...on Imperial health club. Hyi saatana mitkä hinnat! Aika bling bling sokerikerma mesta. Ei voi muuta sanoa.
www.imperialhc.com
www.imperialhc.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juukeri sanoi:jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti
:lol2:Persetan sanoi:Mä en kans ymmärrä miksi tota dissataan. Mä oon treenannu siellä jo 3 vuotta. Lihakseni alkavat olla ihanan litteät, eivätkä rumat ja pyöreät. Lisäksi selkäsäryt lakkasivat, kun hommasin platinium-jäsenyyden, eikä enää tarvitse kantaa kylpypyyhettä mukanaan.
Juukeri sanoi:jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti
Vaasassa "Soskan sali" oli ennen ilmainen. Muistaakseni sinne kaavailtiin jotain 10 euron maksua. Käsittääkseni tuo on vuosimaksu. Hyvä sali tuo Soska ainakin oli. Paljon tankoja ja käsipainoja, pari kyykkytelinettä ja paikat mavelle. Lisäks muutama talja, hack, prässi ja potkukoneet. Ainoa ongelma oli koko. Paikka oli usein ruuhka-aikaan turhan täynnä.Juukeri sanoi:jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti