Olen syönyt elämässäni karkkia ja suklaata, pitsaa ja hampurilaisia yms. epäsopivaa terveyden kannalta. En ole niitä vastaan, mutta en myöskään kaipaa niitä. Olen myös niin yksinkertainen että kun tulee se hetki että tekee mieli mässätä tai muuten vaan huutava nälkä, niin syös vaikka tolkuttoman kasan keitettyä riisiä jonka paista pannulla voin kanssa. Tai kaurapuuroa voisilmällä (tietty). Tai pussillisen leipää pelkästään voin kanssa. Hedelmiä saattaa mennä tolkuton määrää kerralla. Kuten huomaatte, voi on se juttu, ja sen kylkeen kasataan erilaisia elintarvikkeita
Mikä tahansa ylensyönti on epäterveellistä, en tee teoistani siis pyhää, mutta varsinaisen mässyn olen jostain syystä saanut jättää kokonaan pois. Jos kylässä tarjotaan pullaa, toki sen syön, mutta itse en sellaista osta.
Mikä tahansa ylensyönti on epäterveellistä, en tee teoistani siis pyhää, mutta varsinaisen mässyn olen jostain syystä saanut jättää kokonaan pois. Jos kylässä tarjotaan pullaa, toki sen syön, mutta itse en sellaista osta.