähiaikoina. Kehitystä ei ole tullut mutta tavoitteena onkin päästä viimein tiukkaan kuntoon...siinä sitä onkin urakkaa! Saapa nähdä kuinka akalla selkä ja maha kestää dieetin kurimuksen vai meneekö taas päänhakkaamiseksi seinään. *toiveikkaana* ja fiilis hyvä :dance:

Haa, huomenna se sitten alkaa :) Maltilla, mutta alkaa vihdoin ja viimein kuitenkin. Tänään on vielä syöty kinkkukiusaukset ja nakkikastikkeet :D Ja kaivettu ruokavaaka paketista. Jännää jännää!

Melkeen dietti-fiiwiksissä

Miulla alko tänään kalorilaskurin näpyttely. Ei kyllä diettimielessä vielä, mutta puhtaan ruuan ja riittävän kalorimäärän merkeissä. Dietti alkaa ens maanantaina. Toivottavasti saan valkkua kiinni hihasta sitäennen, kun ei vielä juurikaan ole mitään tietoa miten hommassa on tarkoitus edetä.

Kaloreiden ainakin tiedän romahtavan heti, joten täytyy vielä koittaa nauttia tästä viimeisestä viikosta ja ehkä vähän herkutellakin, tosin kohtuuden rajoissa.

Mutta joo, fiilikset on kovin odottavat. Varsinkin kun tässä vapun mässäilyjen jälkeen vaaka näytti taas niin huimia ennätyslukemia että saapi nähdä miten sitä kerkiää syksyksi edes kuntoutua... :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom