Syöttekö roskaruokaa?

"Coca-Colaa on käytetty puhdistamaan auton moottoreita.
Yhdysvalloissa poliisi käyttää Coca-Colaa liikenneonnettomuuden tai murhan jälkeen puhdistamaan tien verestä.
Coca-Colaa on käytetty poistamaan ruostetahroja kromipinnoista.
Intiassa maanviljelijät käyttävät Coca-Colaa tuholaismyrkyn tavoin hävittämään tuholaisia viljastaan, sillä se on halpa ja tehokas tuote kyseiseen tarkoitukseen."

Joo eihän siinä nyt oo yhtään mitään.
Niin ja hammastahnaa voidaan käyttää metallin kiilloitukseen, pringles purkista voit tehdä tekopillun yms. pirkkaniksejä.

Laita nyt vittu tutkimusta jossa tuodaan selvästi terveyteen negatiivisesti vaikuttavia asioita kohtuullisella käytöllä.
Äläkä linkkaa sitä makeutusaine tutkimista rotista jossa sitä syötettiin tyyliin 30-kertainen määrä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No viimeksi oli kyykkykeskustelu, jossa olit kanssa sun porukan kanssa samalla asialla. Ja jos on kovasta treenistä keskustelu, niin sä tulet sinnekin ja tarraat mun sanomisiin. Olen tämän kaavan huomannut. NIin kyllä se vaikuttaa, että katot mun viestejä tietyllä asenteella.

Kyllä, saatan olla täysin eri mieltä kanssasi ja sanoa sen suoraan. En tietoisesti tarraa sanomisiisi, vaikka varmasti itsekin olen syyllistynyt toistoon, jankkaamiseen jne. "Mun porukasta" en tiedä juuta enkä jaata.

Mutta tule joskus kanssani Raxiin! Lupaan, että se on lystiä.

Yhdysvalloissa poliisi käyttää Coca-Colaa liikenneonnettomuuden tai murhan jälkeen puhdistamaan tien verestä.
Intiassa maanviljelijät käyttävät Coca-Colaa tuholaismyrkyn tavoin hävittämään tuholaisia viljastaan, sillä se on halpa ja tehokas tuote kyseiseen tarkoitukseen."

Tätä en oo muuten oikee ikinä ymmärtäny ku jengi aina perustelee monien juttujen myrkyllisyyttä tai haitallisuutta sillä et niillä puhdistuu joku asia hyvin. Eihän se puhdistava ominaisuus välttämättä liity mitenkään mihinkään myrkyllisyyteen tai haitallisuuteen. Kuulee vaan usein tätä argumenttia monien eri juttujen kanssa.

No kerro mitä siinä on? Älä panttaa tietoa, mikä siinä on myrkyllistä?

Missä lähteet lainauksille?

Jep jep ja kun jättää yöksi kuuden tuuman rautanaulan kokislasiin niin aamulla se on liuennut..mistä sää jätkä talikoit tota paskaa..?

Kyllä meni tunteisiin kun kritisoitiin limpparia. Aikuisten isojen miesten lemppari juomaa 🤣 ei tota edes tarvi perustella että se on epäterveellistä, hyväksykää se jos on pakko juua limuja.

Kyllä meni tunteisiin kun kritisoitiin limpparia. Aikuisten isojen miesten lemppari juomaa 🤣 ei tota edes tarvi perustella että se on epäterveellistä, hyväksykää se jos on pakko juua limuja.

Eli mutua oli. Kyllä se pitää kaljaa olla perkele eikä mitään limppareita! Aikaset miehet juo viinaa saatana eikä mitään hiilihapollisia maku litkuja!

Mutulla perustelen kaiken ja laitan vielä muutaman itkupotku hymiön perään tehostamaan viestin perille menoa.

Eli mutua oli. Kyllä se pitää kaljaa olla perkele eikä mitään limppareita! Aikaset miehet juo viinaa saatana eikä mitään hiilihapollisia maku litkuja!

Mutulla perustelen kaiken ja laitan vielä muutaman itkupotku hymiön perään tehostamaan viestin perille menoa.
Jos oot niin helevitin yksinkertainen että luulet limppareiden olevan terveysjuomaa nii saat mun puolesta olla siinä uskossa

Jos oot niin helevitin yksinkertainen että luulet limppareiden olevan terveysjuomaa nii saat mun puolesta olla siinä uskossa

Epäilen sinun olevan tässä se yksinkertainen. Vai väitinkö limppareita terveelliseksi tai ei terveelliseksi?

Ne lähteet oisin halunnu kuulla ja sen mikä on niin epäterveellistä näissä "lasten limppareissa", ne makeutusaineet vai mikä sen tekee.

Vaan kun olet sen verran yksinkertainen, että et kykene perustelemaan väitettä, vaan lyöt faktana sen tiskiin mitä olet kuullut siellä raksan kahvitunnilla.

Niin ja hammastahnaa voidaan käyttää metallin kiilloitukseen
Minä puhdistan uistimet hammastahnalla. Tosi tehokasta. Myös ketsuppi toimii.
Tätä en oo muuten oikee ikinä ymmärtäny ku jengi aina perustelee monien juttujen myrkyllisyyttä tai haitallisuutta sillä et niillä puhdistuu joku asia hyvin. Eihän se puhdistava ominaisuus välttämättä liity mitenkään mihinkään myrkyllisyyteen tai haitallisuuteen. Kuulee vaan usein tätä argumenttia monien eri juttujen kanssa
Tämä. Kuten nuo esimerkkini. Jos hammastahna kiillottaa uistimet niin syövyttääkö se hampaatkin? Ketsuppi tehoaa kuparin kiillotukseen. Lienee sitten kieli ja sisäelimet myös syöpyvät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom