Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kostuta lähettimestä anturit niin se saa ihoon paremman kontaktin ja näin "lähetysaallot" paranee.Ostin suunto t4c:n ja olen sitä tässä hetken yrittänyt laittaa toimintakuntoon. Asetukset pitäisivät olla kunnossa, ja olen jopa saanut paritettua sykevyön ja kellon keskenään, mutta syke ei vaan ilmesty kellon näytölle.
Paritettaessa ilman patterinpoistoa näytössä lukee vain, että "turn hrbelt on", mutta kun patterin ottaa pois ja sitten parittaa niin näyttöön tulee teksti "paired". Olisiko kenelläkään ideoita miten tästä kannattaisi jatkaa ettei aivan hermot menisi jo näin alkumetreillä?
Ja vielä lisätäkseni: Training-tilassa näyttöön tulee teksti "searching", joka vilkkuu hetken ja vaihtuu sen jälkeen kellonajaksi. Olen kastellut sykevyötä ja yrittänyt myös vaihtaa sen paikkaa rintakehällä, jos ongelmana on vaan se ettei vyö löydä sykettä, mutta tämä ei ole auttanut.
Kostuta lähettimestä anturit niin se saa ihoon paremman kontaktin ja näin "lähetysaallot" paranee.
Ei vaan kaikkien toimintojen palauttaminen tehdasasetuksiin.
Omassa mittarissa on pieni kolo johon tökkäämällä se palauttaa asetukset.
Mm.. Mutta eihän toi kaava ota huomioon nopeutta/sykettä (miten sen nyt tahtoo sanoa). Siis kyllähän 5km 100% sykkeellä kuluttaa enemmän kuin 50% sykkeellä? Vai..?
Olright! Kiitos tarkennuksesta Mulla ei ole mitään ideaa vaan lepo- eikä maksimisykkeestä, saati jostain rasvanpolttosykkeestä. Pitänee ottaa selvää... ööh.. jostain, mistä?
Minkäslaista sykemittaria suosittelisitte ihan perus lenkkeilyä varten?
Mitään muuta mittarilta en vaatisi kuin tarkan sykkeen mittauksen ja kellonajan.
Ja mites nuo ton sykkeen mittaa onko kaikissa se vyö mikä tulee tuohon rinnan korkeudelle?