GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyn 2007 kisaajat, dieettifiilistelyt tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Iso kiitos loistaville testo- ja treenibuustereille, joilla tää vanha mammaki (30kympin kriisi pahimmillaan) jaksaa painaa kovaa treeniä yövuoron aikana hikisen nihkeellä salilla!

Asiallista tekstiä teiltä nuorilta mimmeiltä tulee treenistä ja laiffista. Tottakai jokaisen pitää käydä eri vaiheet omalla tavalla läpi. Ennen lapsia minä käytännöllisesti katsoen asuin salilla. Pysyihän sitä kuivassa kunnossa, mutta patti ei jostain kumman syystä oikein tahtonut kasvaa sillä tyylillä.. Nyt, kun aika on tosi kortilla, niin olen oppinut ottamaan kaikki tehot irti ja vetämään itseni ihan piippuun jopa puolen tunnin session aikana. Ja kehitystäkin hetkittäin tapahtuu!

Joskus kuulee tai lukee, kun nuoria neitoja epäilyttää lasten hankkiminen, kun pelätään mitä vaikutuksia siitä on treenille ja kondikselle. Tottakai jokainenn raskaus ja synnytys on erilainen, mutta omasta puolestani voin sanoa, että ponnistamaan on menty lähes suoraan salilta ja synnyksen jälkeinen kunto oli niin hyvä, että olisi voinut mennä jatkamaan samantien. Ja raskauden aiheuttamat hormoonimuutokset ovat vain parantaneet lihaskuntoa. Mie kun en ole päässyt loistamaan työurallani, niin voin lasteni ansiosta ylpeänä sanoa, että olenpa elämäni aikana saanut ainakin jotain tosi mahtavaa aikaan!

Menipä taas vähän ohi otsikon.. Tiukkaa ja hikistä vääntöä kaikille. Kesä tuli ja 3 1/2:n työyön jälkeen kesäloma. JEE! Aurinko, rullat ja sauvat = nautinto (ja rasva palaa!)

Tänään on ollu hieman omituinen päivä. Muistikatkokset alkaa pahentua ja pinna on ollu tosi tiukalla koko päivän. Oon pessy tänään ikkunoita ja kävin jossakin välissä laittamassa veden kiehumaan kattilaan enkä takaisin tullessa enää muistanu minkä ikkunan olin viimeks pessyt...:jahas: Oon sit varmaan suurimman osan pessy vähintään kahteen kertaan :D Tavarat myös häviää milloin mihinkin eivätkä löydy sitten millään! Usein ne kuitenkin löytyy tasan sieltä minne oon viimeks ne jättänytkin, mut kun ei muista niin ei muista.

Mahtaako muilla olla kauhea leipomisvimma? Mun tekis mieli leipoa koko ajan, mut kun avokkin on myös dieetillä niin kellepä tuotoksiani syöttäisin? Keksin tänään tähänkin ratkaisun: alan leipomaan keksejä! Nehän säilyy pitkään. Pakkaseen en viitsi kovin paljon leipoa, kun ei ne leivonnaiset oo yhtä hyviä pakkasesta otettuina kuin ne on vastaleivottuina :kuola:

Moiks

Mä en oo mikään leipojaihminen, mutta kyllä sitä kisaan valmistautuessa tuli enemmän tehtyä perheelle kaikkea hyvää. En tiedä mikä kumma siinä on syynä. Haluaako sitä hemmotella perhettä vai nauttia siitä fiiliksestä, kun on päässyt siihen vaiheeseen diettiä, ettei edes tee mieli sitä mitä leipoo... Ehkä minä nimenomaa nautiskelin siitä, että itsehellintä herkkujen suhteen oli maksimissaan.

Faidra: Voi jumpe, miten jännää... Mun mielestä sä voisit olla jo niin tyytyväinen sun kroppaan. Mutta ainahan se oma tunne on se mikä ratkaisee! Minäkin uskon, että pääset löytämäälläsi tavalla tavoitteeseesi. Mitä iloa tästä hommasta olisikaan, jos kaikki tulisi valmiiksi suoraan nenän eteen.

Mulla on eka päivä takanapäin "kunnollista ruokavalion noudattamista". Vasta tänään menen kirjaimellisesti uuden ohjelman mukaan. Kalorit ovat jossain 2100 tienoilla. Treeniä on 6 päivää viikossa,j oista yksi on aerobista. Massaohjelmalla olen menossa eteenpäin...

Nyt on tosi energinen ja hyvä fiilis. Mutta kyllä se viimeistään parin kuukauden päästä koittaa täälläkin se jumitusvaihe. Mä sekoilin juuri ennen kevään kisoja tosi paljon. Pahin möhläys oli varmaan se, kun peruutin automme suoraan pihakiveemme. Yksinkertaisesti unohdin koko mötikän olemassaolon.

Mulla se treenipäiväkirja odottaa vain sitä, että henkilö, joka päivittää sivuja, ehtii tehdä kiireellisemmät asiat ensin. Olis kiva voida jo kirjoitella enemmänkin, mutta turhaanhan mä teen liikaa juttuja takautuvasti. No onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa kisoihin. Ja voihan tänne purkaa pahimman kirjoitusvimman. :)

Esikoinen tuli kotiin. Täytyy mennä välkkärihommiin...

Moikka!

Kiitos kaikille mukavista viesteistä liittyen kisatouhupohdintoihin:). Pisti itseänikin mietittymään omat tuntemukset ja todellakin jäi punaiset rillit ekalle dietille. Sitä jaksoi hehkuttaa ja olla hymyssä suin lähes koko viime kevään ja kesän syksyn karkeloihin asti. Jos tuli itku, niin ne olivat enemminkin onnen kyyneleitä, mutta muuten painettiin hurmoksessa.
Saan kyllä olla kiitollinen, että lähelläni on ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita kisatouhuistani ja varsinkin työkaverit osaavat olla jo kommentoimatta ruokiani, kun olen kerran näyttänyt heille, miten pikkutyttö voi rutistaa itsestään melkein -20kg fläsää ym. irti. Se on oikeesti enemmän kuin mukavaa, ettei sitä suklaata/karkkia/kakkua/pullahötöä tarvi tyrkyttää, kun tietävät etten semmosia syö dietillä.
Äippäkin oli ostanut proteiinilähteet mulle valmiiksi viikonlopun vierailulle, joten kyllä on ihanaa kun he kannustavat:haart:.

Tän hetkistä diettiä on tullut pohdittua moneen otteeseen, kun on ollut kiirettä ja stressiä työn-iltakoulun sovittamisessa treenien kanssa, mutta periksi en ole antanut. Eniten on joutun miettiä syitä/ tarkoitusta tälle dietille ja onko tämä oikeesti sitä mitä haluan just nyt. Toinen kesä putkeen kontroilloimalla itseä. Kyllä!! En kai olisi syönyt itseäni massakuntoon ja treenannut kovaa näitä kuukausi, jos tähtäin ei olisi ollut selvillä jo viime kisojen jälkeen. Jees, ei siis tarvi enää pohtia.
Lisäksi joka päivä fiilikset paranevat ja varsinkin aamulenkeillä pääsee samaan hurmokseen kuin ekalla dietillä, hyvähyvä. Kyllä täältä tullaan ja näytetään!

Paino junnaillee, mutta onneksi se hetkittäin näyttää muuttuvan. Ei siitä jaksa huolta kantaa, kun kerran peili kertoo enemmän:rock:
Treenitkin kulkee lämpöisillä keleillä mainiosti, vaikka happea saa haukkoa tiheämpaan. Eilenkin kyykkäilin 100 kg:lla kevyesti 8 toistoja, jos vaikka reidet sais lisää kurvia.
Jatketaan puurtamista, kaikille kisaajille :whip:

Mun on ihan pakko tulla tänne jakamaan tää fiilis... Vaikka kyllähän mä tiedän, ettei kukaan oo tähän aikaan perjantai yöstä jakamassa tätä mun kanssa kirjaimellisesti, mutta ai vitsit kun on kiva olo.

Katoin äsken leffan Holiday... Katon harvoin telkkaria tai leffoja, mutta tää setti ei kaduttanut. Elokuva, joka saa hyvälle tuulelle... hymyilemään sekä itkemään samaan aikaan... Ai vitsit. Katsoisin uudestaankin.

Mutta joo, en mä sitä tänne tullut hehkuttamaan. Mä kuulin leffan aikana et puhelin piippas. En jaksanut mennä kattomaan, kuka tekstas niin myöhällä. Sit megahyvän treeniviikon, megahyvän leffan ja megakivan viikon jälkeen, noin puoleltaöin, katoin mitä puhelimeen tuli...

Olin saanut PT:ltä viestin... Hyvästä treeniviikosta palkinto: 100g kuivattuja hedelmiä lauantain ruokavalioon! Voisko enää olla asiat paremmin. :):):)

Luin just eilen Tirroniemen treenipäiväkirjaa joltain päivältä, jossa hän mainitsi, että hänellä on sokelihiili ongelman kanssa ollut jotain taistelunpoikasta. No se pelhanana sama sokelihiili ongelma on täälläkin. Söin illalla kasan purkkaa, ettei aivoja ois nakerrettu... Nyt sain sit tietää, et huomenna on luvassa nam nam nam kuivattuja sekahedelmiä. Tietty niitä sokerittomia ja jaettuna eri aterioille, paitsi viimeiselle, mutta kuitenkin! Ou jee.

Nyt meen hyvillä mielin nukkumaan. Mies hyräilee unissaan. Ihanaa kömpiä kainaloon. Kirjoittelemisiin! :haart:

...huomennaaa...huomennaaaa....huomennaaaaaa.....:eek:

Eli vielä pari tuntia aikaa vetää herkkuja :hyper: Alla on jo tosin kerrosateria ja ben&jerryä mut vielä tänne jotain mahtuu :D

...huomennaaa...huomennaaaa....huomennaaaaaa.....:eek:
Eli vielä pari tuntia aikaa vetää herkkuja :hyper: Alla on jo tosin kerrosateria ja ben&jerryä mut vielä tänne jotain mahtuu :D

Aina kun nään jossain päin maailmaa domino jäätelöitä, niin tulee heti Akki mieleen.:D Syksyllä kisan jälkeen lupaan pistää sulle domino-jätskit:hyper: Pistelehän nyt huolella apetta nasuun!

Aina kun nään jossain päin maailmaa domino jäätelöitä, niin tulee heti Akki mieleen.:D Syksyllä kisan jälkeen lupaan pistää sulle domino-jätskit:hyper: Pistelehän nyt huolella apetta nasuun!

Loistavaa Annie, sitä odotellessa :thumbs: :haart:

Mulla loppuu herkut. Pitäisköhän polkaista hakee vielä pizza :D

Moikka

Voi vitsit mulla on ollut nyt paljon enemmän nälkä kuin aiemman dietin alkaessa. Nyt ruoka pyörii useammin mielessä. Joko mulla on oikeasti nälkä tai sitten mun on vaan vaikeampi asennoitua tähän dietiin, kun se alkoi niin pian edellisen jälkeen. Eilen sitten sorruinkin ekan kerrran... Söin ananaksen sekä protskujuoman sijaan nektariinin ja ompun, raejuustoa, sekä kaksi palaa näkkäriä. :)

Mä luulin syöneeni kuin viimeistä päivää, ennen kuin dietti alkoi viikko sitten. Mutta ei mun kaksi palaa kääretorttua ja torilta ostetut lakut vetäse vertoja Akki sun hekuttelulle, jos noin huolella otit ilon irti viimeisestä "diettivapaasta".:D

Mulla on jo viikon dietin jälkeen aika "kuikelo" olo. En tiedä, onko tää hyvä tai huono juttu. Paino putosi ainakin puolitoista kiloa viden päivän aikana. Nesteet lähti siis hyvin liikkeelle.

Valmentaja tuumi, että ehkä joudutaan lisäämään energiansaantia. Mutta vaikka niin ei taphatuisi, mä uskon, että tähän kesään mahtuu vielä joitakin herkutteluhetkiä tai reippaasti hiilaripäiviä ainakin. Kysyin viime viikolla heinäkuussa koittavasta häämenusta... Saan syödä sen, eikä tarvii tilata itselleni mitään kanasalaattia keittiöstä.:)

Enegistä treeniviikkoa kaikille!

Vielä pitää kertoa sen verran, että näin kummaa unta viime yönä. Tulin raskaaksi kesken kisaprojektin. Olin ihan hajalla, kun en tiennyt mitä tehdä. Tiesin, että vastustan aborttia, mutta samalla halusin kisata ja viedä dietin sekä treenin läpi vaikka väkisin. Loppu tulos oli, että jatkoin kisaprojektia, mutta ruokavaliooni lisättiin paljon vitamiineja ja hivenaineita. Muistan kuinka mietin, minkä mallinen ja värinen koko uikkari mun pitäisi valita, ettei pikkuinen raskausmasu näkyisi niin selvästi. Valmentaja lohdutteli ja sanoi, että mulla on muu kroppa niin kovassa iskussa, että pikku masu ei siinä kokonaisuudessa tee mitenkään negatiivista vaikutusta tuomareihin. :D

Uni tuli siitä, kun eilen Korkeasaaressa oli mielettömästi raskaana olevia naisia. Mietin, miten kivaa ois saada taas raskausmasu, muttei kuitenkaan mitään muuta siihen liittyvää. :) Ainakaan tällä hetkellä. Sitten illalla, kun miehen kanssa leikittiin omien ja naapurin muksujen kanssa pihalla, mietimme, miten mukavaa tavallaan olisi, jos muksuja ois enemmän. Mutta sitten lopulta totesimme, että meidän elämäntilanteessa jo kahdessakin on tarpeeksi hommaa... Onhan hoidettava työt, treenit, lasten harrastukset ja kasapäin laskuja. Eikä aisaa auta se, että olemme molemmat light perfektionisteja. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä luulin syöneeni kuin viimeistä päivää, ennen kuin dietti alkoi viikko sitten. Mutta ei mun kaksi palaa kääretorttua ja torilta ostetut lakut vetäse vertoja Akki sun hekuttelulle, jos noin huolella otit ilon irti viimeisestä "diettivapaasta".:D

Mä sitten hain vielä sen pizzan mutta ei kerrota kellekään :nolo::lol2:

Ja nyt täytynee palauttaa mieleen kalorilaskurin tunnukset taas :D

Uutta intoa puhkuen:)
Kävin Tampereella viikonloppuna. Lauantaina oltii hurvittelemassa Särkänniemessä :hyper: Mä uskalsin olla simmut auki härveleissä, jee. Mulle korkeanpaikankammoiselle toi on aika suuri saavutus. Aurinko lämmitti mahtavasti ja järvimaisemat kruunasi nautinnon. Illalla tuli jopa uitua näsijärvessä, nice.
Sunnuntaina pääsinkin tosi toimiin, kun treffasin yhen kisaajakamun ja suunnattiin Power House Gym:lle treenaa. Upeeta, mahtavaa! Tuli tehtyä kova treeni, vaikkakin "pikkuinen" kaljupäinen salihemmo pisti meitit hassuttelemaan, vai oisko ollut sittenkin yliaanostus batteryä?! Kuvaussessiot oli myös aika hassuja, kun mun kamerankäyttö on vielä opetteluvaiheessa..Terkkuja siulle mukavalla PTG:n kaljupäiselle ja tietty iso hali Evelle:haart: Lupaan tulla loman aikana vähän pidemmäksi aikaa, niin ehtii sitten puuhailla enempi ja vaikka koluta muitakin Tampereen saleja.
Mukavasti piristää tommoset vierailut, kun pääsee näkee uusia saleja ja tietty tapaamaan mielenkiintoisia persoonia.
Treenit menee tosi hyvin, kun kroppa tykkää lämpöisestä. Tänäänkin taas innolla ootan tulevaa 200-toiston prässisessiossa, hih!

Kivaa, kun Akki säkin pääsit aloittamaan tän ihanuuden.

Näillä mennään
-Sun is shining, the weather is sweet, yeah-
BOB MARLEY

Te, jotka tiedätte, kertokaa mulle koska Jyväskylän tulokaskisoihin pitää ilmoittautua, 1.6 vai 1.7 alkaen?

Moi

Jee, joo, jee. Mä voitin mun karkkihimon. Ainakin toistaiseksi. Varmaan alko kroppa vihdoin ja viimein hyväksyä, ettei herkkuja tule laisinkaan.

Mä taidan sittenkin myöntää, että mullakin oli sellaset vaaleanpunaiset rillit aiemmin. Nimittäin ei tää toka dietti maistu ihan niin hyvältä kuin eka. Tosin nyt on paljon vähemmän kiristettävää, joten ei tuu samanlaisia onnistumisen tunteita tässä alussa. Ei ainakaan painon putoamisen tai vaatekoon pienenemisen suhteen. Mä käytän edelleen Seppälästä nuorten osastolta ostamia 34 koon hameita. :) Ne on ehkä vähän lyhyitä noin niin kuin pituussuunnassa, mutta ei mun hamoset koskaan ole olleet mitenkään liian pitkiä. :D

Ei mulla mitään kesäflunssaa olekaan. Luulin niin. Mulla on ihan kunnon allergiaoireita. Esikoinen kysyi just, miksi mä oon itkenyt. Mitäs mä muuta kuin ihmettelemään, sillä enhän mä sentään vielä vetistetellyt, kun olin vasta hääpaikalla sopimassa käytännön jutuista. Eli mulla nokka vuotaa, kurkku on karhea ja olo tukkoinen, ihan turhan takia!!! Ois nyt ollut edes kunnon virus, että oisin saanut edes vastustuskykyä. =)

Ei kai tässä sen kummempia. Selkä ja takareidet on ihan jumissa. Oon joogaillut ja käynyt kävelemässä. Se helpottaa jonkin verran. Hieronta-aika pitää varata mahdollisimman pian, että pääsis hetkeksi näistä selkäoireista.

Pienistä hetkistä nautimisen täyttämää kärvistelyä kaikille kisaan valmistavaa ruokavaliota noudattaville. Yesh. Mä onnistuin olla käyttämättä dietti sanaa! :)

Heissan vaan kaikille kisaajille! On pitäny aikasemminkin kirjotella tänne mutta mulle jo ton treenipäivyrin pito ottaa voimille ;) siitä on tullu oikea pakkomielle tuntuu että treeni ei oo loppuun tehty jos en oo sitä tänne pakkikselle kirjannu:)Näin viime yönä ensinmäisen diettiunen; olin naisten lounaskutsuilla,kansainväliset pidot ja kaikkilla leideillä tietysti coctailmekot ja hiukset laittettuina,outoa oli se että kutsut oli ratikassa???? mutta ei Hesassa.Olin just kasaamassa KAKKUJA lautaselleni jälkiruokapöydästä jutellen samalla amerikkalaisen naisen kanssa jolle kerroin että Hesassa ei voisi pitää kutsuja ratikassa koska ajavat niin holtittomasti ja tekevät äkkijarrutuksia:rolleyes:kun tää ratikka jarrutti ja MUN KAKUT LENSI KAIKKI LATTIALLE ...heräsin kännykän piippaukseen:lol2:
No en oo oikeesti hirveesti kaivannu herkkuja mutta välttelen sellasia sosiaalisia tilaisuuksia joissa joutuisin kiusaukselle alttiiksi,ens tiistaina olis just tällänen naisten lounas tiedossa ja mieli tekis mennä mutta en taida uskaltaa kun ei siellä sitten oikeen voi mitään syödä:itku:
Muuten elämä hymyilee,treeni kulkee ja on hyvä olo kropassa ja mielessä.
Alku viikosta oli pientä nuhan poikasta ja ehdin jo säikähtää että tuunko uudestaan kipeäksi mutta se meni onneksi ohi.
Dietti ja treenausintoa kaikille kisaajille:haart:

No niin...dieetti siis alkoi viikko sitten maanantaina. Tilasin aamulla lisäaikaa kalorilaskuriin ja aloin syöttämään sinne aamupalaa tuttuun tapaani...Silloin se fiilis iski...tää tuli liian äkkiä :eek:

Ajattelin, että tää on vaan jotain alkukankeutta, mutta mitä enemmän asiaa aloin miettiä, sitä enemmän alkoi tuntua siltä, että mä en ehkä haluakaan tätä nyt. Takana kaksi dieettiä, joista edellisen loppumisesta aikaa kuukausi.
Kuluneesta vuodesta olen viettänyt noin 8 kk dietaten. Huomasin kaipaavani "normaalia" elämää ihan liikaa.

Juttelin asiasta valmentajani kanssa ja sain miettimisaikaa. Eilen tein lopullisen päätökseni...Mua ei nähdä lavalla nyt syksyllä. Tämän kesän treenaan kovaa, mutta annan itselleni myös aikaa nauttia kesästä ja kesälomasta, jota ei ole ollut kahteen vuoteen työpaikkojen vaihtumisen takia.

Jännää, miten tää päätös tuntuu selkeältä, vaikka koko Forcen jälkeisen kuukauden oon ollut täysillä menossa syksyyn. Oon suunnitellut asuja, maksanut jopa etumaksunkin niistä. Tarkkaillut painon nousua, ettei dieetillä tule liian iso urakka...elänyt koko ajan syksyn kisat tähtäimessä. Sitten yhtäkkiä tuleekin tällainen fiilis. Mietin, tunnenko itseni luuseriksi kun tän päätöksen teen. Mutta en. Mulla on oikein hyvä olo :) Kisoja tulee...miksi mennä "väkisin" seuraaviin, kun voi uudella innolla ja kehittyneenä mennä sitä seuraaviin.

Eli mä vetäydyn nyt tästä ketjusta (Ben&Jerry-ketjuun :D) odottelemaan "Ketkä valmistautuu kevääseen 2008"-ketjua ;) Oikein hirmuisesti tsemppiä teille kaikille muille!!! Mä tulen ihan varppina huutamaan teille Turkuun ja Lahteen!!! :rock: Ja tuun seisomaan Classic Gym Tamperetta edustamassa jossain siellä messualueella, eli hengessä ollaan vahvasti mukana!

:haart:

.
Huomasin kaipaavani "normaalia" elämää ihan liikaa.

Jännää, miten tää päätös tuntuu selkeältä, vaikka koko Forcen jälkeisen kuukauden oon ollut täysillä menossa syksyyn. Oon suunnitellut asuja, maksanut jopa etumaksunkin niistä. Tarkkaillut painon nousua, ettei dieetillä tule liian iso urakka...elänyt koko ajan syksyn kisat tähtäimessä. Sitten yhtäkkiä tuleekin tällainen fiilis. Mietin, tunnenko itseni luuseriksi kun tän päätöksen teen. Mutta en. Mulla on oikein hyvä olo :) Kisoja tulee...miksi mennä "väkisin" seuraaviin, kun voi uudella innolla ja kehittyneenä mennä sitä seuraaviin.

:haart:

Hemmetin hyvä päätös!Pitää nauttia elämästä ja kesästä, jos siltä tuntuu. On tää kumminki saakelin rankkaa ja aika friikkiä touhua. Itsekin kyseenalaistan koko touhun joka aamu. Veikkaampa, että taidan itse laittaa ensi syksyn jälkeen pillit pussiin ja siityä muille forumeille. Arvostan päätöstäsi. Pitää kuunnella omaa kehoa ja mieltä.

Moi

Voi jumpe... Akki... Sä jotenkin kiteytit mun tuntemuksia, joista en ole oikein ääneen osannut puhua. Mulla on sentään vaan yksi dietti takanapäin ja silti tuntuu, että tää tuli vähän liian äkkiä! Minäkin kunnioitan mielettömästi, että osaat kuunnella itseäsi ja tuntemuksiasi!

Mulla nää ekat pari viikkoa diettiä ovat olleet osin todella hankalia ja osin tosi kivoja. Treenit kulkee kivasti ja diettiruokakin alkaa vähitellen maistua, kun haima ei ole varuillaan hillittömien sokeripaukkujen varalta.

Mutta toisaalta edellisen dietin jäljet näkyvät selkeästi... Kroppa ei palaudu enää niin nopeasti ja särkyjä on enemmän. Aina silloin kun on päivä, ettei ole ollenkaan kivutonta hetkeä päivässä, mietin, että teinkö minäkään sittenkään oikeaa päätöstä sen suhteen, että jatkan suoraan syksyyn.

Mutta mulla on nyt elämässäni sellainen tilaisuus, että voin kisata. Mä en oikein jaksa uskoa, että tätä tulee jatkumaan montaa vuotta. Alkaa työ luokanopettejana ja varmaan rakennamme omakotitalon joskus tulevaisuudessa... Eikä kolmas lapsikaan ole täysin suljettu pois unelmalistalta. Silloin kisahaaveet ovat taas pitkän matkan päässä. Otan kaiken ilon irti nyt kun rauta on kuuma. Täytyy vaan toivoa, että kroppa kestää ehjänä.

Rentouttavaa kesää sinulle Akki! Ja oikein hyviä treeni- ja kesäherkutteluhetkiä!

Mutta mulla on nyt elämässäni sellainen tilaisuus, että voin kisata. Mä en oikein jaksa uskoa, että tätä tulee jatkumaan montaa vuotta. Alkaa työ luokanopettejana ja varmaan rakennamme omakotitalon joskus tulevaisuudessa...
Itse voin viime vuoden kisakokemuksella sen verran lohduttaa, että kyllä se kisadieetin tekeminen onnistuu, vaikka onkin lapsia ja vaikka rakentaa kivitaloa omin käsin ja vaikka onkin erityisope :) Järjestelykysymyksiä enimmäkseen sano kirjastonhoitaja.

Mutta oikeasti on fiksua kuunnella, mitä pää ja kroppa kertovat. Olen vakaasti sitä mieltä, että jos jossain takaraivossa on ajatuksia siitä, ettei homma oikein maistu eikä tunnu "oikealta", ja vaikka siitä huolimatta dieettiä vetäisikin eteenpäin robottina, niin kyllä se vaan siellä lopputuloksessa näkyy ja varsinkin voi näkyä silloin, kun on vaikeaa. Ja niissä raskaissa hetkissä se turvallinen valmentaja ja muut läheiset ovat kultaakin kalliimpia. Tsemppiä huisisti itse kullekin olettepa sitten syksyyn menossa tai vasta joskus myöhemmin sinne lavalle taasen nousemassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom