Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea muuten Vastikselle kolmannesta sijasta, mirraan.If ur abs are showing u ain't growing
Bulkilla treenaus on upeeta, olo on paineinen koko ajan ja treenit kulkee AINA.itteäkin kiehtois ajatus alottaa bulkkaaminen, läskin pelko vaa on jossain syvällä selkä ytimessä(joskus tipauttanu 30kg) nii vähän mietityttää.
toisaalta reenaaminen kerranki elämässään plussa kaloreilla kiehtois.
tällä hetkellä painoa 80 ja rasvat melko alhaalla. kaloreita päivässä menee se 3-3,5K
Helmi ketju. 3 tuntia sit kebab lohkoperunoilla ja valkosipulimajoneesilla. Pitäis kai syödä taas kohta.
e: savulohi odottaa.. pitäs vetää myös parsakaalia höyrytettynä sen kans mut toi on jotain hiton dieettisafkaa ja täyttää mahaa liikaa niin sit ei mahdu tarpeeks kaloreita. mä syön usein myös juuri ennen nukahtamista 400g raejuustoa, vaikka sekin on laihduttajien suosiossa niin se soveltuu myös bulkkaukseen kai..
Asiaa! Jos bulkataan niin sit bulkataan kunnolla. Ton +110kg saavuttamisessa voi mennä hetki jos haluaa laardit pitää alle 20%
Minä taas en ymmärrä koko touhua ollenkaan, paitsi ammattilaisilla joilla homma on hanskassa.
Aloittelijatkin rupee parin treenikuukauden jälkeen bulkkaamaan ja loppujenlopuksi läskejä kaikki. Pitäis olla joku järki tuossa hommassa. Toki jokainen voi bulkkailla, eiku vaan antaa mennä, näkeehän noita.
Tämä on sitten IMO.
Itse olen huomannut, että +300kcal on erittäin toimiva bulkilla. Rasvaa kertyy hyvin minimaalisesti ja paino vaan nousee.
Ite koitan nyt sellast et jättää treenin kokonaa pois ja bulkkaa pelkästää, saa paljon nopeemmin nostettua painon sinne tavotteeseen. Sit jouluna lämpimässä kunnossa on kiva lähtee kuorimaan ja muuttamaan siitä läskistä kivistä pihviä.
Ite koitan nyt sellast et jättää treenin kokonaa pois ja bulkkaa pelkästää, saa paljon nopeemmin nostettua painon sinne tavotteeseen. Sit jouluna lämpimässä kunnossa on kiva lähtee kuorimaan ja muuttamaan siitä läskistä kivistä pihviä.
Samaa mieltä. Roskaa ja älyttömän suurta ylikalorimäärää ahtamalla kertyy paljon enemmän läskiä, mutta vain vähän enemmän lihasta. Mutta kukin tyylillään niin kuin tykkää Toisaalta +300kcal/vrk ei kyllä edes ole mikään bulkki vaan erittäin maltilliset plussakalorit.