Syksyn 2006 tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sotilas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Maastavetoon kans se 20kg ainakin lisää, meinaa vaan livetä tanko sormista aina kun tekee 5x5, niksejä?
No tietty vetoremmit auttaa, itse laitan runsaasti mankkua sekä tankoon että käsiin ja mikäli lähden tekee vitosta niin teen tavallaan "viisi ykköstä" jolloin saan tarvittaessa toistojen edetessä korjattua otetta ja asentoa.:thumbs:

Joulukuun kieppeillä olis tarkotus saada tällasii tuloksii:
penkki 90kg paremmalle puolelle
kyykky 120-130kg
MaVe 130-140kg
Leuanveto omalla painolla 15-16
Oma paino nyt 74kg ja siitä jouluun mennessä muutama kilo pois!
Ja tietysti aerobista kuntoa/Coopperiin lisää metrejä armeijaa varten!

tavoitteita loppu vuodelle:
-etureisiin ja olkapäihin paljon voimaa lisää
-penkkiin sarjapainoihin lisää ja maksimi yli 100kg
-kyykyn sarjapainoit yli 100kg
-pystyä reenaan selkä terveenä
-ja tietenki joka paikkaan lisää voimaa:)

Tavoitteita loppuvuodeksi:

- Pienentää rasvaprosenttia
- Säilyttää lihakset ja parantaa erottuvuutta
- Löytää säännöllinen salitreeni uudelleen (oli hukassa kesän jälkeen..)

Tän vuoden puolella tavoitteena:

Penkki 77,5 kg >>> väh. 85 kg, jopa 90 kg

Ja oma paino ei saa nousta ainakaan paria kiloa enempää.

Tän vuoden puolella tavoitteena:

Penkki 77,5 kg >>> väh. 85 kg, jopa 90 kg

Ja oma paino ei saa nousta ainakaan paria kiloa enempää.

Anna oman painon nousta vaa jos sul ei oo mitään erityistä syytä(painoluokka/liikaa fläsää). Pääset helpommin tavotteisiin ja ylikin ku kerran alottelija oot.

Jotenki mun mielestä on lihaksen- ja voimankasvun hukkaamista olla lisäämättä painoa ekana treenivuotena.

Tavoite jouluks:
paino 72->78
penkki 120
kyykky 150
mave 190
hauis 39

Lisäks jalkoihin voimaa lisää reilusti ja kyykkytekniikka kuntoon! En kyllä tiiä miten käy noiden tuloksien kans, vähän optimistisia ovat mutta niinhän niitten pitääki:rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vois sitä itekki vähän listata.

-Rasvaprosenttia pienemmäksi(Normaalilla huolimattomalla syömisellä, mutta lisättynä aerobista kamppailulajin muodossa)
-Jalkoihin ja keskivartaloon lisää voimaa(No myönnetään nyt, että toivoisin myös penkkituloksen nousevan.)
-Aerobista kuntoa "lisää"(Mitään pohjaahan mulla ei todellakaan ole)
-Korkeintaan 1 tapaturma lisää(Tänävuonna 3 murtumaa, 2 tikkausta vaativaa haavaa, 4 syytä käydä fysioterapeutilla/jollain sen tapasella ja lukematon määrä hiusmurtumia. Lekurissa en oo tänävuonna käyny, enkä käy.)

Anna oman painon nousta vaa jos sul ei oo mitään erityistä syytä(painoluokka/liikaa fläsää). Pääset helpommin tavotteisiin ja ylikin ku kerran alottelija oot.

Jotenki mun mielestä on lihaksen- ja voimankasvun hukkaamista olla lisäämättä painoa ekana treenivuotena.

En kai vai antanut sellaista kuvaa että söisin liian vähän? Syön nimittäim todella paljon. Tää on jo toinen treenivuosi.(treenannut 1v7kk, ollut vastoinkäymisiä) En ainakaan mitään roskaruokaa syö ettei paino nouse. Paino noussut 7 kiloa 1,5 vuodessa, pituutta lisää 6 cm.

Tarkoitin tolla painon nousulla lähinnä lihasten kasvua, en halua että ne kovin paljoa kasvaa kun tavoittelen vaan penkkimaksimia.

Vaikea sanoa, kun olen kunnolla vasta pari kk salilla käynyt. Keväällä pitäis saada penkki ja kyykky tuonne markan paikkeille ja oma paino tonne 90 kg. Nyt oma paino 81kg, pituus 182cm.

- Saada treenit tauon jälkeen kunnolla käyntiin
- Se, että olkapää kestää kovan treenin

Näiden jälkeen tavoitteena saada hieman mallikkaampi kroppa, lisää voimaa ja parempi yleiskunto.

Itse olen syksyn 06 (jos tätä nyt jo syksyksi kutsutaan) tavoitteet saanut tehtyä, eli sain vihdostaviimein itseni sinne salille oikein kunnon ohjelman kera.
Kaveri odottaa hyviäkin tuloksia joten ei viitsi tuottaa pettymystä :)

saada säännöllistä treeniä jouluun asti pitkän tauon jälkeen.
paino 78 -> 85kg
penkistä 2*6 90kg (nyt 82,5kg)
mave 2*6 140kg (nyt 125kg)
kyykky 2*6 130kg (nyt 110kg)

pituus 170cm
paino 72->76kg
penkki 115 -> 125-130kg
mave 3x160 -> 180kg
kyykyssä pahasti jäljessä vanhojankin tuloksia joten jätän arvailut väliin, kunhan tekniikka loksahtas kohilleen

mave 2x5 100kg -> 2x10 100kg
jalanojennus 2x6 80kg -> 2x10 80kg
pystypunnerus kp 2x6 30kg -> 2x6 35kg
penkki 2x6 75kg -> 2x6 90kg
kyykkytekniikka kuntoon ja ykkösen testaaminen
leuanvedossa jos saisi tehtyä edes 3 puhtaasti ilman olkapääkipuja

vuoden loppuun mennessä pitäisi uudella ohjelmalla ja salilla saada jotain kehitystä aikaseksi, varsinkin jalkoihin :rolleyes: Painoa ei kauheasti lisää. Realistiset tavoitteet

Itselläni:

Paino 70kg~ = 80kg.
Ja maveen samat sarjapainot takasin mitkä oli kesällä :P
Ja jos aerobista kuntoakin saisi hiukkasen lisää, mutta katellaan.

Nyt kun on hurjia tavoitteita asetettu niin kertokaapa miten aikasemmat tavoitteet ovat onnistuneet, onko jääty alle vai menty jopa yli.

Itsellä on oikeastaan vaan yksi esimerkki kun joskus piti saada 100kg penasta niin aikaa oli 5 viikkoa ja max oli tuolloin 87,5kg. +10kg sain eli 97,5kg meni.

Suositut

Back
Ylös Bottom