Ite nytten aattelin tässä ketjussa kysellä vinkkiä, kun tuo topicin nimi sopii, aiheena siis bulkkaus..eli olen jo pidemmän aikaa ollit plussa kaloreilla ja hetken bulkkaus sujui, kun olin työttömänä reeni kulki ja kovaa paino oli 128kg korkeimmillaan ja kaikki oli hienosti. No sitten oli pakko mennä töihin, kun ei pelkkä wannabekehonrakentajana rahaa kovin hirveästi tullut. Joten heti parin kuukauden aikana lähti 10kg ja ei jaksanu hirveesti treenata tai ainakaan usein eikä kovaa. Nytten paino n.115kg kunto supisurkea ja kyrsii.
Eli olisiko millaisia bulkkiruokailu vinkkejä, tämä siis ei toimi enään omilla metodeilla koska safkat pitää suurimmaksi osaksi olla töissä nautittavia eväitä.
Eli nämä eväät on ongelma.
Työttömänä söin koko ajan ja sika paljon.
Töissä välillä mikro työmaasta riippuen, tauot klo.9:00, 10:30 ja 13:30. Nytten olen syönyt aamulla puuroa, purkki rahkaa, 9:00 ruisleipää runsain täyttein + rahkapurkki, 10:30 joku ruoka ( kana+riisi tms. ) + rahkapurkki. 13:30 leipä + rahkapurkki. Töiden jälkeen sitten safka hommat sujuu n.2h välin syön kotona jne. Eli mitä tonne eväisiin kannataisi tehdä safkaksi että saa niitä kaloreita kunnolla. Ainut mitä olen laskenut niin rahkasta tulee n.150g proteiinia päivässä 5pukkia + muut ruoat, proteiinia kai tulee kohtuullisesti, hiilaria ja rasvaa ainakin pitäisi jotenkin keksiä lisää koneeseen..
Anteeksi pitkä ja sekava jorina, varmaan sikana kirjotusvirheitä ja paskaa luettavaa, nakkisormet &iphonen näppiksen koko, ei hyvä. Kiitos ja anteeks etukäteen neuvoista.