Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

Elämäni ensimmäinen bulkkaus lähti käyntiin 2 viikkoa sitten!

Lähtöpisteenä oli 186 cm / 81kg, 3000 kcal / päivä vedetty tähän saakka, paino kuitenkin pysynyt samana...lisää mokkoa koneistoon?
Rererenssinä, vedin koko kesän 1500-2000 kcal / päivä..nyt huomannut aineenvaihdunnan lähtevän OIKEASTI käyntiin.

Kyssärinä olis et voiko massin recoveryä vetää aamusin + välipalaks, sen oikeen tarkotuksensa lisäks? Lähinnä mietityttää kreatiinin määrä.. (3,5g / annos)

Ei parissa viikossa kauheen suurta kehitystä kannata odottaakkaan, mut sellanen puolisen kiloa tossa ois jo voinu tulla. Lisää kaloreita siis. Ei kannata tota palkkaria juoda muuten ku treenin jälkeen, koska se on käytännössä sokeria. Pidemmän päälle tollanen määrä kreatiinia päivittäin ei varmaan myöskään oo hyväks (?).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitkäs on pakkislaisten lempi bulkkaus syömiset? Itse otan useasti oliiviöljyä kun syön esim välipalaksi rahkaa. Sitten tietysti punainenmaito on kova sana bulkilla + annoskoot tietenkin suuremmaksi!!

Mitkäs on pakkislaisten lempi bulkkaus syömiset? Itse otan useasti oliiviöljyä kun syön esim välipalaksi rahkaa. Sitten tietysti punainenmaito on kova sana bulkilla + annoskoot tietenkin suuremmaksi!!

Mä vedän ihan samoja sapuskoja ku dietilläkin: päivittäin menee ensinnäkin PALJON KASVIKSIA, HEDELMIÄ JA MARJOJA :D, rahkaa, pähkinöitä, kasviksia, puuroa, leipää ja aivan vasta olen taas lisännyt lihankin ruokavalioon, kun totesin, että ei sitä bodibilderin ruokavaliossa mikään korvaa. Ja pastaa ja riisiä ja pottuakin pitäisi alkaa enemmän syömään, kun siitä hiilaristahan niitä lisäkalsuja pitäs ottaa.

3dl rasvatonta- tai maustettua jogurttia, 2dl kaurahiutaleita ja 2rkl rypsiöljyä. Tuossa on kevyet +700 kaloria syötäväksi ja proteiiniakin löytyy +20 grammaa.

Sieltä se tuli. Mukana tietysti kana ja kasvikset. Mikäli jasmiiniriisi on vielä vieras, niin suosittelen sitäkin basmatin lisäksi
caa1865ff3.jpg

Tuota onkin viime kauppareissuilta tarttunut matkaan. Perunat on muuten siitä hyviä, että en ainakaan itse ole niihin vielä kyllästynyt vaikka päivittäin menee isompikin kattilallinen. Helppoa, halpaa, monikäyttöistä ja hyvää energiaa :thumbs: ja OT loppu

Jauheliha ja paistettu halloumi, saa kerralla kunnon annoksen kun lyö sen 400g jauhelihaa, 200g halloumia ja jonkun hernemaissipaprikan tms. sekaisin pannulla. Halloum tietysti paistetaan ensin rapeaksi ja sekoitetaan noihin muihin vasta lopuksi.

Sieltä se tuli. Mukana tietysti kana ja kasvikset. Mikäli jasmiiniriisi on vielä vieras, niin suosittelen sitäkin basmatin lisäksi

Oonko mä vähän erilainen, kun tykkään täysjyväriisistä enemmän ku muista riiseistä, vaikka katottais ihan puhtaasti vaan makuun, ei terveellisyyteen?

Oonko mä vähän erilainen, kun tykkään täysjyväriisistä enemmän ku muista riiseistä, vaikka katottais ihan puhtaasti vaan makuun, ei terveellisyyteen?
Tuskin oot, mutta tuota valkosta riisiä saa helpommin syötyä isompia määriä kuin täysjyväriisiä.

Minäkin vetelen kaloreita kaloreita. Sieltä se massa tulee. En pelkää läskintuloa, koska ylimääräiset rasvat saa pois sitten dieetillä myöhemmin. Nyt hankitaan painoa ja voimaa!

Viimeaikoina on mennyt aika paljon kariniemen kananpojan minuuttipihvejä yrtti-valkosipulimarinaadilla.. toi marinaadi on oikeesti hyvää. Paistelen noi nyt oliiviöljyssä.

Yks maltti-bulkkaaja ilmoittautuu! Alkaa arki kulkee vähitellen omaa rataansa niin alkaa minunkin ruokailut saada jotain järkeä. Viime keväänä lipsahti tuo painonnousu vähän liian jyrkkään nousuun ja about 6-7kg kiristelin kevään/kesän aikana pois ihan vaan muuttamalla ruokavaliota. Nyt sitten tarkoitus vähän syklitellä, mahdollisuuksien mukaan esim. 6 viikkoa plussalla ja 2 miinuksella tai sitten vaan hyvin maltillisesti koko ajan plussalla. Painoa kuitenkin mielellään lisää :)

En muuten tajua tota riisi-innostusta. En tykkää oikeastaan mistään riiseistä. Yhtään. Saa olla jo hemmetin hyvin maustettu ja valmistettu että syön edes puolimielelläni. Ei vaan uppoo. Mä rakastan currynuudeleita :kuola:

Niijoo, punanen maito ei oo enää mistään kotoisin. Nykyään saa ruskeaa maitoa, se on homogenoimaton ja rasvaa 4,1-4,6%.. juon tota pari litraa päiväs.

Bulkilla mennään. Eilen meni kebabbia ja sipsejä ja kaljaa. Helppoa kun kroppa on aina ollut rotevan puoleinen ni paino nousee kuin itsestään. Voi sitten vetää pitkän dietin kun on eka lihastakin saanut, aikatauluja ei ole kun kisoihin ei ole menossa, eikä biitsillekään. Viikonloput syön aika rennosti, arkena ateriat koostuu sit puurosta, maidosta, kanasta, jauhelihasta, rahkasta ja sellasesta. Kaloreita ei tuu laskettua, vaa'an mukaan edetään.

bulkkii täälläki, pariviikkoo menny sillä et on vedetty G6 ja syöty nii helvetisti ja ekan kreatiinikuurinki alotin, paino noussu parikiloo jo nytte. lupaavalta näyttäää!

Tää on mun neljäs bulkkiviikko ja painoa tullut vain 200 grammaa (laskettuna viikko keskiarvoista)!! Ja viime viikolla aloitin minäkin ekaa kertaa elämässäni syömään kreatiinia ja odotin sen keräävän nestettä kroppaan ja painon sen myötä nousevan - mutta ei. Ja kun olo vielä on vähän nesteinen ja turvonnut. Tosi outoa. Näissä samoissa lukemissa jumitti dietilläkin, vaikka kuinka yritin erilaisia vajekalorimääriä.. o_O

Suositut

Back
Ylös Bottom