Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vittuuuuuh! Äsken jo luulin että Timo kävelee perästä ulos kun veti kaulaliinaa ja takkia niskaan mutta ei perkele, ei se lähde, ei sitten millään :curs:

Jotain hyvää:
Maailman Vahvin -tehtävä kehiin!!! Uu jea :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli aikamoinen myötähäpeän tunne, kun Hannan ja Timon äitejä haastateltiin. Minuutti aikaisemmin oli näytetty, kun runkkarit tumputtelivat toisiaan koko kansan nähden.

Saisi tulla vaan se voimailutehtävä. Jää Mikalle kyllä aika iso homma.

Autetaan Timoa pitämään sanansa! Soitto auttaa Timoa!
Hannan ehtii myöhemminkin nyt pitää keskittää äänet oikeasti ei vain puheella vaan soitto 0700 715 06

0700 715 06 sanansyöjäsaattajat

0,95 jäsen

5x0,95 kultajäsen

10x0,95 platinajäsen
Oman osuuteni tein kynis-Timoa äänestin niin, että kultajäsen tittelin saavutin. Omalla ja kavereiden kännyköillä tuli äänestettyä. Nyt sitä Timoa joutuu katselemaan ties kuinka kauan, kun Kati, Minna, Terhi ja Tiina lähtee ennemmin. Teinarit teki osuutensa ja tiputti Hannan.
Pakko tässä vaiheessa on äänestää voimailutehtävää niin saapahan edes jotain lohtua. Pääsee nauramaan Timolle. :evil:

Integrandi sanoi:
Tuli aikamoinen myötähäpeän tunne, kun Hannan ja Timon äitejä haastateltiin. Minuutti aikaisemmin oli näytetty, kun runkkarit tumputtelivat toisiaan koko kansan nähden.

Joo sama homma täällä. Itteeki nolottaa jo kotosalla katsella niitä vaikka ne on vieraita ihmisiä, niin se miten niiden mutsit joutu katselee sitä runkkausta ja jatkuvaa nussimista muutenkin on niin... Huh huh... Sitä ei kukaan vanhempi halua nähdä lapsistaan eikä sen puoleen lapset vanhemmistaan... :jahas: :nolo:

~Voimariini ~ sanoi:
Pakko tässä vaiheessa on äänestää voimailutehtävää niin saapahan edes jotain lohtua. Pääsee nauramaan Timolle. :evil:

Joo, samaa mieltä! Tuo tehtävä on saatava sinne hinnalla millä hyvänsä! Nyt koko pakkis äänestämään ;) :rock:

MissEvilEve sanoi:
Voi vittuuuuuh! Äsken jo luulin että Timo kävelee perästä ulos kun veti kaulaliinaa ja takkia niskaan mutta ei perkele, ei se lähde, ei sitten millään :curs:

Mäkin luulin! Pidätin jo hengitystäni.. mutta ei. Mutta mitäs ne puheet oli siitä että Timo oli muka sanonut, että jos hanna lähtee niin sekin? Oliko se taas joku läppä?

Ei hemmetti, se oksettaa mua. enhaluanähdäsitäenääenenenenen..apua!! :curs:

Tähtityttö sanoi:
Mäkin luulin! Pidätin jo hengitystäni.. mutta ei. Mutta mitäs ne puheet oli siitä että Timo oli muka sanonut, että jos hanna lähtee niin sekin? Oliko se taas joku läppä?

Ei hemmetti, se oksettaa mua. enhaluanähdäsitäenääenenenenen..apua!! :curs:

Ei se mikään läppä ollu, mun mielestä se on sanonut niin telkussakin et jos Hanna lähtee ni hän lähtee myös, ja Minnako se nyt sit sanoi et oli viel sunnuntaina aamulla jotaa semmosta höpissy... Eipä paljoa siltä vaikuttanut...

Olin kyl ihan täpinöissä ku se otti sen laukun ja takin, ja viel silloinki mietin et ehkä se jättää sen laukun makkarii ja menee päiväkirjahuoneen kautta veke tms mut ei helevetti, se vaan haki lisää viiniä.

Vittu :wall:

neutraali sanoi:
no niin toivottavasti saadaan viikko tehtäväksi tuo maailman vahvin tehtävä, ei muuta ku äänestään:)

Jep. Nyt kerta se Takinkääntäjä-Timo ei lähtenyt ohjelmasta minnekään niin laitetaan sille sellaisia viikkotehtäviä että kunto loppuu ja pääsee sitä kautta pois.

Eipä tuo Hanna muuten ollut kovinkaan liikuttunut lähdöstä ja taisikin sanoa haastattelijalle että ei odota "suhteelta" kovin kummoisia.

Ikävää tässä kaikessa on vain se että Sähly-Timo pystyy jatkossa vaikeuttamaan Pertun ja Mikan pääsyä finaaliin. Ei voi mitenkään tietää miten varhaisteinit äänestävät jatkossa jos on vaikka Mika vs. Timo pudotuksessa.

Terhin sanoja lainatakseni: "Ei oo reiluu!" :wall:

timo on aika rassaava tyyppi, mutta jos ite saisin seuraavAn lähtijän päättää olisi se ehottomasti terhi, yrittää leikkiä jotain viisasta ja todellisuudessa on aivan dille ja kauheessa puutteessa.

neutraali sanoi:
timo on aika rassaava tyyppi, mutta jos ite saisin seuraavAn lähtijän päättää olisi se ehottomasti terhi, yrittää leikkiä jotain viisasta ja todellisuudessa on aivan dille ja kauheessa puutteessa.

Terhi ärsyttää vineemisellään, mutta Timo pelkällä olemuksellaan. Kun Terhi on hiljaa niin kaikki on ihan ok, mutta riittää että Timon näkee niin pinna jo kiristyy...

Timo jäi ilahduttamaan meitä reippaalla olemuksellaan. Protsku olisi voinut vaikka vähän vihjata ketä pitäisi äänestää, niin näin ei olisi päässyt käymään.

J.EdgarHoover sanoi:
Timo jäi ilahduttamaan meitä reippaalla olemuksellaan. Protsku olisi voinut vaikka vähän vihjata ketä pitäisi äänestää, niin näin ei olisi päässyt käymään.

Näin juuri. Että pitikin sattua juuri ratkaisevalla viikolla tällainen kömmähdys. Nyt varmaan kaikki Timoa turhaan äänestäneet haluavat rahansa takaisin. Ei hätää. Postatkaa screenshot puhelinlaskustanne tähän trediin ja koetan järjestää jotain.

P.S. :D

protsku sanoi:
...Ikävää tässä kaikessa on vain se että Sähly-Timo pystyy jatkossa vaikeuttamaan Pertun ja Mikan pääsyä finaaliin. Ei voi mitenkään tietää miten varhaisteinit äänestävät jatkossa jos on vaikka Mika vs. Timo pudotuksessa...

Eiköhän finaaliäänestys mahda olla neljän kauppa, eli viimesessä äänestyksessä on mukana 4 jäljellejäänyttä, joista sitten puhelinäänestyksellä haetaan voittajaa, eikä enää tippujaa. Muistaakseni brittien BB:ssä oli näin. Tuskimpa Timon "karisma" sinne asti kantaa :down:
Onko Mika saanut ainuttakaan pojoa nimeämiskierroksilla?

MissEvilEve sanoi:
Terhi ärsyttää vineemisellään, mutta Timo pelkällä olemuksellaan. Kun Terhi on hiljaa niin kaikki on ihan ok, mutta riittää että Timon näkee niin pinna jo kiristyy...

Totta. Toisaalta se Terhin ainainen pipo päässä ja otsa "söpösti" pohtivan mutrussa :curs: :wall:

Musta Timo on hauskaa katsottavaa, varsinkin sen hieman herkkänahkainen kuittailu big brotherille huvittaa. Tylsempiä tyyppejä talossa on ainakin Antti ja Mika, ei vaan jaksa niitten juttuja. Naisista Terhi sais jäädä mahdollisimman kauan, niin tulis varmaan enemmänkin noita yhteenottoja. Muutenkin tykkään terhin asenteesta. Minna ois taisteluparina hyvä, mut ärsyttää ainakin meikäläistä liikaa. Tiinasta olen alkanut pitämään nyt, kun siihen alkaa tulla vähän särmää, tosin sitä sais tulla vielä paljon enemmän esiin.

Sanra sanoi:
Musta Timo on hauskaa katsottavaa, varsinkin sen hieman herkkänahkainen kuittailu big brotherille huvittaa. Tylsempiä tyyppejä talossa on ainakin Antti ja Mika, ei vaan jaksa niitten juttuja. Naisista Terhi sais jäädä mahdollisimman kauan, niin tulis varmaan enemmänkin noita yhteenottoja. Muutenkin tykkään terhin asenteesta. Minna ois taisteluparina hyvä, mut ärsyttää ainakin meikäläistä liikaa. Tiinasta olen alkanut pitämään nyt, kun siihen alkaa tulla vähän särmää, tosin sitä sais tulla vielä paljon enemmän esiin.

Timo on vaan sellanen pällistelijä, joka sais lähtee mitä pikemmin. Timo ei myöskään tee mitään talossa verrattuna muihin. Antti ja Mika molemmat ovat kunnon sällejä ja ovat vahvasti ehdolla loppuun asti. Minnan luulen tippuvan aika ripeästi, mutta Terhi ja Tiina ovat arvoitus. Perttu vie!

Painajaismainen Big Brother -finaali

Timo: "No niin, mä taisinkin saada sen 50 donaa."
Terhi: "Ei oo reiluu!"
Perttu: "Heh heh heh, mua vaan naurattaa koko ajan!"
Mika: "Ei jumalauta..."

:hyper:

protsku sanoi:
Painajaismainen Big Brother -finaali

Timo: "No niin, mä taisinkin saada sen 50 donaa."
Terhi: "Ei oo reiluu!"
Perttu: "Heh heh heh, mua vaan naurattaa koko ajan!"
Mika: "Ei jumalauta..."

:hyper:

Ei hitto ku repesin :lol2:

Terhistä näkee, miten nainen voi katkeroitua munan puutteesta. Ne kaksi miesnaisparia kirvottivat siitä melko kyynisiä kommentteja ja pahaa tahtoa.

Tiina ehkä arkuuttaan peesaillut aika hyvin taustalla, mutta päiväkirjakiukuttelujen perusteella voisi käydä pitkällä tuntemisella rasittavaksikin.

Kathya on jo aiemminkin äänestetty, ja veikkaan olevan ihan kohta ehdolla uudestaan. Vaikka ei minua pahemmin rassaakkaan.

Minna ei ole vielä tainnut olla ehdolla, mutta en millään usko että menee loppuun asti. On eläkeläiseksi lapsellinen.

Timo ei ole mua henkilökohtaisesti pahemmin ärsyttänyt. Sen kohdalla on nyt vähän uusi alku ja aika paljon varmaan riippuu siitä, miten lähtee juttu nyt muiden kanssa luistamaan.

Antti on yks vitun kuikelo mutta taitaa toimia nykyporukassa aika hyvin.

Perttulla tulee varmaan menemään kuten on tähänkin asti mennyt. Voi ihan hyvin vaikka voittaa, jos/kun yleisöäänestyksillä mennään.

Mika vaikuttaa muita aikuisemmalta mutta hauskalta juttumieheltä. Voisi olla mun toinen voittajasuosikki.

Mielestäni ihan hyvä, että Hanna äänestettiin pois talosta, koska hänen pelkkä olemuksensa jo alkoi ärsyttämään. Tosielämässä en varmasti tulisi hänen kanssaan toimeen. Siispä annoin ääneni hänelle, ja rahat eivät menneet hukkaan, jos niin voisi sanoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom