Syöttekö roskaruokaa?

Pistä ne ilman vaatteita riviin ja toiseen riviin urheilevat jotka syö hyvin. Saattaa mielipide muuttua. Se koostumus on vähän eri. Teillä on realiteetit hukassa, esim bodauksessa ei paljoa pullaa dieetillä vedetä, koska se kerää rasvaa. Samaa rasvaa se kerää kaikilla. Ei se pulla ilmaksi muutu.
Kertokaa joku tyhmälle(minulle). Jos esim. bodari syö terveellisesti ja pysyy pienissä rasvoissa, niin mitä tapahtuu jos hän vaikka vaihtaa yhteen ateriaan per päivä riisin vaikka siihen pullaan, mutta kalorit ja makrot ovat samat? Mitä tapahtuu? Ja miksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaa joku tyhmälle(minulle). Jos esim. bodari syö terveellisesti ja pysyy pienissä rasvoissa, niin mitä tapahtuu jos hän vaikka vaihtaa yhteen ateriaan per päivä riisin vaikka siihen pullaan, mutta kalorit ja makrot ovat samat? Mitä tapahtuu? Ja miksi?
Kerro ekana miksi hän niin tekisi? Mä syön pullaa jos siltä tuntuu, mutta yritätkö nyt jotenkin jollain kierolla logiikalla selittää, että kalori on kalori, ei se hyvä ihminen ole. Pulla on huonompaa ravintoa ja jos jonkun agenda on syödä terveellistä ruokaa, niin etkö sä ymmärrä että pulla ei sitä ole.

Kerro ekana miksi hän niin tekisi? Mä syön pullaa jos siltä tuntuu, mutta yritätkö nyt jotenkin jollain kierolla logiikalla selittää, että kalori on kalori, ei se hyvä ihminen ole. Pulla on huonompaa ravintoa ja jos jonkun agenda on syödä terveellistä ruokaa, niin etkö sä ymmärrä että pulla ei sitä ole.
Okei, kerron. Syy sille, miksi kukaan näin tekisi, ei ole väliä. Sovitaan vaikka että on hullu.
Mutta haluaisin tietää konkreettisesti mitä eroa on jos syön vaikka: 300kcal riisiä, 200kcal kanaa, ja vaikka 100kcal oliiviöljyä verrattuna 300kcal riisiä, 200kcal pullaa, 100kcal oliiviöljy.
Puuttuvat ravintoaineet lisätään ruokavalioon.
Mitä eroa näillä kahdella on? Ja MIKSI?
Ja nyt ihan oikeasti haluaisin vain ihan uteliaisuuttani tietää. Eli ei mielellään vittuilua. Kiitos....

Ymmärtääkseni kysymys on täysin hypoteettinen. Hauskahan ajatuksella toki on leikitellä, vaikka toki kaikkien muiden ravintoaineiden osalta onki mahdotonta, että riisin vaihtamalla pullaan lukemat olisivat identtiset. Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että kaikki ravintoarvot saisi muuten pidettyä samana, niin oma näkemykseni asiaan on, että tässä tapauksessa kalori olisi vain kalori. Ei siis vaikuttaisi tuossa hypoteettisessa skenaariossa mitenkään.

Tässä on kuitenkin liikaa liikkuvia tekijöitä, jotta teoria voisi kohdata käytännön.

Okei, kerron. Syy sille, miksi kukaan näin tekisi, ei ole väliä. Sovitaan vaikka että on hullu.
Mutta haluaisin tietää konkreettisesti mitä eroa on jos syön vaikka: 300kcal riisiä, 200kcal kanaa, ja vaikka 100kcal oliiviöljyä verrattuna 300kcal riisiä, 200kcal pullaa, 100kcal oliiviöljy.
Puuttuvat ravintoaineet lisätään ruokavalioon.
Mitä eroa näillä kahdella on? Ja MIKSI?
Ja nyt ihan oikeasti haluaisin vain ihan uteliaisuuttani tietää. Eli ei mielellään vittuilua. Kiitos....
Pulla on silti huonoa ravintoa. Se ei muutu vaikka kuinka vänkäisit. Vehnää, sokeria, rasvaa.

Yritä nyt hyvä mies ymmärtää etten vänkää mitään vaan kysyn!! Mikä siinä hermostuttaa?
En nyt tiiä mitä et tässä ymmärrä. Pulla on heikkoa ravintoa, sitä ei voi ajatella että kalori on kalori. Älä vänkää. Se on huonoa ravintoa.

Kyllä koska siitä puuttuu ravintoaineet. Mutta onko muita syitä?
Ei muita, ravintoarvot huonot normaaliin ruokaan verrattuna. Siksi ei voi ajatella että on sama ottaa pullaa täyttämään kalorit.

Mä syön pullaa ku tekee mieli koska se on hyvää. Mut ei se terveellistä ole.

Pullan voi tehdä vehnäjauhoita, kananmunaa, ja maitoo tai vettä. silloin arvot on hyvät
Se on samaa paskaa mitä fitneksen raiskaamat pannukakut ja muut. Tehdään nyt heti selväksi, että tommoiset säälittävät pullan irvikuvat ei ole samalla planeetalla edes korvapuustin kanssa. Lopettakaa heti. Aivan eri asia ja maistuu ripulille oikeeseen pullaan verrattuna.

Sä kutsut tota pullaksi, mä lätyksi joka ei ole pullaa nähnytkään.

Se on samaa paskaa mitä fitneksen raiskaamat pannukakut ja muut. Tehdään nyt heti selväksi, että tommoiset säälittävät pullan irvikuvat ei ole ees samalla planeetalla korvapuustin kanssa. Lopettakaa heti. Aivan eri asia ja maistuu ripulille oikeeseen pullaan verrattuna.
Toi on kyl totta, kunnon rasva, sokeri ja kaneli korvapuustia ei voita mauas mikään

Se on samaa paskaa mitä fitneksen raiskaamat pannukakut ja muut. Tehdään nyt heti selväksi, että tommoiset säälittävät pullan irvikuvat ei ole ees samalla planeetalla korvapuustin kanssa. Lopettakaa heti. Aivan eri asia ja maistuu ripulille oikeeseen pullaan verrattuna.
Tässä oon ihan samaa mieltä, silloin kun syödään herkkuja niin syödään herkkuja. Pitäisi suurimmalla osalla ruokavalion sallia se että välillä voi syödä pullan tai pannukakkua eikä mitään raiskattua rahkakakkua joka ei todellakaan maistu samalta vaikka fitnesspimpula kovasti niin väittää.

Toi on kyl totta, kunnon rasva, sokeri ja kaneli korvapuustia ei voita mauas mikään
Ei voitakaan ja somessa kaikki veivaa jotain omaa jäätelöä ja ihan pokkana selittää miten hyvää se on, sitten viikonloppuna ostetaan kuitenkin oikea Benkku.

Se on samaa paskaa mitä fitneksen raiskaamat pannukakut ja muut. Tehdään nyt heti selväksi, että tommoiset säälittävät pullan irvikuvat ei ole samalla planeetalla edes korvapuustin kanssa. Lopettakaa heti. Aivan eri asia ja maistuu ripulille oikeeseen pullaan verrattuna.

Sä kutsut tota pullaksi, mä lätyksi joka ei ole pullaa nähnytkään.
On ihan hölmöä vääntää suurista herkuista joku sallitumpi versio kun voi kuitenkin kohtuudella syödä niitä oikeita herkkuja ilman katastrofia eikä korvaavia "paskoja".

Tässä oon ihan samaa mieltä, silloin kun syödään herkkuja niin syödään herkkuja. Pitäisi suurimmalla osalla ruokavalion sallia se että välillä voi syödä pullan tai pannukakku eikä mitään raiskattua rahkakakkua joka ei todellakaan maistu samalta vaikka fitnesspimpula kovasti niin väittää.
Ja kunnon pannukakku, siinä on 200g rasvaa pelkästään, helvetisti sokeria, punaista maitoa ja vitusti venhää, mutta jumankauta se on hyvää. Mä olen aika monta erilaista lisäravinnetta koittanut jotka kantaa nimeä pancake, oikeesti toi sana "pannukakku" pitäis lailla suojata ettei sitä käytä yks jos toinen pilaamaan mahtavaa leivonnaista.

On ihan hölmöä vääntää suurista herkuista joku sallitumpi versio kun voi kuitenkin kohtuudella syödä niitä oikeita herkkuja ilman katastrofia eikä korvaavia "paskoja".
Niin on ja mä voin väittää ihan pokkana, että se viritelmä "mukamas pannukakku" maistuu paskemmalle mitä riisi + kana. Kaikki banaaniletut sun muut jotka tehdään heraan, ei helvetti, siinä muurinpohjalettu lakkahillolla kusee allensa naurusta. Leivonnaiset on jumalasta seuraava keksintö, mutta valitettavasti ne on aika huonoa ravintoa, niin ei vain voi vetää, muuten mä eläisin pannarilla. Mä uskon että mulla on suht terve suhtautuminen herkkuihin, mä en koita veivaa niistä terveellistä, vaan hyväksyn sen, että harvemmin voi vetää ja jestas miten hyvälle ne sillon maistuu.

Niin on ja mä voin väittää ihan pokkana, että se viritelmä "mukamas pannukakku" maistuu paskemmalle mitä riisi + kana. Kaikki banaaniletut sun muut jotka tehdään heraan, ei helvetti, siinä muurinpohjalettu lakkahillolla kusee allensa naurusta. Leivonnaiset on jumalasta seuraava keksintö, mutta valitettavasti ne on aika huonoa ravintoa, niin ei vain voi vetää, muuten mä eläisin pannarilla.
Mä tein kerran rahkasta, herasta tjs lettuja. Kauheaa kuraa. Ex syötti ne koirille ja hillitön ripuli ja paskaa matoilla. Sen jälkeen letut lettuina. Pannukakkua tein just lauantaina, tuli täydellistä ❤️

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom