Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meet kattomaan ehkä tulevaa ensimmäistä autoos, mutta oot kuitenki ajanu jollakin omalla nuhapumpullas 5v, wut?

Nosiisjoo. Vanhempien omistama auto ollut mun käytössä 5 vuotta, mutta tahdon uuden ja aivan oman sellaisen. Yhtään kaaraa ei ole omistuksessa ollu, mutta käytössä on :D

Nosiisjoo. Vanhempien omistama auto ollut mun käytössä 5 vuotta, mutta tahdon uuden ja aivan oman sellaisen. Yhtään kaaraa ei ole omistuksessa ollu, mutta käytössä on :D

Noniin tämä selvensikin asian:D

Osta vaan RS, on se makee peli :kuola:

Zone-sarja -42%
No ei ollenkaan hinnalla pilattu, kun kilometrejähän tuossa on edessä vielä ties kuinka. Jumansviidu, että tuo keltanen RS on komia :kuola:

Tuohon Skodaan on luultavimmin seuraava remppa jakopäälle, eikö ne yleensä suositella vaihtamaan tuossa 70k välein? Ja talvirenkaatkin tuovat oman pienen rapsun.

Komee RS silti!

Tuohon Skodaan on luultavimmin seuraava remppa jakopäälle, eikö ne yleensä suositella vaihtamaan tuossa 70k välein?
90k välein ainakin perus-1.6:ssa.

Anna mennä jos skodalla pystyt ajamaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oonko sokee vai mitä, mutta en löydä yhtään RS:ää alle 10ke :jahas:

Olet sokea :).Minulta saat keltaisen RS:sän 9000e http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/2642259

nooooo laitetaan nyt sitten ihan linkki mikä auto kiikarissa :D http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/2652188

Ärsyttää vaan kun ei löydä oikein mitään tietoa noista, joka paikassa lässytetään vaan uusista rs:sta, mut eihän mulla sellasiin oo varaa :(

Kaikki tieto ja kokemus on erittäin tervetullut ettei ihan paskoja kauppoja mene tekemään.

Tuolla keskustelua risoista http://www.vrsclub.fi/vrsforum/index.php

Tuohon Skodaan on luultavimmin seuraava remppa jakopäälle, eikö ne yleensä suositella vaihtamaan tuossa 70k välein? Ja talvirenkaatkin tuovat oman pienen rapsun.

Komee RS silti!

Hihna taitaa olla 90tkm/5vuotta ,eli periaatteessa tohon 60tkm ajettuun skodaan pitäs vaihtaa hihna jos siellä on vielä alkuperäinen kiinni.

Onko siinä nyt oikeesti hirveetä riskiä, että ensimmäises autos on se 200hv ja takaveto, kun äitimuori ei meinaa antaa ostaa, kun kuulemma tulee kummiski näyttämisen tarve ja sit ollaan ojassa.:(
Mutta itse kysymys, että onko takavedolla ja etuvedolla talvella paljoakaan eroa jos ihan rauhallisesti ajelee?

Mitäs väliä äitimuorin mielipiteellä on jos 18v tyyppi on autoa ostamassa?
Sano sille että ohitustilanteissa (joita väistämättä tulee) on turvallisempaa ku auto kiihtyy paremmin ja jos talvella auto lähtee alta niin sen pystyy vielä oikaisemaan jotenkuten , toisin kun etuvedon monissa tapauksissa.

Mitäs väliä äitimuorin mielipiteellä on jos 18v tyyppi on autoa ostamassa?
Sano sille että ohitustilanteissa (joita väistämättä tulee) on turvallisempaa ku auto kiihtyy paremmin ja jos talvella auto lähtee alta niin sen pystyy vielä oikaisemaan jotenkuten , toisin kun etuvedon monissa tapauksissa.

Koska itellä se ~5000e rahaa päivääkään töitä tekemättä ja n. 1000e pitäs mammalt viel saada:david:

Onko siinä nyt oikeesti hirveetä riskiä, että ensimmäises autos on se 200hv ja takaveto, kun äitimuori ei meinaa antaa ostaa, kun kuulemma tulee kummiski näyttämisen tarve ja sit ollaan ojassa.:(
Mutta itse kysymys, että onko takavedolla ja etuvedolla talvella paljoakaan eroa jos ihan rauhallisesti ajelee?
Mihin sä sitten tarvitset 200hp ja takavetoa jos ihan rauhallisesti ajelet?

Ite ostin ekaksi autoksi toyota corollan 1.2l maksoin 500euroa siitä.

Suosittelen toyotaa tai jotain hondaa.
Jos egon jatkeeksi niin bmw x)

Timias tossa aika hyvin sanoikin, että mihin sä tollaista autoa tartteet, jos meinaat ihan rauhallisesti ajaa. Kyllä vähemmällä kerkeää. Ja sitä paitsi se on ihan turha väittää, että äitis ois jotenkin väärässä. Jos minulla olisi tollainen takaveto auto ollut pojan kloppina, niin se olisi ollut vaan ajan kysymys koska sattuu. Ja väitän, että suurimmalla osalla miehillä on tai olisi ollut ihan sama juttu. En edes tänä päivänä tyytyisi ajamaan rauhallisesti vaan satavarmasti talvisin leikkisin varjovatasta. Sen takia ajankin pienempi tehoisilla autolla, niin kauan kunnes tulee enemmän älliä päähän.

Niin ja tosta ohittamisesta, niin kyllä vähemmilläkin hevosilla pääsee ihan turvallisesti ohi. Itse suosittelisin nuorille kuskeille ensi autoksi jotain alle tonnin autoa. Siihen hintaan saa ihan soivia peliä ja eikä vituta niin paljon, kun se kuitenkin ajetaan ojaan, puun ympärille, metsään, liikennejakajaan, toisen auton kylkeen tai kaahataan puhki :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom