Suomen kallein kuntosali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllähän tuollasessa vois treenailla jos rahaa löytyis.

Härvelit on niin mahtavat notta ei tartte kun istua niin lihakset kasvaa. Tarttee varmaan vain painasta nappulaa niin pari raavasta äijää tulee kantamaan seuraavaan masiinaan. Kovan treenin jälkeen sitten voikin rentoutua kietoutuneena jaavansarvikuonon ulosteeseen, joka tekee ihosta silkin pehmeän ja rentouttaa jokaisen lihaksen. Tuohan on jokaise hc-treenaajan paikka.

Onko muuten faktaa että olis suomen kallein?Hintavahan tuo on, mutta ei kait sentään kallein. Tai sitten olen kattonu liikaa VH1:nin dokuja;)

Vaikuttaa aika suhteellisen pramealta meikäläisen vakipaikkoihin verrattuna. Todellisen old school autotallisalin ja koulun peruspunttisalin jälkeen vois olla mielenkiintoista treenailla komeissa koneissa Karita Tuomolan yms. kanssa.

EDIT:Vai olikos se tuo tummatukkainen kaunokainen noissa Imperial Health Clubin sivujen kuvissa Karita Tuomola?

jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti

Luulen että tuo Imperial Health on aivan perseestä. Siellä on saleen se yksi kyykky/mave paikka, yksi penkki, yksi muutettava penkki & yksi leuanveto paikka ja vatsarutistuskoneita jokaiseen avaruudelliseen suuntaan ilmanpaine vastuksella: "paina nappia niin tulee lisää vastusta" ja jokaista tietenkin 5kpl. :wall: Lisäksi löytyy vielä jotain muotihomoja jotka "ei haluu liian isoja lihaksia, siks tekee 3x20 hauiskääntöä puukepillä mave paikalla niin että polttaa, sen jälkee nilkanojennuksia penkissä ja lopuks venyttelee leuanvetotangon alla 60min". Ainoo hyvä tossa tosiaan on ne Karita Tuomolat, mutta kyllä nekin rupee vituttaan kun reenit venyy 3h pitkiks sen takii et kuolaat niiden perään. Onkohan mulla kenties pieniä ennakkoluuloja... Mutta väliäkös sillä. Tuskin tuonne koskaan tulen eksymään.

EDIT: Keksinpäs tyhmän jutun, onhan tää ennenkin nähty mut nyt vasta tajusin:

Kuntosalimme on valoisa, tilava sekä hyvin varusteltu.
· :david: -kuntosalilaitteet

:lol2:

(http://www.imperialhc.com/kuntoile.html)

Juukeri sanoi:
jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti

Kaupunkien salit lienevät siitä halvemmasta päästä. Espoossa puolen vuoden kortti maksaa 70 euroa ja alennusryhmiltä 35.

Huomasiko kukaan muu tuon hopeajäsenyyden ja pronssijäsenyyden eroa? Erona oli vain se kylpypyyhe ja hintaero jäsenyyksillä vuoden aikana oli kuitenkin 264e. Mukavan hintainen pyyhe. :D

Platinium Card (14 kk) 270 € / 3 780 €

· Polar sykemittari
· Kaksi vuotuista lääkärintarkastusta
· Kuntotesti
· Harjoitteluohjelman laadinta
· Henkilökohtainen valmentaja (5 kertaa)
· Kuntosalin rajoitukseton käyttö
· Treeni- ja kylpypyyhe
· Kylpytakki
· Hieronta (10 kertaa 45 min)
· Solarium (20 kertaa)
· Klubihuoneen, saunojen sekä uima-altaan
rajoitukseton käyttö
· Urheilujuomat, lähdevesi ja kahvi

Että näin...:rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitäköhän nuo sanoisivat kun menisi vetämään kunnon peräsuoliulkonakyykkymaveyrjötreenit tuonne hirveän huudon kanssa.... :D

Ihme nillitys? Tuo paikkahan on juuri tarkoitettu sellaisille, jotka eivät halua mennä normikuntosalille koska kokevat moisen paikan rahvaanomaiseksi. Eli siis sille eliitille jolla on pätäkkää tai tahtoa maksaa moisista hinnoista; miksi ei? Saapahan kerättyä rahat niiltäkin :)

En usko, että monikaan pakkotoistolaisista haluaisi edes mennä moiselle salille, tai että monikaan moisen salin jäsenistä haluaisi lukea pakkotoistoa.

sali johon sain kortin, kertamaksu 14e tai 15e, tosin se on sellanen paikka joka halajaa pitkiä sopimuksia, mutta aivan tajuton hinta. joskus se oli 10e ja opiskelija alennuksella 9e:rock:

en kyllä kyseisessä paikassa kävis mutta nyt kun pääse ilmaiseksi niin tulee käytyä, vanha oli parempi alle 100neliöö, laitteet vanhat mutta tutut ja erittäin riittävät.

Mä en kans ymmärrä miksi tota dissataan. Mä oon treenannu siellä jo 3 vuotta. Lihakseni alkavat olla ihanan litteät, eivätkä rumat ja pyöreät. Lisäksi selkäsäryt lakkasivat, kun hommasin platinium-jäsenyyden, eikä enää tarvitse kantaa kylpypyyhettä mukanaan.

Persetan sanoi:
Mä en kans ymmärrä miksi tota dissataan. Mä oon treenannu siellä jo 3 vuotta. Lihakseni alkavat olla ihanan litteät, eivätkä rumat ja pyöreät. Lisäksi selkäsäryt lakkasivat, kun hommasin platinium-jäsenyyden, eikä enää tarvitse kantaa kylpypyyhettä mukanaan.
:lol2:

Juukeri sanoi:

Aiemmassa kotipaikassa kunnan salin käyttö maksoi 25 €/vuosi. Sali kyllä oli yhden kaupan kellarissa, mutta siisti, laitteet toimivat ja niitä oli monipuolisesti. Eikä käsipainotkaan loppuneet kesken.

Juukeri sanoi:
Vaasassa "Soskan sali" oli ennen ilmainen. Muistaakseni sinne kaavailtiin jotain 10 euron maksua. Käsittääkseni tuo on vuosimaksu. Hyvä sali tuo Soska ainakin oli. Paljon tankoja ja käsipainoja, pari kyykkytelinettä ja paikat mavelle. Lisäks muutama talja, hack, prässi ja potkukoneet. Ainoa ongelma oli koko. Paikka oli usein ruuhka-aikaan turhan täynnä.

Suositut

Back
Ylös Bottom