Suositelkaa ensimmäistä autoa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kellään kokemusta Preludeista? Ite oon tota 2.3 mallia katellu ja joissain yksilöissä olis vielä tosi hyvät kilometri - hinta suhteet. Eli oisko kellään tiedossa plussia ja miinuksia kyseisestä autosta? :)

Ahtaat sisätilat

Ostakaa lada 1200L:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä suosittelen Nissan Bluebirdia. Mulla oli ekana autona ja oli hieno auto. Hieman isommalla koneella ja hyvät varusteet (SLX). Hintaluokka jotain 500e (perus 2.0 SLX) -1800e (viritetty turbomalli hyvillä varusteilla) ja suhteellisen huoleton auto. Ainoa vika joka oli tuli mun innostuksesta liukkailla kelillä kun huomasin kuinka kivasti se takapää lähtee kun vauhtia on hieman enemmän. Seurauksena paskaks mennyt vesipumppu. Muuten olikin ehjä hela tiden.

Riippunee aika pitkälti siitä että osaako mies hitsata vai ei. Ainaki vanhemmilla japseilla on maine että ne ruostuu ruostuu ja ruostuu, ja mutsin samanikänen nissani ainaki on melkonen emmentaali, mitä saa aina leimalle hitsata.

Mä en silti ostais tollasta autoa, koska mun entisellä uskonnonopettajalla oli ihan samanlainen, mutta metallinvihreä;)
Osta vaa, jos ei oo pakkomiellettä ostaa ylihintasia saksalaisautoja, niin järkiratkasuhan toi on, ainakin fordit voittaa Fordeista voin sanoa, että kolme sellasta on ollu, eka, senhetkinen ja viimeinen. Eiköhän melkein mikä vaan japsi kestä sen mitä mies kestää ajaa sitä, ja vaihtaa hienompaan.. Luulis että on ihan hyvä auto.

Joo en kyllä osaa mitenkää mahtavasti hitsailla.:D Ja mulla on kans sama homma, vanhan ala-asteen reksillä oli tommone Mazda, tai on varmaa vieläki. Traumoja tuosta autosta..

Pitää vaan tässä miettiä ennen ku kortin saan että ostanko jonkun vanhan "hyvän" auton parillasataa ja pistän siihen sitten kunnon amispopit säästetyillä autorahoilla vai ostan jonku 1500€ auton joka ei tuurilla oo sen parempi ku parin satkun vanha moskovitsi.. Ja vielä ilman kunnon poppeja.

(Kyllä, olen ammattikoululainen.) :evil:

Kumpihan olisi parempi ostos autohifin ystävälle? Ja jos semmosen tosirotiskon ostaa nii sen ei tarvii kestää ees vuotta.:D

Ootte jo varmaa kyllästyny mun kyselyihi, mutta pakko vielä kysyä että oisko noista vajaan kahen tonnin B-Vectroista ekaks autoks (kestäväks semmoseks)? Joku sano että 1.6l koneella varustettuja B-Vectroja kannattaa välttää ku on niin vikaa, onko väittämässä perää?

Esim.

E: mitäs helvettiä, hinta laskenu tässä parin päivän sisää vissii yli 500€.:eek:

noin uudessa vecussa on niistä alkupään 1.6:sen jakopää probleemista päästy jo eroon ja muitakin parannuksia tehty.

ihan varmasti on tohon hintaan sulle ekaks autoks enemmän ku hyvä :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootte jo varmaa kyllästyny mun kyselyihi, mutta pakko vielä kysyä että oisko noista vajaan kahen tonnin B-Vectroista ekaks autoks (kestäväks semmoseks)? Joku sano että 1.6l koneella varustettuja B-Vectroja kannattaa välttää ku on niin vikaa, onko väittämässä perää?

Esim.

E: mitäs helvettiä, hinta laskenu tässä parin päivän sisää vissii yli 500€.:eek:

Ei oo noista Opeleista kauheesti kokemusta, mutta kannattaa vähä selvittää mitä huoltoja kyseiseen yksilöön on tehty niin voi vähä ennakoida mitä on tulossa. Ja aika tukkone kone toi 1.6 on kyllä Vectraan, kaverilla oli saman ikäinen Astra tolla koneella ja ei kyllä olis uskonu, että siinä oikeesti on 100hv, ihan sama kun olis ajellu 8-venttiilisellä 75hv koneella.

Zone-sarja -42%
Ootte jo varmaa kyllästyny mun kyselyihi, mutta pakko vielä kysyä että oisko noista vajaan kahen tonnin B-Vectroista ekaks autoks (kestäväks semmoseks)?
Takakaaret noista tykkää kukkia melkein jokaisesta ja pientä täplää saattaa olla siellä ja täällä. Lisäksi ne on sen ikäisiä, että remonttia joutuu varmaan tekemään. Takapään puslia jos ei ole vaihdettu, niin se on varmasti edessä. Mutta kyllä sillä eteenpäin pääsee, eikä sellaisia vikoja paljoa ole, jotka jättää tielle. Lähinnä tollasta pientä laittoa.

Autohifiin tämä kulkine ei sitten sovellu. Tuli havaittua. Tai jos haluaa ensin riisua koko auton paljaaksi ja laittaa tuhat kiloa vaimennusmateriaaleja, niin sitten ehkä. Itsellä oli tollasessa 15" subi takaluukussa ja "auto" rämisi joka paikasta. Kun sain katon ja takaluukun vaimennettua niin ettei ne rämisseet, niin takalokarit alkoi rämistä. En jaksanut enää niihin perehtyä, niin vaihdoin sitten pois.

Tosta löytyy juttua omista seikkailuistani Vectran kanssa.

Edit:
Ja aika tukkone kone toi 1.6 on kyllä Vectraan, kaverilla oli saman ikäinen Astra tolla koneella ja ei kyllä olis uskonu, että siinä oikeesti on 100hv, ihan sama kun olis ajellu 8-venttiilisellä 75hv koneella.
Häh? Oliko siinä jotain vikaa? Meidän äijällä oli joskus tollanen 1.6 vectra ecotykki ja kyllä se musta ihan sataheppaiselta tuntui. Ei mikään kova menijä, mutta ihan peruspirteä jolla ei kyllä varsinaisesti jalkoihin voi jäädä. Alavääntöä siitä löytyi yllättävän paljon kokoisekseen.

mulla on sataheppanen astra ja ei sitä oikeesti "tukkoseks" voi haukkua. (no jos on tottunut 600 heppasiin autoihin niin ehkä sitten :D ). staticin kaverin veccu kävi varmaan kolmella...

mulla on sataheppanen astra ja ei sitä oikeesti "tukkoseks" voi haukkua. (no jos on tottunut 600 heppasiin autoihin niin ehkä sitten :D ). staticin kaverin veccu kävi varmaan kolmella...

Tollane samanlainen Astra se oli -> http://www.nettiauto.com/opel/astra/2700050 sen jälkeen en oo tolla opelin koneella ajanu, kun jäi jo niistä ajoista traumoja :D pitäisköhä käydä uudestaan kokeilemassa tota konetta, niin ja se auto ei edes silloin 5-6 vuotta sitten ollu kovin vanha..

jaa, no mulla on f-astra eli vanhempaa korimallia -> kevyempi -> nopeempi -> :D

Nyt alkaa jo kortti lähestymään sen verta nopeest et tarvis pikkuhiljaa ostaakki se auto miettimisen sijaan :rolleyes:. Nyt oon jotenki tykästyny noihin golffeihin ja A3:siin, golffeista ainakin tällänen riisseli iskeny silmään: http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2709770

Onko noista dieselgolffeista mitään mitä pitäis tietää? Ei näyttäis meinaan olevan hirveen paljoo myynnissä tällä hetkellä vrt bensakoneisiin.

Uskaltaisko tuollasen bensakoneella olevan, ~150tkm ajetun, -99-01 406 pösön ostaa? Ranskiksista niin paljon huonoa kuullut, mutta toisaalta kai niistäkin osa kelvollisia on. Noita sais johonkin 3-5ke hintaluokkaan ja varusteetkin ihan ok. Samalla hintaa sais ehkä jonkun -96 corollan 300tkm ajettuna. :D

Uskaltaisko tuollasen bensakoneella olevan, ~150tkm ajetun, -99-01 406 pösön ostaa? Ranskiksista niin paljon huonoa kuullut, mutta toisaalta kai niistäkin osa kelvollisia on. Noita sais johonkin 3-5ke hintaluokkaan ja varusteetkin ihan ok. Samalla hintaa sais ehkä jonkun -96 corollan 300tkm ajettuna. :D

Mun mielestä tuo 406 on mukava auto (ajamisen osilta) eikä nyt loppupeleissä ihan paska vehje ole. Tosin itse en ottas :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom