Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ÖÖÖÖöööö, joo ?
edit. oon nyt 5 vuotta ajanu tolla perkeleen nuhapumpulla ja nyt se on loppu :D
Meet kattomaan ehkä tulevaa ensimmäistä autoos, mutta oot kuitenki ajanu jollakin omalla nuhapumpullas 5v, wut?
Nosiisjoo. Vanhempien omistama auto ollut mun käytössä 5 vuotta, mutta tahdon uuden ja aivan oman sellaisen. Yhtään kaaraa ei ole omistuksessa ollu, mutta käytössä on :D
90k välein ainakin perus-1.6:ssa.Tuohon Skodaan on luultavimmin seuraava remppa jakopäälle, eikö ne yleensä suositella vaihtamaan tuossa 70k välein?
Oonko sokee vai mitä, mutta en löydä yhtään RS:ää alle 10ke :jahas:
nooooo laitetaan nyt sitten ihan linkki mikä auto kiikarissa :D http://www.nettiauto.com/skoda/octavia/2652188
Ärsyttää vaan kun ei löydä oikein mitään tietoa noista, joka paikassa lässytetään vaan uusista rs:sta, mut eihän mulla sellasiin oo varaa :(
Kaikki tieto ja kokemus on erittäin tervetullut ettei ihan paskoja kauppoja mene tekemään.
Tuohon Skodaan on luultavimmin seuraava remppa jakopäälle, eikö ne yleensä suositella vaihtamaan tuossa 70k välein? Ja talvirenkaatkin tuovat oman pienen rapsun.
Komee RS silti!
Mitäs väliä äitimuorin mielipiteellä on jos 18v tyyppi on autoa ostamassa?
Sano sille että ohitustilanteissa (joita väistämättä tulee) on turvallisempaa ku auto kiihtyy paremmin ja jos talvella auto lähtee alta niin sen pystyy vielä oikaisemaan jotenkuten , toisin kun etuvedon monissa tapauksissa.
Mihin sä sitten tarvitset 200hp ja takavetoa jos ihan rauhallisesti ajelet?Onko siinä nyt oikeesti hirveetä riskiä, että ensimmäises autos on se 200hv ja takaveto, kun äitimuori ei meinaa antaa ostaa, kun kuulemma tulee kummiski näyttämisen tarve ja sit ollaan ojassa.:(
Mutta itse kysymys, että onko takavedolla ja etuvedolla talvella paljoakaan eroa jos ihan rauhallisesti ajelee?
Koska itellä se ~5000e rahaa päivääkään töitä tekemättä ja n. 1000e pitäs mammalt viel saada
Onko siinä nyt oikeesti hirveetä riskiä, että ensimmäises autos on se 200hv ja takaveto, kun äitimuori ei meinaa antaa ostaa, kun kuulemma tulee kummiski näyttämisen tarve ja sit ollaan ojassa.:(
Mutta itse kysymys, että onko takavedolla ja etuvedolla talvella paljoakaan eroa jos ihan rauhallisesti ajelee?