GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyn 2007 kisaajat, dieettifiilistelyt tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä ollaan kipeinä:jahas: ei sen kummempaa kun kurkkukipua ja nokka vuotaa, muta harmittaa silti. Ois niin ihanan kirpeet aamulenkki-ilmatkin..Mut pari päivää pitää ainaki viel venailla ettei mee pahemmaks..Ens viikko treenataanki sit mallorcalla hieman erilaisessa säässä ja hankitaan pohjaväriä:hyper:

Tervehdys

Minäkin sairastan.. Tai voisi sanoa edelleen. Eilen otettu nielunviljelyn tulos meni jatkotukimuksiin. Oli kai löytynyt jotain epämääräistä. Taitaa olla niin, että mulla on väsymys ja kyllästyminen noussut kurkkuun asti. :hyper:

No ei vaineskaa. Nyt taas vaihteeks tää diettaaminen maistuu. Lihakset ei lämpiä kunnolla, kunnon pumppitunnetta on mahdoton saada ja kaikkea muutakin diettiherkkua on ilmassa.

Mun täytyy nyt ihan ääneen sanoa, että se olin minä, joka peruin kuvauksen, johon loppujen lopuksi Inkeri meni. Mulla on siitä tosi huono omatunto, enkä tiedä, onko mitään hyötyä alkaa selitellä asiaa liiaksi...

Alun perin oli tarkoitus ottaa vain salikuvia. Sitten liikoja ajattelematta suostuin prätkäkuviin, koska ajattelin, että niistä tulee varamasti vauhdikkaita ja hienoja. Kun kerroin asiasta läheiseilleni, heidän asenteensa herättivät mut ajattelemaan asiasta toisella tapaa...

Kun mä aloitin tän harrastuksen, lupasin itelleni ja läheisilleni, ettei musta tulla näkemään mitään "kyseenalaisia" kuvia. Mä en väitä, että edelleenkään tietäisin mitä tarkoitan kyseenalaisilla kuvilla tai mitä ylipäätään ajattelen kisaajista otetuista kuvista. Totta hitossa ne on hienoja kuin mitkä ja haluaisin sellaisia itsestänikin. Varsinkin, jos näyttäisin niissä yhtä kauniilta kuin muutkin! Mutta jokin kaihertaa sisuksia, kun katson kuvia. Minä näen niissä kauniita urheilullisia naisia, mutta kun hetkeksi unohdan rakkaan itseni :) tajuan, että joku muu näkee niissä ehkä jotain muutakin. Tällaiset ajatukset pääkopassa vilistäen tein hätiköidyn päätöksen ja peruin kuvauksen viime tinkaan. Vaikka päätös aluksi harmitti, olin lopulta ratkaisuun tyytyväinen, koska en olisi ollut valmis kuviin. Ja jos olen ihan rehellinen, koen etten olisi tuonut mitään uutta kuvajoukkoon. Inkeri on ehdottomasti parempi vaihtoehto prätkän kyytiin. :)

No kaiken tämän elämää suuremman pohdiskelun jälkeen poistin kaikki ylimääräiset kuvat mun kuvaosiostakin. En enää vaan tajunnut, mitä ne siellä tekee. Mua tavallisempaa taapertajaa saa hakea. Mä nyhvään kotona mieheni ja lasten kanssa, enkä edes käy paljoa Kirkkonummen ulkopuolella. :) Onhan se imartelevaa, kun saa palautetta, jouku näkee mussa jotain katsottavaa. Mutta kai mulle riittää, että vain itse olen tyyväinen.

On loppujen lopuksi hyvä juttu, että musta on vain järkyt kuvat mun treenipäiväkirjan yhteydessä. Ne näyttää sen todellisen minän. Ilman meikkiä ja enemmän tai vähemmän räjähtäneenä sitä tulee pääsääntöisesti treenattua. Kun kuvia otetaan, olen pääsääntöisesti pöllähtänyt ja silmät moljottaa pääkopassa. Sellainen Laura minä olen. :) Oon varma, että Mike ois saanut näyttämään mut aivan liian nätiltä, hyväkuntoiselta ja mielenkiintoiselta.:)

En mä tiedä, johtuuko tää dietistä vai mistä, että mulla risteilee ajatuksen sinne tänne. Mä käyn tosissaan kovaa taistelua itseni kanssa. Mutta kyllä mä uskon, että kisaajista otetut kuvat täällä Pakkotoistolla vaikuttaa, miten itse kisaan asennoidun. Ehkä vähän jopa pelottaa, kun tietää ettei ole mihinkään hiekkalaatikolle astumassa.

Ei mut nyt mä taas innostun. Varmaan siksi, kun pitäisi tän sijaan tehdä hääkuva cd, jonka voisi postittaa vieraille kiitokseksi tai vähintään kirjoittaa prroseminaarityötä. :)

Loppurutistusta!

- Laura

Pakko hehkuttaa, kun on niin hyvä fiilis:). Tasan 1 viikko ja sitten meillä Jyväskylän kisaajilla on kilpailijakokous:hyper:.
Ei voi ymmärtää, että enään on todellakin vaaaaaan viikko jäljellä?! Koskakohan sen tajuaa, että on nousemassa lavalle? Sinä aamuna vai:rolleyes:?
Kohta nähään, vikat tsempit kaikille:thumbs:

Minäkään en taida ihan tajuta, että viikon päästä sunnuntaina siellä lavalla tosiaan ollaan. Ei muka jännitä vieläkään. Ennen dieettiä mua jännitti joka kerta kun vähänkään mietiskelin kisoja, mutta nyt jostain syystä ei. Vaan eipä haittaa yhtään, ei se kiva tunne olekaan. Ihan outo olo, kun tänään ei ole ollut aamuaerobista kummempaa ohjelmaa. Huomennakin vaan oleskelen ja otan iisisti. Pikku hiljaa oon haalinut kisareissun tavaroita kasaan ja kohta saa varmaan alkaa pakkailemaan matkalaukkua:) Ens viikolla syödään paljon puuroa, riisikakkuja ja pilttiä. Viimeinen viikko menee varmaan kauheella vauhdilla. Jaksamista ja reipasta mieltä kaikille syksyn kisaajille:thumbs:

Ompa ollut mielenkiintoista katsella kisakuvia. ONNEA kaikille itsensä voittaneille. :) On ollut ilo huomata, miten kovakuntoisia uusia ihmisiä on tulossa kisailemaan!

Minä olen viidettä päivää sänkypotilaana. Kuumetta, rakkuloita kurkussa jne... En saa dieettiruokia kunnolla nieltyä. Epäilen, että sairastumisen takia, en tule saavuttamaan sitä kuntoa, mihin tähdättiin. Voi olla, etten selviä edes kisoihin asti. Mulla on veto poissa ihan totaalisesti. Kauppassakin käynti meinaa viedä jalat alta. Maailma pyörii ja silmissä sumenee. :( OTTAA NIIN PÄÄSTÄ, mutta minkäs teen. Jos lähen vetää tässä jamassa treenejä tai aerobisia, niin henkihän siinä lähtee.

Täytyy nyt toivoa, että viimeisen kahden viikon aikana ehtisi tehdä vielä jonkinlaisen pinen ihmeen. Sitä nimittäin tarvitaan. Tää on semmoinen juttu, tää tauti nimittäin, että en toivoisi sitä edes pahimmalle kilpakumppanille. Sitä makaa vaan toimettomana sängyssä ja miettii, miten kaikki menee päin mäntyä.

No, ehkä sitten kun paranen, taistelutahtoni on valtava! Heh, tai sitten ei.

Nyt on niin hiki, että pitää vähentää peittoa. Ketorin alkaa selvästi vaikuttamaan.

- Laura

Moikka

Täytyis kai koputtaa puuta, kun kirjoitan tämän, mutta olen tosiaan kerrankin terve. Olo on aika kiva ja nyt vaan odottelen innolla, että päästään lavalle asti. :)

Harmi Vanilja, että sulla on ollut kurja olo, toivottavasti se tosiaan menee ohi tankkauspäivien myötä.

Mulla on vielä kokouikkari koristelematta. Harjoittelin värillisillä biksuilla tota liimaukstekniikkaa, kun ei ole varmuutta, pääseekö finaaliin vai ei. Biksuista tuli aika kivat, joskin liimaa on vähän siellä täällä. Kokouikkarissa on puuhaa vielä muutama tovi, mutta tykkään siitä hommasta.

AUUU, kun epilointi sattui, kun olin oikein kasvattamalla kasvattanut ihokarvoja sopivaan mittaan, jotta ne lähtisi mahdollisimman tehokkaasti irti. Nyt sitä ollaan selkää vaille karvattomia. Ajattelin pyytää, että mies katsoisi selän läpi tänään, josko sieltä löytyisi jotain karvaylläreitä.

Mä oon tässä tuuminut, että mulla aivan totaalisen hyvä valmentaja. Oon todella iloinen siitä! En ees osaa kuvitella, miten kummallisia viestejä olen lähetellyt ja kaikiin on reagoitu asiaankulluvalla tavalla. Ei ole ollut hetkeäkään olo, että olisi täysin yksin tän homman kanssa.

On harmi, että tää keskustelu hiipui, mutta ainakin mun osalta aika on käynyt niin vähiin, että ehdin koneelle korkeintaan pari kertaa viikossa. Mutta nyt ainakin laitoin jotain kuulumisia... Ja viikonlopun jälkeen lisää tulee mun "treeni"päiväkirjaan.

Älkäähän sitten naiset ihmetelkö, jos en Lahdessa tunnista teitä. Mulla on maailman surkein muisti tällaisten asioiden suhteen. Siis kuka kirjoitti milläkin nimimerkillä jne. Eli mua voi nykäistä hihasta, jos en tajua muuten moikata. :)

Ihan älyttömästi voimia kaikille!

- Laura

Elämän voisi nyt kiteyttää kahteen sanaan: nälkä ja väsymys. Tässä mennään enää ruokailusta seuraavaan, ja se väli on ikuisuuden mittainen. Viikko kisoihin kuulostaa tällä hetkellä sadalta miljardilta valovuodelta. Melko hilpeää on siis meno tässä osoitteessa. Nyt sitä miettii vain, että "ei koskaan enää"... ja tämä kun on vielä ihan vapaaehtoista hommaa :wall:

Voi, että on onnellinen vaikkakin "hieman" kuutamolla mennään olo. Eilen, kun sai saunoa ja ottaa niiiiiin rennosti koko illan "Iso-sisko" Buttiksella niin nukuin viime yön kuin pikkulapsi!!!! En muista koska viimeksi oon nukkunut noin hyvin:) enkä ees palellut, koska......(sain nimittäin lainaksi vielä lämpöpatjan:D).
Tästä pitäis nyt lähtä tonne aamulenkille, mikä itse asiassa tuntuu ihan mukavalle idealle:rolleyes:, oonko outo?!

Enään niin vähän aikaa tytöt, että nää päivät menee siinä sivussa, kun nyt aletaan elämää kisaviikkoa kaikkineen kisavalmistautumis-juttujen kanssa, mitkä vie ajatukset pois nälästä ja kaikesta muusta ja tuo se ihanan fiiliksen, mikä oli kolme viikkoa sitten. Niin ja tietenkin, kohta ruvetaan tankkaamaan:hyvä: ja protan tuoksumaan!

Ei muuta kuin kauhiasti stemppiä, lämpöisiä halauksia ja kohta taas nähdään.

Taas minä, mutta tuli ajatuksia mitä tahdon päästää ulos.Joten tulin tänne:).

Mä tässä vaan mietin, että kuinka paljon sitä on aikaa laittanut tähän kisaan valmistautumiseen eli koko diettiin ja ym. Niin kyllä sitä pitää nauttia ihan viimeisistä päivistä, oli ne sitten kuinka kauheita tai ihania. Pitää muistaa miksi me tätä tehdään, me nautitaan treenaamisesta ja itsemme likoon laittamisesta, kokeillaan omia rajojamme.
Joka kerta, kun voittaa taas itsensä ja yhden huonon päivän, tulee super-hyvä päivä tajuaa kuinka paljon sitä on saanut aikaiseksi.
Ei voida kuin katsoa peiliin ja sanoa itsellemme: "hienoa!"

No, tulihan avauduttua, mutta kun vaan on niin hyvä olo! Kiitos iku-ihana Minna, "pikku-sisko" Sarkku ja sanoin Korvaamaton Päivi:haart:

btw, 4pvä jäljellä:dance:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sunny, sinä sen sanoit! Vaikka ankeelta välillä tuntuukin, niin kyllä ne hyvät hetket hakkaa huonot 100-0.

Mulla on tänään aivan mahtavat fiilikset!!

On ollu aivan perkeleen synkkää ja vaikeeta, mut hei nyt ei voi enää muuta ku fiilistellä..! Synkistelyt saa riittää ja on tullut aika NAUTTIA. Ihan superjännä viikko kaiken kaikkiaan edessä :hyper:

Ja viikon päästä alkaa taas normaali elämä :dance:

Mulle noita samoja, mitä te syötte! :dance: :hyper: :hyvä: :rock: :hyper:

No ei vaan, kai nää on aika yksilöllisiä juttuja. Jotenkin vaan tällä hetkellä sellaset fiilikset, että ei vois joku fitness paljo vähempää kiinnostaa, eihän tässä touhussa oo mitään järkeä. Kai se tästä ku kohta alkaa taas protan kärytä, toivotaan. :jahas:

Oho, mä olen kai hengissä kun täällä äänessä olen. Omasta puolestani tuntemukset on: tunti kerrallaan, edes hengittää ei jaksa ekstraa. Neljän kisatyhjäys-takkausrumban jälkeen (harjoitteluineen) viides menossa, ja aina rankemmin kuin edellinen koska kroppa ei meinaa normikeinoilla jaksaa. Pari kisareissua takana ja pääkisa vasta edessä, ja mulla takki aevan tyhjä. PM-mahdollisuutta ei pysty edes ajattelemaan, vielä 2 vkoa SM:n jälkeen tuntuu kuolemalta.

Noh, iteppä läksin. Voimia vaan kaikille :zzzz:

Suurin työ on jo takana ja olette kaikke tehneet mielettömän urakan ja voitte jokaikinen olla siitä ylpeitä.

Sunnyä mä rutistan kohta ihan livenäkin, mutta fitcatille haluan toivottaa erityistsempit ja suurensuuret halit, oot mielettömän upea. Nähdään takahuoneessa :)

Kiva kuulla teistä kaikista!

Täällä tyhjennys meneillään. Sanotaanko näin, että esimerkiksi 30 g kinkkua välipalaksi ei paljoa saa hurramaan, mutta tän kaiken kivan keskellä se ei paljoa paina. Eilen uimahallilla ihastelin pikkulapsen evässämpylää. Tavallisesti olisin ihastellut pikkulasta. :)

Mutta mä oon jo päässyt tavoitteeseeni. Olen kireämpi kuin viime kisojen aikaan. Jee. Rasvamittaus näytti 11 luokkaa. Luulisin, että pääsen sinne noin kympin tavoitteeseen. Ihanaa on ollut huomata, että jalkoihin on alkanut tulla kunnolla erottuvuutta.

Tänään oli koekampaus ja meikki. Tällä kertaa en meinaa ottaa mitään ylläreitä vastaan. Keskiviikkona hiotaan asut vielä kuntoon. Sit kakki alkaa olla kutakuinkin valmista. Tankkausta saan odottaa vielä pienen tovin.

Kävelin tänään kaupassa ja mietin, mitäköhän sitä ostaisi kisakassiin mukaan. Tuli sitten ostettua kuivattuja omppuja ja proteiinipatukka. Ne oli ainoita, mitä kuvittelin voivani syödä kisan jälkeen "herkukusi". Karkki ja keksihyllyt kiersin kaukaa. Makkaraosasto meinasi saada laatan lentämään ja eikä leipäosasto kiehtonut niin kuin yleensä kun kuljen kaupassa. Olen ihan diettiputkessa. :)

Voimahali muille diettimestareille!

Oho, mä olen kai hengissä kun täällä äänessä olen...
..Noh, iteppä läksin. Voimia vaan kaikille :zzzz:

:voimahali x 3:

Jaksaa jaksaa venus, syksymmällä ehtii huilata sitten kun ei oo pimeydessä muutakaan tekemistä. Ja siskosein, sulla tuntuu olevan kaikki niin hyvin viilattu siellä kynsiä myöten, että "go with the flow".

Terve siskot!
Matka lähestyy loppuaan, mun taival on ollut vähintäänkin erilainen, ja haasteiden haasteita täynnä. Kaikesta oppii, ja mun on tapa on hakata päätä seinään, ja mielestäni se on kannattanut( ei kuhmuja, vain mustelmia...;)). Nyt ei voi muuta kun relata( huomenna tietty treenit vielä ja tyhjennystä), odottaa ja nauttia kisasta! Fiilis ja mieli korkealla. Viime viikolla olo hetkittäin jo ihan tuskainenkin, mutta enää tää nälkä ei tunnu missään...
Ottaakaa rennosti ja nauttikaa (WHAT!?) viimeisistä diettipäivistä, tää loppuu kohta...:hyper:

Täälläkin tyhjennystä huomisaamuun, aamulenkki, ja sen jälkeen hiilaria:) jee..Mullakaan ei nälkä ja heikotus enää tunnu missään!Johtunee siitä että mieli on pirteämpi kuin viikkoihin!Tsemppiä viimeisille päiville ja takahuoneessa tavataan!

Suositut

Back
Ylös Bottom