Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VIHAAN sitä, että minulle huudetaan :curs:
heittänyt avaimen (helsinkiläisen) välioven läpi.. paskaa tekoahan ne on, mutta kyllä pelästyin. Faijan jalkakin oli tapahtuman aitiopaikalla (lue: n.15cm)
Häh?
på finska: heitin avaimen oven läpi ja lähellä oli ettei osunut faijan jalkaan.. Olin suutuspäissäni
Häh?på finska: heitin avaimen oven läpi ja lähellä oli ettei osunut faijan jalkaan.. Olin suutuspäissäni
Ja oliko kyseessä
Abloy-avain
Jakoavain
vaiko
Avain
hohhoijaa,et vitutti!! pitkästä aikaa tuli purettua raivoo paiskomalla kamoja...kissa, se vitun kissa...se tekee kuset ihan mihin vaa muualle ku laatikkonsa jos myöhästyy sen laatikon putsaus parilla tunnilla..PARILLA TUNNILLA!!siis ymmärrän että se rupeaa haisemaan jne.mut pari tuntii!!!camoon hei!
no se oli kussut sitten olkarin nahkasohvalle tänään no menin ihan rauhassa putsaamaan sen laatikkoa ja sit napsahti ja heitin sen laatikon kannen seinään...muutaman kerran.
no putsasin sen laatikon kumminkin.
Pahinta juttuuni en viitti ees kertoa,liian nolo ja meni vähäse yli
Kyllä oon potkassu varpaan poikki lankkuun. ja rystyset satuttanu muutamaan kertaan..
...kissa, se vitun kissa...se tekee kuset ihan mihin vaa muualle ...
Kissa oli kussut mun lätkäkassiin. Kaikkein pyhimpään. Ihme ettei käynyt kissa lle mitään vaikka tuli tuollaiseen välioveen kissan kokoinen reikä...