Suomen kallein kuntosali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kukaan tuolla salilla käynyt? Mistäs sitä tietää kuinka hyvä sali se on varustelujen puolesta. Ei tuosta nyt muutaman kuvan perusteella mitään voi sanoa. Epäilykset tietysti on allekirjoittaneellakin, mutta silti.
Jos jollain on rahaa ja tahtoa niin siitä vaan. Samanlaista kitinää taas kun toisilla on rahaa ja toisilla ei..byhyy:itku:

Eihän noissa hinnoissa ole mitään järkeä!!
Vuoden hinnoilla ostaa melkeen tarvittavat laitteet ja vuokraa jonku autotallin!
eipähän tuu kukaan sanomaan et hikoilet liikaa!!

Niin, ajatella miten monta yötä jossain peräkylä esson takapihalla olevassa roskiksessakin viettäisi samaan hintaan kun ottaa Kämpistä huippusviitin yhdeksi yöksi..

Ei vain voi ymmärtää. Onko tämä sitä kuuluisaa Suomalaista kateutta vai mitä helvettiä.

Joo, en lue enää tätä threadia, luvattu.

aloitus maksu se 100 eskoo ja sen jälkeen 39 eur per kk
, AINOA mitä tuossa on kallista on aloitus 100 eur, muuten
hinta normi tasoa.....

ohops, kappas, käsitinkin eka väärin.:nolo:

Taitavat tuolla imperialilla käyvät henkilöt maksaa myös ihan jostain muustakin kuin pelkästä treenistä.

Ihme valitusta jengillä.

Vuoden hinnoilla ostaa melkeen tarvittavat laitteet ja vuokraa jonku autotallin!

Mä ainakin mieluummin treenaan hienolla salilla kuin autotallissa. Tai siis treenaisin jos olis tota pätäkkää.. Eli mikäs vitun pointti tässä taas oli.?

Edit. Mersun hinnalla ostaisi kymmenen ladaa. So what?

Joo o, eiköhän se rauta jokapaikassa saman verran paina, vaikka olisi kuinka kallis. :thumbs:

Joo... mut kyl mun mielestä salin suhteen, hinta-laatu suhde on tärkeintä!!!!:D noh... toki, kyl mä ite menesin tohon jos riittäis tarpeeks fyrkkaa. Ainakin voi hemmotella itteensä:kippis1: ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom