Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
luumu sanoi:
"Big Brother täällä... harput, saunan takaseinään on auennut ovi, tulkaa saunan taakse..."

:lol2:

Harput: Hei, viikkotehtävä, mennään! - JOO!

PANG! PANG! PANG! PANG!

Mika: mitä helvettiä se oli?

Perttu: tais saada liikaa ääniä... päähän. Ota pulla!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä katselin melkeen tippa linssissä sitä kuinka hyvä idea se aamiaisen vääntäminen oli, Timon panosta nyt en niin miettinyt [tosin se on kyllä pakko tunnustaa hyväksi teoksi vaikka ihan peelo jätkä muutoin onkin]... Jotenkin vitutti ja hävetti se että kukaan ei reagoinut mielestäni tarpeeksi iloisesti, ok, tytöt meikkasivat ja kaikki söivät yhtäaikaa mutta kehuja ja ylistystä olis pitänyt tulla paljon enemmän. Näytti vähän sille että pettymystä hieman oli Mikalla ja Timolla koska Tiinakin kehui aika laimeasti. Jos mulle oltais tehty noin olisin ehkä alkanut pillittää onnesta jotta muut tollaiseen minun takiani vaivautuvat ja yrittävät lepyttää, sillä ideahan oli helvetin hyvä ja epäitsekästä herätä aiemmin kokkailemaan kaikille muille...

MissEvilEve sanoi:
Mä katselin melkeen tippa linssissä sitä kuinka hyvä idea se aamiaisen vääntäminen oli, Timon panosta nyt en niin miettinyt [tosin se on kyllä pakko tunnustaa hyväksi teoksi vaikka ihan peelo jätkä muutoin onkin]... Jotenkin vitutti ja hävetti se että kukaan ei reagoinut mielestäni tarpeeksi iloisesti, ok, tytöt meikkasivat ja kaikki söivät yhtäaikaa mutta kehuja ja ylistystä olis pitänyt tulla paljon enemmän. Näytti vähän sille että pettymystä hieman oli Mikalla ja Timolla koska Tiinakin kehui aika laimeasti. Jos mulle oltais tehty noin olisin ehkä alkanut pillittää onnesta jotta muut tollaiseen minun takiani vaivautuvat ja yrittävät lepyttää, sillä ideahan oli helvetin hyvä ja epäitsekästä herätä aiemmin kokkailemaan kaikille muille...

Mäkin kattelin, että jos mulle joku tollasen aamiasen laittas, niin johan olisin onnessani! Ei Tiinalle kelvannut. Se on kyllä alkanut nyt ärsyttämään, ehkä saa seuraavassa äänestyksessä ääniä?

Hei, vielä on 7 tuntia aikaa äänestää Timppaa ja Handea! :D

Tähtityttö sanoi:
Hei, vielä on 7 tuntia aikaa äänestää Timppaa ja Handea!

Ei ei ei, koska:

Autetaan Timoa pitämään sanansa! Soitto auttaa Timoa! sanoi:
Hannan ehtii myöhemminkin nyt pitää keskittää äänet oikeasti ei vain puheella vaan soitto 0700 715 06

0700 715 06 sanansyöjäsaattajat

0,95 jäsen

5x0,95 kultajäsen

10x0,95 platinajäsen

Kaikkien pitää nyt varmistaa Neiti-Timon tippuminen koska häntä ei nimetä pudotukseen toista kertaa ennen finaalikierroksia. Hanna on galluppien mukaan yli 5 prosenttia takinkääntäjän edellä!

Tuossa on edellä ohjeet siitä miten autetaan Timoa pysymään päätöksessään. :D

Mika ja Perttu ovat suurissa vaikeuksissa jatkokierroksilla jos varhaisteinien suosikki, takinkääntäjä-tumputtaja-neiti-Timo selviää tästä äänestyksestä ilman pudotusta. Kaikki äänestämään! :)

Ratakiskosta - Neiti-Timo on häpeäksi suomalaisille miehille. Autetaan sanansyöjää pitämään sanansa ja äänestetään hänet kotikatsomon puolelle. Varmistetaan se että illan lähetyksessä kuuluu seuraavat sanat: "Tämä on Big Brother. Timo, sinulla on 2 minuuttia aikaa poistua talosta".

MissEvilEve sanoi:
ok, tytöt meikkasivat ja kaikki söivät yhtäaikaa mutta kehuja ja ylistystä olis pitänyt tulla paljon enemmän.

Luulisi olevan kaikilla vähänkään epäitsekkäillä ihmisillä sisäänrakennettu toiminto kiitellä kunnolla saamastaan lahjasta, oli se sitten käkikello, Jallun vuosikerta tai omatehty muffinsi. Kyllä jos joku näkis sen verran vaivaa, että väsäis mulle tollasen aamupalan niin kiittäisin kunnolla. Vaikka ei niin hyvää olisikaan. Voihan sitä aina heittää valkoisen valheen.

protsku sanoi:
Mika ja Perttu ovat suurissa vaikeuksissa jatkokierroksilla jos varhaisteinien suosikki, takinkääntäjä-tumputtaja-neiti-Timo selviää tästä äänestyksestä ilman pudotusta. Kaikki äänestämään! :)

Sua taitaa ihan oikeasti vituttaa tuo heinäsalko :lol2:

Nokiasi ympärille on varmaan kiedottu jo jääpalapussi ettei räjähdä kaikkien lähettämiesi viestien aiheuttamasta kuumuudesta...

protsku sanoi:
Kaikkien pitää nyt varmistaa Neiti-Timon tippuminen koska häntä ei nimetä pudotukseen toista kertaa ennen finaalikierroksia. Hanna on galluppien mukaan yli 5 prosenttia takinkääntäjän edellä!

Missä näitä galluppeja voi tsuumailla?

Mahtaa kyllä Perttu olla ihmeissään kun BB-talosta lähtee... Noi fanisivut ja ne kaikki painetut paidat ja muut tuotteet kännykän soittoäänineen, tietäispä vaan :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Sitten päivän vitutus :curs: : Jumalauta se Kati on typerys. Ne puheet erilaisuudesta yms oli niin paskaa ettei ole tosikaan. Huomasin myös että se on tosi raivostuttava kännissä ja muistinkin että on useasti vetänyt aika lärvätsalot, tosi ällöä kun nainen on ihan pelti kii. Silloin jostain syystä kati alkaa myös puhumaan kirjakieltä kuin mikäkin pikkuvanha pentu. Ärh...

Ja se tanssityyli... Huh huh. Aina kun joku biisi soi niin se riehuu ympäriinsä kädet heiluen tuulimyllyä. Kati tuntuu just sellaiselta olen-erilainen-nuori-hippi-punkkari-plaplapla-tyypiltä joka riekkuu vkoloppuisin joissan boheemiheebojen räkälöissä vetäen sikana röökiä ja rötkyen epäsiisteissä monivärimustalaishuivikloriittifarkkuniittivyö-releissä tanssilattialla toisessa kädessä tuoppi kaljaa ja loiskuttaen sitä kaikkien muiden baari-ihmisten päälle...

Tämä tulee hieman myöhässä, mutta allekirjoitan tämän täysin! Tämän päiväinen itse aiheutettu lievä päänsärkyni kolminkertaistui katsellessani Katin humalaista viisastelua digiboxini uumenista. Ai jumalauta mikä pikkuvanha wannabe näsäviisas hippipunkkaripentu! :curs: Ihme, ettei kukaan BB-asukeista avautunut Katille enempää... Mikäli viina maistuu, niin pitäisihän humalansa pystyä kantamaan "ryhdikkäästi". Ja se kirjakieli lässytys, ollaan olevinaan niiiiin aikuista. Ja kohta pompitaan sängyllä kuin 12-vuotias tytöntyllerö yökylässä... :curs: :curs:

littletroy sanoi:
Mikäli viina maistuu, niin pitäisihän humalansa pystyä kantamaan "ryhdikkäästi". Ja se kirjakieli lässytys, ollaan olevinaan niiiiin aikuista. Ja kohta pompitaan sängyllä kuin 12-vuotias tytöntyllerö yökylässä... :curs: :curs:

Hahaa...samanlaista meininkiä kuin kenellä tahansa nuorella pienessä viinahuurussa. Millaista on humalan "ryhdikäs" kantaminen? Vittumaisenhan asiasta tässä tekee se, että katsomme tuota toljailua selvin päin. Koitapa joskus ottaa purkille oma känni-ilta ja katsoa seuraavana päivänä. Ne läpät ei välttämättä olekaan enää niin hauskoja :)

vituttaa tuo terhi, aina lässyttämässä jotain. lässyttää mitä sattuu ja itsekin aina menee solmuun nuihin sen omiin "hienoihin" analysointeihinsa. ärsyttävä kanttura.

neutraali sanoi:
vituttaa tuo terhi, aina lässyttämässä jotain. lässyttää mitä sattuu ja itsekin aina menee solmuun nuihin sen omiin "hienoihin" analysointeihinsa. ärsyttävä kanttura.

Nuo sanat sopisivat myös minun suuhuni. Samainen Terhi on nimittäin ärsyttänyt minuakin. Ja etenkin se lässyttäminen.

Eniten talossa itseä ärsyttää varmaan Hanna ja siinä ohella Timo, vitun rasittavaa se ainainen "hierominen" ja koko ajan pitää olla hiplaamassa toista. Perttu pieksee kaikki ja vie voiton kotiin :)

hauska kommentti pertun veljeltä kun kysyttiin lähteekö perttu. Velipoika totesi että "ei lähde, eiköhän se ole joku noista tytöistä".

Touche Timo, tervetuloa ulkomaailmaan

edit: voi perkele Hanna tippui.................SAATANA

Hanna lens ulos..
Ja vielä yllättävän korkealla prosentilla..

Protsku, älä tee mitään tyhmää.

edit. nyt kaikki äänestämään tota voimailuaiheista viikkotehtävää

no niin toivottavasti saadaan viikko tehtäväksi tuo maailman vahvin tehtävä, ei muuta ku äänestään:)

TEHTÄVÄ: "MAAILMAN VAHVIN"

Kilpailijoiden tehtävänä on selviytyä kuudesta voimamieslajista annettujen aikarajojen sisällä.

1) 10 kg/ 2m kettingin kantaminen paikasta A paikkaan B
2) Tukin kantaminen
3) Vesi-Benji (suoritetaan juosten, yritetään täyttää vesilasi paljusta pihakiveen kiinnitetty benjiköysi vastuksena)
4) krusifiksi 3-5 kg shampanjapulloilla.
5) traktorirenkaan pyöritys
6) eukonkanto

Hmmm...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom