Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No kaverillakin oli mussessa samankaltaiset penkit muttakun alusta laitettiin timmiksi ja koneesta pierua vaille 600 heppaa ulos niin tuollainen puoleen selkään ylettävä penkki todettiin mutkissa ja kiihdytyksissä erittäin huonoksi :D
Kuppipenkit tilalle. lyhyessä matka-ajossa ja kaupunkiajossa ihan kuningasmenoa noilla alkuperäisillä sohvilla.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
B: 15vuotta vanha se oikeasti käy kukkaron päälle korjautella jatkuvasti jotain.

Tuota en voi millään allekirjoittaa. Ennen tehtiin autot paljon paljon kestävimmiksi. Eikä ollu samanlaisia rimpuloita kuin tänä päivänä, että kaikki on helvetti yhteydessä kaikkiin ja kappas kun johonki tulee joku pikkuvika ni auto sammuu, pyyhkijänsulat pyörii täysii, hätävilkut vilkkuu ja vittuuntunu kuski potkii rengasta ku ei tollasille ite pysty tekemään yhtään mitään.

Haluaisin kuulla millä perusteella joku saman verran ajettu uus rimpula on kestävämpi kun mun 23vuotta vanha lähes ruosteeton E30 millä on ajettu just 200k?

En sano ettenkö ite haluais ajella uudella autolla, kyse nyt oli vaan siitä rahasta.

Uudehkoja corolloita, yariksia, avensiksia kyllä voi kutsua kohtuu kestäviks autoiks vieläkin.
 
Jep, ja vanhoille autoille voi itse tehdä vaikka mitä, toisin kuin uusille autoille.
Mikäs uusi (olisiko ollut audi??) soitti itsestään johonkin korjaamoon kun konepellin avaa :david:
 
miten onnistuu jos menee armeijaan, ja haluaa kuitenkin ostaa uuden auton, eikä korjata/huoltaa/ ostaa koko ajan uutta romupaskaautoa. Tulee kuitenkin halvemmaksi ostaa heti kun on ikää niin se uusi auto kun ostaa paska ja armeijan jälkeen uusi. Onnistuuko se silleen että maksaa lainaa ennen armeijaa niin paljon kun pystyy ja jatkaa maksamista armeijasta päästyä vai miten onnistuu tuo maksu armeijan aikana?
 
miten onnistuu jos menee armeijaan, ja haluaa kuitenkin ostaa uuden auton, eikä korjata/huoltaa/ ostaa koko ajan uutta romupaskaautoa. Tulee kuitenkin halvemmaksi ostaa heti kun on ikää niin se uusi auto kun ostaa paska ja armeijan jälkeen uusi. Onnistuuko se silleen että maksaa lainaa ennen armeijaa niin paljon kun pystyy ja jatkaa maksamista armeijasta päästyä vai miten onnistuu tuo maksu armeijan aikana?

Pankin kanssa sovittavissa että armeijan aikana ei kerry korkoa. Ainakin näin oli kun itse kävin intin (eli ruhtinaalliset pari vuotta sitten :D)

Edit: Vai meniköhän se niin että valtio maksaa lainan korot intissäoloajan. Ei voi enää muistaa. Jokatapauksessa itse et niitä kuitenkaan maksa.

Edit2: Vai koskikohan tuo pelkästään opintolainaa. Vois pysyä hiljaa ja antaa sellaisen vastata joka asiasta jotain tietääkin
 
^^ kiitti. No sittenkun on ikää 18 niin käydään bemukki kaupassa... ostamassa mini cooper s/JCW/ se epätodennäköisin vaihtoehto mutta käytännöllisin eli clubman s, tod näk JCW... Autoa en osta jatkeeksi vaan siksi koska saan auton ulkonäöstä/sisänäöstä/suorituskyvystä väkisin virneen naamalle ja joitain sairaita kiksejä.. Käytii tänään tota clubman S koeajamassa ja kyllä virnuilutti koko matkan, tosi nopeesti on se 160 lasissa.... Clubman S näyttää ehkä rumemmalta kun JCW/ cooper S mutta kun sitä koeajaa niin ymmärtää miksi ihmiset ostaa clubmanin.. Ei noissa missään autossa hevon vittuakaan järkeä ole mutta jos ei osta autoa järjellä mutta haluaa edes vähän käytännöllisyyttä tuohon maailman tyhmimpään autoon (järjellisesti) niin ostaa sitten sen clubmanin..

E: on se mini järkevämpi jos fiat 500 tai smarttia harkitsee, ja onhan se ylivoimasesti hienoin ja paras käsiteltävyys..
 
Itekin meinasin jossain vaihees ostaa Cooper S JCW:n, varmaan parhaita etuvetoautoja. Minusta vaan hinta pompsahti liikaa verrattuna Cooper S:ään.
 
No mikäs oli sitten se lopullinen päätös, eli mihin autoon päädyit?
Onhan se paljon 36 lisähepasta, 1 sek paremmin 0-100 kiihtymisestä / paremmista huipuista tyyristä maksaa 6000e, tosin onhan siinä muutakin namia...

E: JCW ei yhtä muhkeat äänet kuin cooper s (?) ainakin omaan korvaan. ja aika kalliiks tulee nykyisellä bensan hinnalla maksaa tosta JCW, kyllä se varmaan on toi cooper S..
 
Tuota en voi millään allekirjoittaa. Ennen tehtiin autot paljon paljon kestävimmiksi. Eikä ollu samanlaisia rimpuloita kuin tänä päivänä, että kaikki on helvetti yhteydessä kaikkiin ja kappas kun johonki tulee joku pikkuvika ni auto sammuu, pyyhkijänsulat pyörii täysii, hätävilkut vilkkuu ja vittuuntunu kuski potkii rengasta ku ei tollasille ite pysty tekemään yhtään mitään.

Haluaisin kuulla millä perusteella joku saman verran ajettu uus rimpula on kestävämpi kun mun 23vuotta vanha lähes ruosteeton E30 millä on ajettu just 200k?

En sano ettenkö ite haluais ajella uudella autolla, kyse nyt oli vaan siitä rahasta.

Uudehkoja corolloita, yariksia, avensiksia kyllä voi kutsua kohtuu kestäviks autoiks vieläkin.



No juuh tottahan tuokin on autotkin ovat yksilöitä ja hyvin pidetty 20 vuotias auto saattaa olla hyvä vielä 10 vuodenkin päästä kun taas joku pari vuotta vanha auto saattaa olla ihan paska :)

Mutta eiköhän suurin osa noista 23v autoista ole jo aikamoisia korjaamo magneetteja, sittenhän sillä ei ole niin väliä ole jos osaa ja haluaa itse korjailla niitä.

Itselläni on ollut kanssa noita +15 v autoja ja melkein jokainen on tullut kalliiksi kun en itse osaa niitä korjailla ja joka pikkuviasta on joutunut viemään korjaamolle.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mikäs oli sitten se lopullinen päätös, eli mihin autoon päädyit?
Onhan se paljon 36 lisähepasta, 1 sek paremmin 0-100 kiihtymisestä / paremmista huipuista tyyristä maksaa 6000e, tosin onhan siinä muutakin namia...

E: JCW ei yhtä muhkeat äänet kuin cooper s (?) ainakin omaan korvaan. ja aika kalliiks tulee nykyisellä bensan hinnalla maksaa tosta JCW, kyllä se varmaan on toi cooper S..

Hinnanerohan on 8000€, 28200€ vs. 36k€ ja risat. No siis mullahan on toi Evo 9, mutta jossain vaihees meinasin, et ois vaihtanu sen halvempaan ja ostanu pyörän lisäks...:rolleyes:
 
Uudehkoja corolloita, yariksia, avensiksia kyllä voi kutsua kohtuu kestäviks autoiks vieläkin.

-05 diesel avensiksen koneet paukkuu vaihtokuntoon 100 tkm tienoilla. Koski ainakin 150 hv versiota, joku suunnitteluvirhe. Mahdollista myös Toyotalla. Lisäksi egr-venttiili on kuluvien osien listalla.
 
-05 diesel avensiksen koneet paukkuu vaihtokuntoon 100 tkm tienoilla. Koski ainakin 150 hv versiota, joku suunnitteluvirhe. Mahdollista myös Toyotalla. Lisäksi egr-venttiili on kuluvien osien listalla.
Maanantaikappaleita nyt on joka merkillä, se onkin eri juttu että montako niitä sitten on. Tuosta -05 mallista en juuri tiedä, mutta ainakin sitä ekaa avensista löytyy dieselinä useitakin päälle 600tkm ajettuna. Ja jos noin kärjistetään niin kaikki ranskalaisetkin olisi sama työntää suoraan romuttamolle, kalliiksi ne käy kuitenkin.
 
Eikos tuo kyseinen vika ollut pelkästään siinä 2.4D4 dieselissä?
Hmm yrittäny googletella Toyotan konerikoista mutta ei kovinkaan montaa kirjoitusta löydy outoa jos niitä on niin paljon sattunut.
 
Zone-sarja -42%
Eikos tuo kyseinen vika ollut pelkästään siinä 2.4D4 dieselissä?

Vai oliko 2.2? Toyota-myyjältä tuon kuulin ja appiukolta pamahti kyseinen 150 hv diesel 95 tkm ajettuna. Samoin egr-venttiilin kanssa hämmettiin urakalla toyotan alkukilometreillä. (eikä varmasti puhu ongelmista muille, koska on fanaattinen Toyota mies)

Jollain saitilla tuosta konerikko-ongelmasta oli enemmänkin puitu, mutten löytänyt tähän hätään googlesta. Huohotin ongelmista tuli kyllä uutta tietoa allekirjoittaneellekin kun laitoin hakuun D 4 D ongelmat.

Tarkoitukseni ei siis ole mitenkään haukkua tojotaa vaan todeta surullisena ettei nykyään voi luottaa autoissa edes Toyotaan. 90-luvun tuotokset sitten asia erikseen.
 
Joo noista Egr ongelmista löytyy kyllä juttua aika reilustikkin.. ihmetyttää vaan toi kun esim 530d Bemarin konerikoista löytyy pika googlettamalla juttua niin maan kerpeleesti ja Toyotan konerikoista ei mitään..

PS: enkä tosiaankaan puolustele Toyotaa vaan hämmästelen kun liikun tosi paljon "autopiireissä" ja en ole pahemmin kuullut moisesta..

TV: ei ikinä Toyotaa mies :)
 
530d Bemarin konerikoista löytyy pika googlettamalla juttua niin maan kerpeleesti ja Toyotan konerikoista ei mitään..

530 D:n imuläpät ovat pitäneet huolen siitä, että varmasti löytyy joka saitilta asiaa. :)

2005 avensista 150 heppasena on myyty vähemmän, enkä kuolemaksenikaan muista koskiko tuo konerikko muita tehoversiota. Egr taas kiukuttelee muissakin vuosimalleissa. Tuskinpa ne nyt siellä Toyota huollossa(+myyjä) valehtelikaan?

Tuossa ketjussa asiasta väännetään alkaen postista 18, mutten tuota lähteenä käyttäisi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5591069
 
Kellään kokemusta Preludeista? Ite oon tota 2.3 mallia katellu ja joissain yksilöissä olis vielä tosi hyvät kilometri - hinta suhteet. Eli oisko kellään tiedossa plussia ja miinuksia kyseisestä autosta? :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom