Syöttekö roskaruokaa?

Niin on ja mä voin väittää ihan pokkana, että se viritelmä "mukamas pannukakku" maistuu paskemmalle mitä riisi + kana. Kaikki banaaniletut sun muut jotka tehdään heraan, ei helvetti, siinä muurinpohjalettu lakkahillolla kusee allensa naurusta. Leivonnaiset on jumalasta seuraava keksintö, mutta valitettavasti ne on aika huonoa ravintoa, niin ei vain voi vetää, muuten mä eläisin pannarilla. Mä uskon että mulla on suht terve suhtautuminen herkkuihin, mä en koita veivaa niistä terveellistä, vaan hyväksyn sen, että harvemmin voi vetää ja jestas miten hyvälle ne sillon maistuu.
Tuo on juurikin terve suhtautuminen herkkuihin, niitä ei jätetä kokonaan pois sen vuoksi että ollaan niin vitun fitness mutta niitä ei myöskään syödä joka päivä koska ollaan niin vitun fatness.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisit mullekin jättänyt, koska mä en voi tehdä kun sitä tehdään pellillinen, vedän kaiken ja siinä on semmoinen 2500kcal.
Pari palaa vielä jäljellä. Ekana iltana napostelin puoli pellillistä. Sunnuntaina tarjosin myös vieraille. Tänään kahvin kanssa palanen plus korvapuusti . Tein kyllä kevytmaitoon ja heikkoon margariiniin. Toivottavasti ei ollut ihan noin paljon kaloreita 🤭 paino onneksi silti putosi viikonlopun aikana.

Toivottavasti ei ollut ihan noin paljon kaloreita 🤭 paino onneksi silti putosi viikonlopun aikana.
Siis mun pannarissa on kaloreita kun voita menee 200g ja sitten vielä lisään sinne kauraa että saa rapeeta tavaraa. Kokonaiskalorit hillon ja pahimmassa tapauksessa rasvaisen kermavaahdon kanssa menee heittämällä sinne 3500. Ja seuraavana päivänä tietää syöneensä kun paska lentää kaaressa sinappina. Että se siitä miten hyvää safkaa se on oikeesti. 3500kcal mä mätän riisiä ja kanaa ku mielipuoli eikä ole vatsa sekaisin seuraanava päivänä.

Tuo on juurikin terve suhtautuminen herkkuihin, niitä ei jätetä kokonaan pois sen vuoksi että ollaan niin vitun fitness mutta niitä ei myöskään syödä joka päivä koska ollaan niin vitun fatness.
Joo tuollaiset ihmiset jotka aina dieetillä eikä ravintolassakaan voi syödä kuin parsaa ja kanaa on ahdistavia. Ymmärrän jos kisadieetti mutta tämmönen perusläski niin kuin itse. Miksi maksaa 20€ parsasta ja kanasta kun tekis samaa kilokaupalla kotona.

Siis mun pannarissa on kaloreita kun voita menee 200g ja sitten vielä lisään sinne kauraa että saa rapeeta tavaraa. Kokonaiskalorit hillon ja pahimmassa tapauksessa rasvaisen kermavaahdon kanssa menee heittämällä sinne 3500. Ja seuraavana päivänä tietää syöneensä kun paska lentää kaaressa sinappina. Että se siitä miten hyvää safkaa se on oikeesti. 3500kcal mä mätän riisiä ja kanaa ku mielipuoli eikä ole vatsa sekaisin seuraanava päivänä.
Minulla ei ollut mitään päällisiä 🥺 paljaaltaan vetelin kädestä. Ulkonäkö ja maku täydellinen. Hiukan kanelia taikinaan.

Minulla ei ollut mitään päällisiä 🥺 paljaaltaan vetelin kädestä. Ulkonäkö ja maku täydellinen. Hiukan kanelia taikinaan.
Kylmänähän pannari on ihanaa semmoisenaan, mutta lämpimänä ei perkele sitä mansikkahilloa päälle.

Ei muita, ravintoarvot huonot normaaliin ruokaan verrattuna. Siksi ei voi ajatella että on sama ottaa pullaa täyttämään kalorit.

Mä syön pullaa ku tekee mieli koska se on hyvää. Mut ei se terveellistä ole.
Mitä eroa on syödä pullaa + ottaa puuttuvat ravintoaineet muualta verrattuna siihen että syö riisiä?

Mitä eroa on syödä pullaa + ottaa puuttuvat ravintoaineet muualta verrattuna siihen että syö riisiä?
Niin kuin mike sanoi, että pullasta tulee ns. huonoja ravintoaineita(rasvat, sokerit, jne). Ne huonot ravintoaineet ei poistu mihinkään vaikka ottaiaisitkin korvaavia ravintoaineita muualta. Vaikuttaako se pulla mihinkään oikeasti niin on sitten keskustelu erikseen.

View: https://youtu.be/gowNOEwZ2LI

200.gif

https://www.dietdoctor.com/science/calorie

Once you understand how calories from various foods affect your metabolism differently, it should be clear why eating better can ultimately lead to healthy, sustained weight loss and improved metabolic health.

So, are all calories the same? Definitely not when you consider their effect on your health, your weight, and how they make you feel.

Siis minusta tää on hyvin yksinkertaista. Jos ei ole tavoitteita, on ihan sama mitä syö. Vaikka pelkkää sokeria ja rasvaa ja hiilaria esim jauhoista. Näin syö varmaan sadat tuhannet suomalaiset ja pysyy hengissä, jos vaan paino ei nouse liiaksi. Kalorit määrittää lihooko vai laihtuuko. Jos on joku tavoite, esim laihtua, niin se on paljon vaikeampaa pullalla mutta voi onnistua jos sietää hyvin nälkää. Jos tavoite on voida hyvin, syödä terveellisesti, jaksaa treenata ja on halua kehittyä, silloin kannattaa miettiä mitä syö.

Voi elämä. Ei jaksa oikeesti. Syö pullaa vaan.
Yritän tässä saada selville mitä eroja on eri hiilihydraateissa. Jos et tiedä tai osaa parilla lauseella vastata niin ei tarvitse möksähtää. Jos menee hölmöt kysymykset niin voit katsoa peiliin. Ei tämä vakavaa ole. Tsiisus....

Siis minusta tää on hyvin yksinkertaista. Jos ei ole tavoitteita, on ihan sama mitä syö. Vaikka pelkkää sokeria ja rasvaa ja hiilaria esim jauhoista. Näin syö varmaan sadat tuhannet suomalaiset ja pysyy hengissä, jos vaan paino ei nouse liiaksi. Kalorit määrittää lihooko vai laihtuuko. Jos on joku tavoite, esim laihtua, niin se on paljon vaikeampaa pullalla mutta voi onnistua jos sietää hyvin nälkää. Jos tavoite on voida hyvin, syödä terveellisesti, jaksaa treenata ja on halua kehittyä, silloin kannattaa miettiä
Kiitos. Pitääkin katsoa löytyykö tuolta tietoa mitä eroja metabolismiin on eri hiilareiden lähteillä.

Yritän tässä saada selville mitä eroja on eri hiilihydraateissa. Jos et tiedä tai osaa parilla lauseella vastata niin ei tarvitse möksähtää. Jos menee hölmöt kysymykset niin voit katsoa peiliin. Ei tämä vakavaa ole. Tsiisus....
No jos sulle ei ole selvää mikä ero on pöytäsokerilla ja esim riisillä, niin mene vaikka kouluun, on niin alkeellista tietoa ettei mitään. Ei sulle voi selittää mitään yhtään monimutkaisempaa jos toi menee ohi. Pulla on vehnää, sokeria ja rasvaa. Riisi on vain riisiä, siinä hiilari on pääosassa ja sekin hitaampaa mitä pöytäsokeri. Korvapuustissa on 10 kertaa enemmän rasvaa kuin riisissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom