Suuttuminen ja tavaroiden paiskominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
juu no mulla on kanssa menny kännkän näyttö vielä enemmän halki ku sitä löin suuttuneena. Nii ja sitte on kotona tippunut taulut pari kertaa seiniltä ku tullu riehuttua :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hohhoijaa,et vitutti!! pitkästä aikaa tuli purettua raivoo paiskomalla kamoja...kissa, se vitun kissa...se tekee kuset ihan mihin vaa muualle ku laatikkonsa jos myöhästyy sen laatikon putsaus parilla tunnilla..PARILLA TUNNILLA!!siis ymmärrän että se rupeaa haisemaan jne.mut pari tuntii!!!camoon hei!
no se oli kussut sitten olkarin nahkasohvalle tänään no menin ihan rauhassa putsaamaan sen laatikkoa ja sit napsahti ja heitin sen laatikon kannen seinään...muutaman kerran.

no putsasin sen laatikon kumminkin.

VIHAAN sitä, että minulle huudetaan :curs:

Kuten myös.

En ole ikinä voinut ymmärtää ihmisiä, joiden täytyy heitellä esineitä kiukuspäissään (teini-iän jälkeen siis). Äitini ja siskoni tekevät sitä molemmat, minä taas olen tullut isääni, joka kerrankin äidin heitettyä jugurttipurkin kysyi ivallisesti: "Helpottiko?"

En pysty edes ymmärtämään, miten voi olla niin vihainen, ettei sitä kiukkuaan saa purettua sanoin. jos taas tilanne on sellainen, ettei se keskustelemalla etene, lähden yleensä lenkille, tai muuten lopetan keskustelun.

Tavaroiden heittely on mielestäni suorastaan häiriintynyttä.

heittänyt avaimen (helsinkiläisen) välioven läpi.. paskaa tekoahan ne on, mutta kyllä pelästyin. Faijan jalkakin oli tapahtuman aitiopaikalla (lue: n.15cm)

heittänyt avaimen (helsinkiläisen) välioven läpi.. paskaa tekoahan ne on, mutta kyllä pelästyin. Faijan jalkakin oli tapahtuman aitiopaikalla (lue: n.15cm)

Häh?

på finska: heitin avaimen oven läpi ja lähellä oli ettei osunut faijan jalkaan.. Olin suutuspäissäni

Ja oliko kyseessä

Abloy-avain

classic_avain.jpg

Jakoavain

jakari.jpg

vaiko

Avain

avain.jpg

Kuulun kanssa niihin jotka raivoissaan viskovat tavaroita.

Nykyään jo osaa sen verran varoa,että kun sille päälle sattuu niin kaukosäädin tulee laitettua kauas pöydänreunalle,ettei sitä pääse kiukuissaan heittämään.

Juomalaseja on tullut huitastua kämmensyrjällä pöydiltä alas,nyrkki on mennyt väliovesta läpi ja ikkunasta,jääkaapin kanssakin on tullut painittua...
Olen joskus harkinnut nyrkkeily säkkiä,sitä voisi sitten mätkiä kun sille päälle sattuu.

Ihmistä en ole koskaan lyönyt eikä tee edes mieli:piis:

Ei perhana,muistu mieleen että joskus n.15vuotiaana tuli suutuksissani paiskattua ruokaillessa veitsi (se haarukan kaveri) lattialle,josta se liukui viiden metrin päässä olevan pikkuveljen jalkaan/varpaaseen.Sitä temppua oon kyllä monesti katunut.

Itse en muista heitelleeni tavaroita, mutta kaverilla on tapana heitellä poikaystäväänsä suutuspäissään. Kohti on lentänyt perinteisesti kahvikupit ym. mutta ylivoimaisesti paras heitetty objekti oli sellainen iso Edam-juusto :hyper: !

hohhoijaa,et vitutti!! pitkästä aikaa tuli purettua raivoo paiskomalla kamoja...kissa, se vitun kissa...se tekee kuset ihan mihin vaa muualle ku laatikkonsa jos myöhästyy sen laatikon putsaus parilla tunnilla..PARILLA TUNNILLA!!siis ymmärrän että se rupeaa haisemaan jne.mut pari tuntii!!!camoon hei!
no se oli kussut sitten olkarin nahkasohvalle tänään no menin ihan rauhassa putsaamaan sen laatikkoa ja sit napsahti ja heitin sen laatikon kannen seinään...muutaman kerran.

no putsasin sen laatikon kumminkin.

Minä tekisin jo kissasta
sa010377.jpg

Pahinta juttuuni en viitti ees kertoa,liian nolo ja meni vähäse yli

Kyllä oon potkassu varpaan poikki lankkuun. ja rystyset satuttanu muutamaan kertaan..

Pahinta juttuuni en viitti ees kertoa,liian nolo ja meni vähäse yli
Kyllä oon potkassu varpaan poikki lankkuun. ja rystyset satuttanu muutamaan kertaan..

Älä perkele, nyt heräs mieleenkiinto..

No ei vais, krapula:)

...kissa, se vitun kissa...se tekee kuset ihan mihin vaa muualle ...

Kissa oli kussut mun lätkäkassiin. Kaikkein pyhimpään. Ihme ettei käynyt kissa lle mitään vaikka tuli tuollaiseen välioveen kissan kokoinen reikä...

Itse olen kiehuvaa tyyppiä, tavarat menee aika kyydillä paikoilleen ja ovet kiinni aika äänekkäästi ku meikää pännii :jahas:
Tää ei oikeestaan liity riitelyyn (riidellään onneks tosi harvoin ) vaan yleiseen turhautumiseen ja pahaan oloon, yllensä pahoihin PMS aikoihin. Oikeesti joskus pelästyy itsekin kuinka paljon raivoa voi yhtäkkiä sisällä olla.... joskus pystyy hillitseen joskus ei.

Noh sisko on samaa tyyppiä se hajotti kirveellä miehensä kännykän kun sen ex soitti sille :lol2: (no joutu tietty uuden ostaan mutta...)

Itse veikkaan sukuvikaa meitä on neljä sisarusta ja kaikki yhtä huonohermosia, äite ei niinkään mutta isä oli kyllä.

Kaverilta on mennyt monenmonituista kännykkää, viimeisin tais olla imuri jonka se rusikoi paskaks ku sen äijä makas vaan sohvalla :D

En heittele tavaroita, mutta kerran lähin jahtaamaan pikkuveljeä ja iskin juostessa varpaan laatikkoon. Tulos: Varvas murtui ja sitten terkkarilla nolosti selitämään mitä oikein tapahtui.. :nolo:

Toi ovien paiskominen saa meikällä kyllä verenpaineen kovaan nousuun. Nykyisen seurustelun alkuaikoina kun otettiin yhteen, tyttökaverilla oli tapana paiskoa ovia oikein kunnolla. Onneksi keksin tähän hyvän vastakeinon, nostin nimittäin kaikki talon ovet saranoiltaan. Siinäpä paiskot sitten prkl.

Tavaroiden heittely taas ottaa päähän ihan siitä syystä, että olen helevetin pihi ihminen ja yleensä jos tavaroita heitellään, jotain menee rikki. Sitten vituttaa kahta kauheammin kun paikat ja kalliilla ostetut tavarat on paskana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom