Ilecules: olen monta kertaa pitänyt sinua naisena ja luullut, että puhut lesboilusta. Jos vaihtaisit tuota avataria ;)Ilecules sanoi:Olin siis eilen tämän aiemmin mainitsemani naisen luona...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilecules: olen monta kertaa pitänyt sinua naisena ja luullut, että puhut lesboilusta. Jos vaihtaisit tuota avataria ;)Ilecules sanoi:Olin siis eilen tämän aiemmin mainitsemani naisen luona...
Ilecules sanoi:"Olet kaikkea mitä olen hakenut. Ahdistaa."
Tolkku-juttua. Itsetunto-ongelmia mulla on ollut nuorempana, muttei enää. Toki nyt kun mietin tarkemmin, niin mulla oli ongelmanaisen kanssa seurustellessani hiukan semmonen olo, että mä pystyn auttamaan tota sen ongelmien kanssa. En kyllä saanut oikein mahdollisuutta kun suhde ei kestänyt ihan tarpeeksi pitkälle.Tepes sanoi:Mulla on vähän sama vika. Sitä kannattaa tosissaan miettiä, mitä sille (omalle päälle) olisi sitten tehtävissä. Minkä takia haluaa huolehtia ja olla huolissaan ihmisestä, jonka ongelmat eivät koskaan tule loppumaan... Ehkä sellaisen auttamisesta saa jonkinlaista tyydytystä ja kokee itsensä tärkeäksi.
Ehkä siihen, että tykästyy tällaisiin tapauksiin, liittyy omalta osaltakin joitain (itsetunto)ongelmia. Itseltäni ja sulta voisi kai kysyä (PROVO): "Tunnetko itsesi niin paskaksi, että luulet kelpaavasi vain ongelmaisille ihmisille...?"
Uskon että siihenkin pystyy jossakin määrin itse vaikuttamaan, mihin tykästyy, kunhan tiedostaa asian. Tai ainakin voi valita tekeekö jonkin käytännön ratkaisun vai ei, vaikka sydän haluaisikin jonkun narkkari-psykopaatin. :D
Proteos sanoi:Ja Ilesculle... toi ahdistus- juttu on oman kokemukseni perusteella perkeleen paha. Mulle taidettiin sanoa jotain et "sä olet kaikkea mitä mä olen halunnut. kaikki nää naiset baarissa hakee just tollasta miestä, mut mua ahdistaa nyt ja mun pitää olla yksin välillä kun olen seurustellut aina". Jälkeenpäin ajateltuna, mun tilanne oli tossa vaiheessa jo niin huonolla mallilla etten olisi enää siitä pystynyt seivaamaan mitenkään. Sun tilanteessa saattaisi auttaa jos antaisit naiselle enemmän tilaa. Helvetin vaikea sanoa kun ei tiedä tarkkaa tilannetta... mun tapauksessa toikaan ei auttanut enää.
Proteos sanoi:Toki nyt kun mietin tarkemmin, niin mulla oli ongelmanaisen kanssa seurustellessani hiukan semmonen olo, että mä pystyn auttamaan tota sen ongelmien kanssa. En kyllä saanut oikein mahdollisuutta kun suhde ei kestänyt ihan tarpeeksi pitkälle.
teillä on molemmilla pällit sekasi, tuntuu olevan niin hankalaa tuo teidän homma. kissa ja hiiri leikkiäIlecules sanoi:Luulenpa että toi ahdistushomma liittyy enempi tän naisen masennukseen kuin muhun, ehkä siltikin on hyvä antaa toiselle tilaa hengittää ja miettiä asioita rauhassa hetken aikaa. Ihmetyttää kuitenkin että miksei tämä nainen sanonut mulle näistä tunteistaan suoraan siinä treffien lopuksi vaan piti lähettää joku tekstari, olisi niin paljon helpompi saada toisesta selvää puhumalla rauhassa kasvotusten.
Ymmärrän näkökantasi. Ei ole pelkoa siitä että mua käytettäisiin hyväksi. Puhuin sen kaverin kanssa joskus ja sanoin että "vituttaa jos se luulee mua joksikin ovimatoksi koska todellisuus on ihan eri", niin kaveri sanoi, että "joo ei siitä ole mitään ongelmaa, sillä on omat ongelmat vaan niin pinnalla nyt". Sillä tuntuu olevan hiukan vaikeaa nyt vaan... on kuollut läheisiä tms.Trifixion sanoi:Kannattaa varmaan ottaa itseään niskasta kiinni ja miettiä, mitä on valmis tekemään kenenkin eteen. Muuten tuomio on yhdelle tielle ja se tie on manipuloijapsykobitchin unelmaelämänkumppanina - ovimattona.
neutraali sanoi:teillä on molemmilla pällit sekasi, tuntuu olevan niin hankalaa tuo teidän homma. kissa ja hiiri leikkiä
Ilecules sanoi:Itse olisin kaivannut syvemmän suhteen rakentamista sillä kyseessä on erittäin mielenkiintoinen ihminen josta välitän todella paljon, mutta kait se on tähän tyytyminen, ei auta itku markkinoilla. Parempi näin kuin ettei nähtäisi enää ollenkaan, ehkä hänen tunteet vielä syttyvät uudestaan jossain vaiheessa..tai sitten ei.
Ilc81 sanoi:Tilannepäivitystä. Tuli eilen illalla selväksi että nainen ei vissiin halua musta enempää kuin hyvän ystävän, haluaa tapailla jatkossakin muttei kaipaa mitään vakavaa suhdetta. Kuulemma seksi on ihanaa mutta muuten ollaan eri aaltopituudella, ikäero vissiin kuitenkin näkyy. Hän siis haluaa jatkaa ns. fuckbuddy-linjalla.. Itse olisin kaivannut syvemmän suhteen rakentamista sillä kyseessä on erittäin mielenkiintoinen ihminen josta välitän todella paljon, mutta kait se on tähän tyytyminen, ei auta itku markkinoilla. Parempi näin kuin ettei nähtäisi enää ollenkaan, ehkä hänen tunteet vielä syttyvät uudestaan jossain vaiheessa..tai sitten ei.
Women, can't live with them, can't live without them.
Kostaja X sanoi:Jos sä oot saanut noin paljon itteäs vanhemman naisen tyydytettyä, (muutenkin kuin makkarissa) niin uskois sun onnistuvan viemään jalat alta joltain toiseltakin.
Angelica-82 sanoi:Mutta kukapa pystyy noin vaan omat tunteensa kieltään ja lakata tykkäämästä/haluamasta/välittämästä??? Jos voisi rakastua heti uudelleen johonkin toiseen, sormia napsauttamalla, niin kyllä olisi aika onnellinen tää maailma. Jos itsekin voisin omiin ihastumisiini tai ihastumattomuuteeni vaikuttaa niin asiat olis omassakin elämässä ihan toisin!...
Angelica-82 sanoi:Mutta kukapa pystyy noin vaan omat tunteensa kieltään ja lakata tykkäämästä/haluamasta/välittämästä???
Trifixion sanoi:Ei niitä tunteita kieltää tarvitsekaan, vaan selvittää, mistä ne ovat peräisin. Tässä Ilc81:n tapauksessa kannattaisi vaan reilusti toitottaa itselleen kerta kerran jälkeen, että siinä naisessa ei ole todellisuudessa ominaisuuksia, mitkä veisivät sinne, minne Ilc on menossa eli pidempään ja syvälliseen ihmissuhdehommeliin.
Angelica-82 sanoi:Mutta kukapa pystyy noin vaan omat tunteensa kieltään ja lakata tykkäämästä/haluamasta/välittämästä?
HaRaXz sanoi:Avaudutaanpas sitten tänne:
Tapasin mukavan tytön, pari viikkoa sen kanssa tuli sitten hengailtua ja muutama yö vieressä nukuttuakin. Tämän viikon torstaina kaikki kävi menemään huonosti. Tyttö ei oikein tiedä mitä haluaisi. Nyt kuitenkin joka päivä laittaa viestiä ja kyselee vointeja sun muuta... Torstaina kuitenkin sovittiin / puhuttiin että hommasta ei tulisi mitään. Miksi jos tyttö ei haluaa mitään niin kuitenkin roikkuu ja haluaisi nähdä sun muuta? Pitääkäisikös tässä kohtaa sitten jäädä odottamaan tytön päätöstä vai mitä?
Ei oikein millään jaksa ymmärtää mitä pitäisi tehdä ja tämä ei varmaan ole oikea paikka kirjoittaa, mutta... Vittu kun menee hermot... :(
Kuulostaa tosi surulliselta .. sinuna ottaisin yhteyttä tähän vanhaan "ihastukseen" ihan kahvien merkeissä ja kävisin keskustelun hänen kanssaan ... ihan itsesi vuoksi, jotta voisit siirtyä elämässäsi askeleen eteenpäin .. :thumbs: .S0874 sanoi:Mulla oli tossa viis vuotta sitten tilanne jossa "sekaannuin" varattuun naiseen. Tosin olin silloin itsekin varattu. Tunteet olivat suuria molemmin puolin, mutta se toinen osapuoli sitten luuseroi koko homman eikä uskaltanut erota silloisesta poikaystävästään. Mä olin aivan valmis suunnilleen muuttamaan saman katon alle sen naisen kanssa. Enpä oo sen jälkeen keneenkään ihastunut, ja siitä on tosiaan se viis vuotta aikaa. Nykyään naiset on mulle lähinnä jonkinlainen pakollinen rasite, joiden kanssa vietetään aikaa sillon kun sattuu tekemään mieli seksiä. No joo on mulla monia naisia hyvinä kavereina, mutta siis kaikenlaiset fyysisiä puolia sisältävät suhteet eivät herätä mussa nykyään yhtään minkäänlaisia tunteita. Toisinaan oon tilanteeseeni ihan tyytyväinen, kun oon vapaa tekemään mitä haluan milloin haluan, mutta toisinaan tietysti vituttaa ankarasti kun mikään ei tunnu oikeestaan miltään.
Ilc81 sanoi:Voi vitun vittu mitä vuoristorataa tämä mun rakkauselämä on. Miksi helvetissä mä aina onnistun löytämään ne vaikeimmat mutta samalla ihanimmat tapaukset :(