- Ikä
- 36
Long John sanoi:" Platinium Card (14 kk) 270 € / 3 780 € "
Siis onko tuo ensimmäinen hinta kuukaudeksi ? :O:O
jos oikeen tarkasti katot niin ton 270€:n yläpuolella lukee "kk" :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Long John sanoi:" Platinium Card (14 kk) 270 € / 3 780 € "
Siis onko tuo ensimmäinen hinta kuukaudeksi ? :O:O
samout sanoi:mä käyn tuol salilla ja mul on toi platiniunkortti just, miks tota dissataa:(
FrancoC sanoi:Ilman sarvia ja hampaita: Koetko oikeasti saavasi
rahoillesi vastinetta?
-Franco
Kypha sanoi:Ei se mahtanut olla tosissaan.
arnold1987 sanoi:Platinium Card (14 kk) 270 € / 3 780 €
Persetan sanoi:Mä en kans ymmärrä miksi tota dissataan. Mä oon treenannu siellä jo 3 vuotta. Lihakseni alkavat olla ihanan litteät, eivätkä rumat ja pyöreät. Lisäksi selkäsäryt lakkasivat, kun hommasin platinium-jäsenyyden, eikä enää tarvitse kantaa kylpypyyhettä mukanaan.
Kaveri olikin varmasti tosissaansYnte sanoi:En sitten tiedä, oliko tää tarkotettu jonkinlaiseksi läpäksi tai jotain?
Se, millä salilla treenaat, tai edes miten treenaat, ei vaikuta lihasten muotoon kyllä millään tavalla.
Taidat olla todella heikossa kunnossa, jos et jaksa sitä pyyhettä edes salille mukanasi raahata? :l
Juukeri sanoi:jos tuo on kallein niin mistä sitten löytyy halvin? eikä mitään autotalli eikä työpaikka saleja, vaan ihan sellainen sali mihin pitää lunastaa kortti
Måpå sanoi:Vois olla ihan rento paikka mutta tuskin se HC mättö vittuperkelemave_ja_urjo-reeneihin sopii.
kas-vain sanoi:Kuka sellaisia treenejä kaipaa? Huonoitsetuntoiset kynikset. Kyllähän voi treenata ilman painojen heittelyä, ylenpalttista huutamista ja oksentelua. Ainiin unohdin kaikki pakkiksen kovatjätkäthän ovat luolamiehiä jotka eivät kehity ilman kauheata showta treeniensä ympärillä.
kas-vain sanoi:Kuka sellaisia treenejä kaipaa? Huonoitsetuntoiset kynikset. Kyllähän voi treenata ilman painojen heittelyä, ylenpalttista huutamista ja oksentelua. Ainiin unohdin kaikki pakkiksen kovatjätkäthän ovat luolamiehiä jotka eivät kehity ilman kauheata showta treeniensä ympärillä.
ile123 sanoi:Eiköhän hotelli Kämpin kuntosali tai mikä lie kauneushoitola-salonki-ladyfitness ikinä onkaan niin kärkipäähän asetu.
http://www.balanceclub.fi/overview/overview.html