Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

No ehkä pientä havaittavissa, kun ruuan päälle pussi mini dallaspullia 7kpl=250g=1000kcal

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itteäkin kiehtois ajatus alottaa bulkkaaminen, läskin pelko vaa on jossain syvällä selkä ytimessä(joskus tipauttanu 30kg) nii vähän mietityttää.
toisaalta reenaaminen kerranki elämässään plussa kaloreilla kiehtois.
tällä hetkellä painoa 80 ja rasvat melko alhaalla. kaloreita päivässä menee se 3-3,5K

If ur abs are showing u ain't growing
Onnea muuten Vastikselle kolmannesta sijasta, mirraan.

- - - Updated - - -

itteäkin kiehtois ajatus alottaa bulkkaaminen, läskin pelko vaa on jossain syvällä selkä ytimessä(joskus tipauttanu 30kg) nii vähän mietityttää.
toisaalta reenaaminen kerranki elämässään plussa kaloreilla kiehtois.
tällä hetkellä painoa 80 ja rasvat melko alhaalla. kaloreita päivässä menee se 3-3,5K
Bulkilla treenaus on upeeta, olo on paineinen koko ajan ja treenit kulkee AINA.

Itsellä kans pienoinen bulkkaus edessä, tarkoitus olisi vetää penkistä 150kg keväällä ja se tarkoittaa bulkkausta. Tällä hetkellä paino 83kg, pituus 174cm ja rasvat öbaut 10-12%. Vuosi sitten paino oli 77kg ja rasvat 7.6% pihdeillä. Aikaisemmat bulkit on jääny kesken tossa 86 kilon tuntumassa kun läskikammo on iskenyt. Nyt jo alkujaan paino enemmän niin jos tuonne 90-92kg pääsis. Ei muuta ku ruokaa naamaan!

Helmi ketju. 3 tuntia sit kebab lohkoperunoilla ja valkosipulimajoneesilla. Pitäis kai syödä taas kohta.
e: savulohi odottaa.. pitäs vetää myös parsakaalia höyrytettynä sen kans mut toi on jotain hiton dieettisafkaa ja täyttää mahaa liikaa niin sit ei mahdu tarpeeks kaloreita. mä syön usein myös juuri ennen nukahtamista 400g raejuustoa, vaikka sekin on laihduttajien suosiossa niin se soveltuu myös bulkkaukseen kai..

Eihän bulkkaaminen tarkoita sitä, että jätetään kaikki "dieettisafkat", kuten kasvikset tai raejuusto pois. Ei bulkillakaan kuuluisi syödä pelkkiä kaloreita tai edes pelkkiä makroja vaan katsoa myös ruuan laatua. Toki helppo tie on vetää jotain mäkki-shaibaa, niin tulee nopsaan kaloreita, mutta valitettavasti keho ei kyllä siitä niitä hyviä ravinteita juurikaan saa, mitä se bulkillakin tarvitsee. Uskoisinpa, että sellaisella syömisellä saa lähinnä kunnon bulkkimahan..

Asiaa! Jos bulkataan niin sit bulkataan kunnolla. Ton +110kg saavuttamisessa voi mennä hetki jos haluaa laardit pitää alle 20%

Huoh, mä oon täysin eri linjoilla.. Mä en näe sikabulkissa mitään järkeä, turhaan siinä vaan kerää itelleen kauheat rasvakerrokset. Maltti on valttia bulkillakin.

Minä taas en ymmärrä koko touhua ollenkaan, paitsi ammattilaisilla joilla homma on hanskassa.
Aloittelijatkin rupee parin treenikuukauden jälkeen bulkkaamaan ja loppujenlopuksi läskejä kaikki. Pitäis olla joku järki tuossa hommassa. Toki jokainen voi bulkkailla, eiku vaan antaa mennä, näkeehän noita.
Tämä on sitten IMO.

Minä taas en ymmärrä koko touhua ollenkaan, paitsi ammattilaisilla joilla homma on hanskassa.
Aloittelijatkin rupee parin treenikuukauden jälkeen bulkkaamaan ja loppujenlopuksi läskejä kaikki. Pitäis olla joku järki tuossa hommassa. Toki jokainen voi bulkkailla, eiku vaan antaa mennä, näkeehän noita.
Tämä on sitten IMO.

Mitä läskimpi sen isompi. Pitäähän sen treenin nyt jossain edes näkyä. Näillä geeneillä, kun se lihas nyt ei vaan tartu, niin perkele laardia jäsenten päälle se 2-3 senttiä, niin johan on isonolonen kaveri! Kaikki kysyy, että "käytätsä horkkaa?", "jätkä alkanu vetää jotain aineita?" Noup, vaan vitun läski ja sitten ne nauraa: "niin just", "joo joo". Vähän nekin tietää, että täys syöttöporsas huonolla itsetunnolla. Posettelee peilin edessä ja ihailee puolessa vuodessa kerääntynyttä 15kg puhdasta lihasta. Kameralla ei viitti kuvia ottaa, kun sillä tulee vaan aina saatanan läskejä kuvia, pitäis olla kuvaaja, mielellään ammattilainen ja studiovalot. Näkyis säikeet ja suonet. Totuus on ettei niitä suonia näy enää edes peniksessä. Ainoa suonentapainen, tervehtii iloisesti vessakäynneillä. Luikeroimainen, pullistunut peräpukaman pätkä, joka ilmoitti jäävänsä tällä pysäkillä, kun tiukka "vajaan satkun" kyykkykolmonen jäi pohjaan. Kyllä bulkkaus kannattaa. Ne jotka on sitä vastaan, on yleensä jotain nälkäisiä ruikuttajia, joilla ei käet kasva edes syntholilla.

Joo tarkotuksena ois kans nostaa hippasen reilummin kalorimääriä ja sitä myöden paino noin 12kg ni pääsee tonne 100kg kulmille. Samalla kuitenkin lisännyt/lisäämässä aerobista noin 3-4krt/vko 20-40min kerrallaan ja salilla se 3-5krt/vko riippuen viikosta.
Nähtäväksi jää kuinka projekti onnistuu nyt on joku 3-4kg tullut, mutta matkaa on vielä siis reilusti. Alustavasti tähtäimessä tonne vuodenvaihteen tienoille asti painoo nostatella eli pitäs se noin 2-3kg/kk tarttua varteen.

Kaikille kovia treenejä!

Itse olen huomannut, että +300kcal on erittäin toimiva bulkilla. Rasvaa kertyy hyvin minimaalisesti ja paino vaan nousee.

Samaa mieltä. Roskaa ja älyttömän suurta ylikalorimäärää ahtamalla kertyy paljon enemmän läskiä, mutta vain vähän enemmän lihasta. Mutta kukin tyylillään niin kuin tykkää:) Toisaalta +300kcal/vrk ei kyllä edes ole mikään bulkki vaan erittäin maltilliset plussakalorit.

Ite koitan nyt sellast et jättää treenin kokonaa pois ja bulkkaa pelkästää, saa paljon nopeemmin nostettua painon sinne tavotteeseen. Sit jouluna lämpimässä kunnossa on kiva lähtee kuorimaan ja muuttamaan siitä läskistä kivistä pihviä. :)

Ite koitan nyt sellast et jättää treenin kokonaa pois ja bulkkaa pelkästää, saa paljon nopeemmin nostettua painon sinne tavotteeseen. Sit jouluna lämpimässä kunnossa on kiva lähtee kuorimaan ja muuttamaan siitä läskistä kivistä pihviä. :)

imo paskin idea ikinä

Tämähän on ihan ammattilaisten käyttämä metodi. Pysyy paljon paremmin hanskassa koko homma, kun ei tarvi sitten enää keskittyä syömiseen ollenkaan.

Vittu ku on aikanaan päästänyt itteni niin huonoon jamaan, että mulla ei oo asiaa tähän ketjuun kuin korkeintaan ensi vuoden lopulla.

Terveisin 1500kcal päivässä syövä läski.

Ite olen ollut aina vähän skeptinen bulkkauksen suhteen. Ammattilaisilla ja muutenkin pitkään treenanneille varmasti toimii, ja on pakollistakin, mutta muutamankaan vuoden treenanneet tuskin tarvitsevat mitään hirveitä lisäkaloreita lihaksen kasvatukseen.

Helmi ketju :D Mä oon bulkannut nyt reilun kuukauden, painoa on tullut kolmisen kiloa (just ne ratkasevat kilot ettei absit enää oikein näy mut aivan sama, ens kesään on vielä aikaa). Muuta en osaa sanoa kun että treenit on kulkenu todella hyvin ja tulokset on nousussa pitkästä aikaa (samoihin aikoihin aloitin Elaston 2-jakoisen). Kyllä bulkkaaminen on kivaa. Mulla ei kärsivällisyys riitä kaloreiden ja makrojen laskemiseen, yritän syödä mahdollisimman paljon ja edes hieman järkevästi. Teen myös 2-3x 20-30 minuutin kevyttä aerobista viikossa treenien päätteeksi, jottei rasvaa pääsisi kertymään liikoja. Palkkari aerobisen jälkeen tietty. Vähän ennen nukkumaanmenoa menee usein esmes purkki raejuustoo.

Samaa mieltä. Roskaa ja älyttömän suurta ylikalorimäärää ahtamalla kertyy paljon enemmän läskiä, mutta vain vähän enemmän lihasta. Mutta kukin tyylillään niin kuin tykkää:) Toisaalta +300kcal/vrk ei kyllä edes ole mikään bulkki vaan erittäin maltilliset plussakalorit.

Itsekin muutama viikko sitten aloittanut elämäni ekan massakauden ja juurikin tuollaisella +300 kcal/vrk määrällä menen. Tosin lepopäivinä syön kulutuksen mukaan ja n. 5 viikon välein pidän parin viikon diettausvaiheen eli -300 kcal/vrk, sisältäen kuitenkin yhen plussapäivän/vko. Oon kuullut paljon hyvää tämäntyyppisestä zigzag-bulkkauksesta - rasvaa kertyy paljon vähemmän kun sikabulkilla, mutta lihaskasvua ja kehitystä salituloksissa tulee :) On kyllä tosi kovaa työtä saada nuokin pluskalorit syötyä, vaikka maltillisia ovatkin. Tosin täytyy toki ottaa huomioon henkilön koko: minun kokoiselle tytölle +500 kcal/päivä olisi jo hyvinkin suuri määrä, melkein kolmasosa päivän peruskulutuksestani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom