Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

Siis ruoka ei maistu, se on ongelmana. Voisin syyä vaikka rullakebun joka pv iltapalaks, mutta yksinkertasesti ei tee mieli ruokaa.

Ei maistu? Meinaatko nyt että ei vain ole nälkä, vai että olet täynnä? Jos haluat massaa, niin kyllä sitä täytyy syödä vaikka ei nälkä olisisikaan, jos maha ei kuitenkaan täynnä ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis on nälkä, sitten alan syömään ja maha tulee täyteen. Alan syömään väkisin, mutta sitten tulee raja vastaan. Jossai vaiheessa päivää menee ruokahalu ja aina syödessä syön oksennuksen partaalle väkisin. Eli en pysty syömään tarpeeks. EI maistu massajuoma, kotiruoka, maito, roskaruoka. Ei siis mikään.

Siis on nälkä, sitten alan syömään ja maha tulee täyteen. Alan syömään väkisin, mutta sitten tulee raja vastaan. Jossai vaiheessa päivää menee ruokahalu ja aina syödessä syön oksennuksen partaalle väkisin. Eli en pysty syömään tarpeeks. EI maistu massajuoma, kotiruoka, maito, roskaruoka. Ei siis mikään.

Onko tuo treenin jälkeen vai ylensäkin? Ettet treenaa turhan usein/kovaa?

Eritoten treeni jälkeen ei pysty syömään mitään. Palkkarin ku vetäsee alkaa maha turpoomaa ja sit ei pysty enää syömää. Voisin kokeilla palkkariks pelkkää heraa, jos se ei turvottais. Treenaan 3 on 1 off, joten ei siinä nyt liikaa tuu.

Eritoten treeni jälkeen ei pysty syömään mitään. Palkkarin ku vetäsee alkaa maha turpoomaa ja sit ei pysty enää syömää. Voisin kokeilla palkkariks pelkkää heraa, jos se ei turvottais. Treenaan 3 on 1 off, joten ei siinä nyt liikaa tuu.

Helppo tapa saada kaloreita: rypsi/oliiviöljyä lasiin ja vähän vettä sekaan ja juot sen. desi öljyä painaa siis 90 g ja sisältää n. 800 kcal,

Mulla itsellä tosi rankat reenit vie tosiaan ruokahalua, go figure. Mutta jos et koe sitä ongelmaksi, niin toinen joka mulla vaikuttaa on liiallinen (punaisen) lihan mättäminen. Lisää kasvista, kanaa, kalaa ja munia -- vähemmän lihaa. Se voisi ehkä auttaa :)

Mulla kun syön noin, niin tuntuu koko ajan olevan pieni nälkä päällä ja maistuu myös :D

Jännä, miten treenaaminen vie joiltain ruokahalua, meikäläisestä kun tulee pohjaton tynnyri salin jälkeen.

Jännä, miten treenaaminen vie joiltain ruokahalua, meikäläisestä kun tulee pohjaton tynnyri salin jälkeen.

Itse juon treenin aikana reilu puoli litraa vettä, heti treenin jälkeen 60 g heraa toiseen puoleen litraan vettä sekoitettuna, heti kotiin päästyä 3dl tuoremehua ja hieman tämän jälkeen joku puoli kiloa kiintee ruokaa + 1 litra maitoa. Ei pitäisi mahaan mahtua tuollainen mutta kai vatsalaukku venynyt tässä matkalla :) Ja yllättävän nopeasti tuon jälkeen voi silti syödä taas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom