Tällä hetkellä jos olisin ostamassa 1 autoa itselleni ja 7k€ hintakatto niin se ei todellakaan olisi mikään
A.: tehokas +200heppaa ei oo hyvä yhdistelmä 18v ja tehoa itsekkin saa kyllä jumalaa kiitellä että kukaan ei kuollu mun ensiauton ansiosta
B: 15vuotta vanha se oikeasti käy kukkaron päälle korjautella jatkuvasti jotain.
C: Voordi Ex osti 2004 Focuksen ja voi vittu mikä paska se on tulee väkisinkin mieleen kinder munista saatavat muoviautot laatu on samaa.
D: Vanhempaa laatuautoa "BMW audi" voi nopeasti käydä ettei ole varaa korjauksiin jos paskaa säkää käy. "voitte kysässä mun kamulta miltä tuntuu seisottaa BMW:tä yli vuoden ennen kun on rahaa korjata se"
vaan ostaisin mahdollisimman uudeen koska
A: Luotettavuus "poisluettuna Voorti"
B. Käyttökustannukset "vakuutukset, varaosat, polttoaineen kulutus.
C:Turvallisuus joku Crx on kyllä kieltämättä ihan helvetin hieno mutta eipä tarvitse ajaa kun rusakon yli niin jalat on poikki
ja uudella kuljettajalla on aika suuri riski kolaroida.
Mun duunimatkan varrelle sattuu hinauspalvelun varikko alue johon roudaillaan kolariautoja ja kyllä huomaa tosi ison eron 70-90 luvun autoissa verrattuna 2000 luvun autoihin.
Tolla 7k€ saa jo esim: Kia ceratoa vm 2004-2006 tiedän 3 henkilöä kellä tollaset löytyy ja kellään ei ole ollut ongelmia..
40-200tkm ajettuja Japskeja vm 2001-2005 Civicciä Corollaa Mitsuja joista jo löytyy ilmastoinnit+ Airbägit + suht hyvät ajo ominaisuudet.