Deleted member 117230
Mike mä oon satavarma että jokaikinen täällä on sun kanssa samaa mieltä ettei karkki tai joku tosi rasvainen pitsa ole terveellisintä, ei tietenkään ole.Juuri näin toimii omalla kohdalla, en edes pidä täällä mitään herkkuja. Mutta en mä ole mikään munkki, vaan kun mennään lauantaina katsomaan uus Bondi, niin totta vitussa otan karkkia, leikkaan vaan sitten muualta pois ne hiilarit. Mutta SE EI TEE karkista ihan ok, se on silti paskaa ravintoa.
Kuitenkin valtaosa, varmaan lähes kaikki Suomen bodaritkin tykkää herkutella koska se on ihan vitusti paremman makuista kuin se arkiruoka. Tekee pääkopalle todella hyvää, etenkin jos välillä alkaa turhauttamaan ne normi pöperöt.
Vaikka ne jauhelihat tai kanat kuinka hyvin maustaa niin mikään ei voita kunnon rasvapaskapitsaa tai hesen juustohampparia. Piste.
Itsekin autoin 150kg ystävääni laihtumaan ketolla melkein 100-kiloiseksi ja alkuun ei tullut mitään koska hän yritti vetää pää kovana täysin nollalinjalla herkkujen suhteen. No, ei kestänyt pää vaan 2. viikolla repsahti. Tosin rehellisenä miehenä siitä mulle kertoi.
Pari kuukautta yritti mutta repsahduksia tuli, mä kuitenkin sanoin että ottaa kerran viikkoon puolikkaan päivän jolloin saa syödä pari-kolme lempiherkkua.
Kummasti nousi motivaatio dieetin suhteen eikä kyllä repsahduksia tullut. Ja toki tässä jotkut miettii että miten kaloreiden puolesta vahingossa tapahtuva repsahdus eroaa "suunnitellusta repsahduksesta" niin ei välttämättä mitenkään mutta ihminen ei jälkimmäisessä syyllistä itseään eikä tule hirveetä morkkista sen herkuttelun jälkeen. Eli ainakin henkisesti mukavampi mikäli ajatusmalli on tälläinen.
Monelle toimii se hyvänä motivaationa kun on kerran viikossa maali mitä kohti jaksaa painaa.