Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
MissEvilEve sanoi:
Ainiin... Hannasta varmaan kiva seurata seuraavan kolmen vuorokauden tapahtumia, etenkin kun ekana iltana tulee kommentit: Nukutaan lähekkäin, sylikkäin, päällekkäin, s i s ä k k ä i n.

Ampukaa Timo!

Timohan on kunnon pelimies, joka tuo viihdettä ohjelmaan :thumbs:

Pari päivää vielä, niin on täysillä Katin kimpussa :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gazza sanoi:
Timohan on kunnon pelimies, joka tuo viihdettä ohjelmaan :thumbs:

Joo. Minua onkin aina viihdyttäneet arotuulen nussiman vinkuheinän vartaloiset huilua soittavat hupakkomaiset huonoryhtiset pillipiiparit varustettuna litraisilla silmäpusseilla, koirankatseella ja lässyttävillä lauseilla.

Mitä enempää voisi television katselulta toivoa?

:worship:

Orid sanoi:
Jos en nyt ihan killiin kattonu, niin tossa paidassa luki "I fucked your boyfried"

Voisko paidassa olla tuommonen kirjoitusvirhe, vaikka onhan niitä pahempiaki nähty ja vieläpä esim. tatuoinneissa ;)

I fucked. Your boy fried. :rolleyes:

Timppa tuikkaa Katia vielä tällä viikolla. Sanoo päälle, että "no niin...sehän oli kivaa se, oh hoh" ja muikea ilme päälle. Keikistelee vähän Piafralaisessa vartalossaan ilman paitaa ja nauraa nille sadoille palapaita-kavereille, jotka otsa hiessä hakevat stadin kuppiloista pesää tuloksetta joka viikonloppu.

Melkoinen pelimies on kyllä kyseessä.

MissEvilEve sanoi:
Joo. Minua onkin aina viihdyttäneet arotuulen nussiman vinkuheinän vartaloiset huilua soittavat hupakkomaiset huonoryhtiset pillipiiparit varustettuna litraisilla silmäpusseilla, koirankatseella ja lässyttävillä lauseilla.

Mitä enempää voisi television katselulta toivoa?

:worship:

Kuikelohan se on, mutta naista taitaa saada enemmän kahdessa kuukaudessa kuin boudari hihattomassa paidassa baarien kautta kiertäen kolmessa vuodessa. Pelimies on erimies :)

Kovin kommentti oli kyllä kun Neiti-Timo sanoi: "En mä seurustele" ja vähän myöhemmin: "En oo enää naimissakaa ku hanna lähti talosta"

Taitaa valmistautua siihe ett pääsee katii tuikkaamaa..

Amis sanoi:
Kovin kommentti oli kyllä kun Neiti-Timo sanoi: "En mä seurustele" ja vähän myöhemmin: "En oo enää naimissakaa ku hanna lähti talosta"

Taitaa valmistautua siihe ett pääsee katii tuikkaamaa..

Jäämme odottamaan pokea innolla :evil: .

Aapina sanoi:
Kuikelohan se on, mutta naista taitaa saada enemmän kahdessa kuukaudessa kuin boudari hihattomassa paidassa baarien kautta kiertäen kolmessa vuodessa. Pelimies on erimies :)
Oon vissiin kattonut tuota liian sivusilmällä, kun en vain ymmärrä miten timbe sen tekee... Se vaan niinq on ja sitten se yhtäkkiä pöksäisee jokaista naista talossa :jahas:
:pelimies:

Mä olen analysoinut timben tekniikkaa ja sehän on nerokkaan yksinkertainen. Timbe vaivuttaa naisen horrokseen huojumalla puolelta toiselle hitaan rytmikkäästi kuin kärmes ikäänsä, samalla lasittunut lurppasilmien tuijotus ja voila se on siinä. Uhri on narkoosissa. Nopea kaninomainen tikitys ja tyydytys on saatu. Nainen on ihan WTF???? Mitä tapahtui???

Hei millä *#"¤*%:lla ton Timon sais tuolta pois ja mahdollisimman pian?!?

Emmah sanoi:

Niin. Sanoppa muuta kuule :jahas:

Timo ei kyllä mielestäni ole ollenkaan pelimies, se että on muka aikamoinen 'hupakko' ja pyörittäisi naisia IRL on toki mahdollista, mutta jos iskemisen kohteet ovat yhtä kanamaisia ja tylsistyneitä naisia kuin Hanna, niin toki Timokin voi heidän silmissään vaikuttaa mielenkiintoiselta tapaukselta.

Oikeastihan kaikki ihmiset saavat pimslooraa/pippeliä vaikka ovista ja ikkunoista tunkemalla kunhan tajuaa oman 'tasonsa' eikä havittele kuuta taivaalta. Jokaiselle on ottajia ja tietty ryhmä ihmisiä ketkä saa helpoiten itsestään kiinnostumaan. Kun osaa kohdistaa hakunsa tähän tiettyyn kategoriaan voi olla hyvin suosittukin, ongelmana ihmisillä on yleensä se että haluaa juuri niitä keitä ei voi saada, tai oma 'taso' ei ole selvillä.

[Juu, noita näkymättömiä 'tasoja' on olemassa, tosin poikkeus vahvistaa säännön...]

Juurikaan minua ei ihmisten ulkonäkö häiritse, kukin olkoon sellainen kuin on ja jos Timo tulisi kaupungilla vastaan en reagoisi mitenkään. Nyt hän kuitenkin on televisiossa 'maalitauluna' ja yleisten eleiden/ilmeiden/juttuje=puhetyylin ja muiden vastaavien helvetin ärsyttävien tapojensa takia on joutunut omaksi silmätikukseni myös fyysisten ominaisuuksiensa osalta.

Jotenkin ärsyttää niin perkeleesti esim Timon huono ryhti [eteenpäin lysähtäneet olkapäät] ja se että rintakehä on kapeampi kuin lantio [tai ainakin sellainen illuusio tulee jos yläkroppa on kuin tarhaikäisellä...]

Ihmetyttää vähän se miten muut eivät Timoa äänestä. Ehkä he eivät näe häntä talossa samanlaisessa valossa kuin me tv:n katsojat. Mutta vaikea kuvitella miten muka missaisi sen lässytyksen ja neitimäisyyden?

MissEvilEve sanoi:
Ihmetyttää vähän se miten muut eivät Timoa äänestä. Ehkä he eivät näe häntä talossa samanlaisessa valossa kuin me tv:n katsojat. Mutta vaikea kuvitella miten muka missaisi sen lässytyksen ja neitimäisyyden?
Kaikki ei oo yhtä maccoja kuin sä.

Ikävä kyllä.

Belmondo sanoi:
Kaikki ei oo yhtä maccoja kuin sä.

Ikävä kyllä.

No en mä oo 'macco'... :jahas: Ja esim joku Mika tuntuis olevan täysin eri maailmasta kuin Timo mutta ei ole tainnut äänestää häntä kertaakaan.

Korjatkaa jos olen väärässä... Onko Timo saanut ylipäätään ääniä kertaakaan? :rolleyes:

Veikkaus: seuraavana äänestykseen joutuu Minna ja Kathy. Minna saa lähteä, koska ärsyttää suurempaa osaa BB:n katsojaryhmästä. Eikä tilannetta auta nuo yritykset vongata Anttia. Antti on muuten aivan rikki kun joutuu kestämään Minnaa köysi-tehtävässä. Antin viittoma kertoi kaiken: "HELP".

kotka sanoi:
Antti on muuten aivan rikki kun joutuu kestämään Minnaa köysi-tehtävässä. Antin viittoma kertoi kaiken: "HELP".

Tavallaan surettaakin tuota seurata. Antti+Iina+Minna toimi ihan jees, mutta nyt kun Iina lähti ja Antti jäi tuonne Minnan kanssa 'kaksistaan' niin viimeistään sen kännisen uniepisodin jälkeen Antti on ollut etäinen Minnaa kohtaan. Näyttää jopa ahdistuneelta?

Mietin että ehkä Antti tykkää Iinasta oikeasti ja on kohtalaisen paniikissa siitä mitä on mahtanut tapahtua 'saanko silittää sua täältä'-yönä. Varsinkin kun eihän se tiedä mitä katsojille on siitä näytetty ja miten jutut leikataan. Ehkä katsoo paremmaksi ottaa hieman etäisyyttä ja tuo yhteen köyttäminen onkin aika vittumaista...

Emmah sanoi:

MissEvilEve sanoi:
Niin. Sanoppa muuta kuule

Naiset alkavat lämpenemään Timolle jo tv:n välitykselläkin. Eipä ole ihme että sillä käy hyvä flaksi. Sitten kun se sieltä pääsee niin ei muuta kun jonon jatkoksi.

Koukkari sanoi:
Naiset alkavat lämpenemään Timolle jo tv:n välitykselläkin. Eipä ole ihme että sillä käy hyvä flaksi. Sitten kun se sieltä pääsee niin ei muuta kun jonon jatkoksi.

Ennemmin tulis luoti ja tappais... :wall: :D

jambo sanoi:
Mä olen analysoinut timben tekniikkaa ja sehän on nerokkaan yksinkertainen. Timbe vaivuttaa naisen horrokseen huojumalla puolelta toiselle hitaan rytmikkäästi kuin kärmes ikäänsä, samalla lasittunut lurppasilmien tuijotus ja voila se on siinä. Uhri on narkoosissa. Nopea kaninomainen tikitys ja tyydytys on saatu. Nainen on ihan WTF???? Mitä tapahtui???

:lol2: **ttu että repesin... Väsyttää :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom