Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Missukka sanoi:
Niin no eihän siinä mitään ihmeellistä ole että hikoaa kovasti, itse hikoan jo pelkästä kuntopyörän katsomisestakin :rolleyes: mutta tuo kymmenen minsaa vähän ihmetyttää... Varmaan Anonymous tarkoitti lähinnä sitä...

Juurikin näin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas. Itellä hikeä pukkaa niin pirusti jo kymmenen minuutin alkulämmöissä, ja kuntoa pitäis olla. Oksettaa ei kylläkään ala, vaikka juoksis tms pidempäänkin. Mutta sanokaas, miten noilla ihmisillä pitäis olla kykyjä vetää leukaa, heittää koreja ja polkea pyörää, jos kukaan ei ole mitään harrastanut aiemmin? Mika ja Perttu ovat käsittääksni ainoat, jotka ovat esim. puntilla käyneet (Antti höpisi liikkuneensa paljonkin, mutta se ei kyllä näy). Eikä Kathykaan missään timmissä kunnossa ole, vaikkei nyt suoranaisesti läskikään!

PeKsE sanoi:
Kyllä 10 minuuttia pitäisi jokaisen ihmisen pystyä polkemaan kuntopyörää ilman, että hiki valuu paljon ja alkaa oksettaa. Ps. muitakin lauseen päättäviä merkkejä on kuin huutomerkki ;) .
Kyllä se vaan hiki itelläkin pukkas kun viime viikolla poljin vajaat 10min. kuntopyörää. Ja kohtuu kovasa kunnossa olen. Jotkut ihmiset vaan hikoilee helposti, ite oon aina hikoillut todella helposti.

MJ45 sanoi:
Kyllä se vaan hiki itelläkin pukkas kun viime viikolla poljin vajaat 10min. kuntopyörää. Ja kohtuu kovasa kunnossa olen. Jotkut ihmiset vaan hikoilee helposti, ite oon aina hikoillut todella helposti.

Itse myöskin hikoilen helposti, myös punastun jne. Päänahkakin hikoilee tavallisessa punttitreenissä niin että hiukset on litimärät ja vähän väliä pitää naamaa kuivata pyyhkeellä. Tässä vähiten sitä hikoilua ihmeteltiin, lähinnä se kaiketi hämmästytti että 10min jälkeen oli täysin loppu, ihan finaalissa ja valitteli oksentavansa siitä rasituksesta eikä pystynyt jatkamaan...

Olivat sitten Timppa ja Hanna menneet paksimaan siinä ulkona olevassa paljussa.

Herkkää. Hyvin herkkää.

"kun lähdetään, niin lähdetään tyylillä" toteaa timo vapulle sunnuntain äänestystuloksen selvittyä.

alkoholix sanoi:
Olivat sitten Timppa ja Hanna menneet paksimaan siinä ulkona olevassa paljussa.

Herkkää. Hyvin herkkää.

"kun lähdetään, niin lähdetään tyylillä" toteaa timo vapulle sunnuntain äänestystuloksen selvittyä.

Eikös se ollut Hande itse joka paheksui Perttua, kun kundi hillui munasillaan jossain jaksossa. "Jos mäki rupeen tollee, jos sit musta tykätään". Kyllä mun mielestä nussiminen on kuitenkin astetta pahempaa, jos tolle linjalle lähdetään.. :rolleyes:

Tähtityttö sanoi:
Eikös se ollut Hande itse joka paheksui Perttua, kun kundi hillui munasillaan jossain jaksossa. "Jos mäki rupeen tollee, jos sit musta tykätään". :
ei, ku hande oli mustis kun kathy löi tissit poikien(mika ja perttu) naamalle. siinä pihalla kun ne olivat tupakalla. mika ja perttu kyyläs kathyn daisareita niin kathy sanoi että näitäkö te katsotte ja leikkimielisesti painoi daisareita poikien naamalle mistä sitten hanna oli ihan kypsänä ja heitti tuon kommentin.

neutraali sanoi:
ei, ku hande oli mustis kun kathy löi tissit poikien(mika ja perttu) naamalle. siinä pihalla kun ne olivat tupakalla. mika ja perttu kyyläs kathyn daisareita niin kathy sanoi että näitäkö te katsotte ja leikkimielisesti painoi daisareita poikien naamalle mistä sitten hanna oli ihan kypsänä ja heitti tuon kommentin.
:hyper: Ok! Enpäs tollasta muistanutkaan. :lol2:
Voi kun huomenna tippuis molemmat. Timo ja Hanna siis, jos jollekin ei vielä ollut selvillä..

LOL, ei oikein antti lämmenny minnalle. potki pois sängystä hänet :lol2:

neutraali sanoi:

Jep, tuo pisti kyllä nauramaan, kun Minna napsahti lattialle... Vielä jotenkin oli mielessä, miten Minna toitotti sitä panetustaan, ja sitten palautettiin tuolla tavoin kirjaimellisesti maanpinnalle:)

neutraali sanoi:

Joo, mua huolestutti hieman se 'saanks mä silittää sua vähän tästä'... Että mikähän se 'tästä' oli? Aika vittumaista Iinalle kun Minnanhan piti olla about sen bestis... Ehkä siinä ei mitään tapahtunut mutta aika perseestä silti makailla tolleen ja lässyttää kännisenä. Se mitä potkimiseen tuli niin luulen että se tapahtui unissaan, molemmat varmaan aika tuubassa ja näytti siltä että nukkuessa on tila loppunut kesken. Varmaan mukavaa Minnan miehellä ja lapsilla tuollaista katsella.

Sitten päivän vitutus :curs: : Jumalauta se Kati on typerys. Ne puheet erilaisuudesta yms oli niin paskaa ettei ole tosikaan. Huomasin myös että se on tosi raivostuttava kännissä ja muistinkin että on useasti vetänyt aika lärvätsalot, tosi ällöä kun nainen on ihan pelti kii. Silloin jostain syystä kati alkaa myös puhumaan kirjakieltä kuin mikäkin pikkuvanha pentu. Ärh...

Ja se tanssityyli... Huh huh. Aina kun joku biisi soi niin se riehuu ympäriinsä kädet heiluen tuulimyllyä. Kati tuntuu just sellaiselta olen-erilainen-nuori-hippi-punkkari-plaplapla-tyypiltä joka riekkuu vkoloppuisin joissan boheemiheebojen räkälöissä vetäen sikana röökiä ja rötkyen epäsiisteissä monivärimustalaishuivikloriittifarkkuniittivyö-releissä tanssilattialla toisessa kädessä tuoppi kaljaa ja loiskuttaen sitä kaikkien muiden baari-ihmisten päälle...

MissEvilEve sanoi:
Se mitä potkimiseen tuli niin luulen että se tapahtui unissaan, molemmat varmaan aika tuubassa ja näytti siltä että nukkuessa on tila loppunut kesken. Varmaan mukavaa Minnan miehellä ja lapsilla tuollaista katsella.

..
unissaan ja unissaan, eiköhän se aika selkee viesti kuitenkin ollut tyyliin: no niin lähde nyt harppu jo kiitään. tuosta silityksestä luulen että minna silitti selkää tms, mutta ei kuitenkaan qllia:)

neutraali sanoi:
unissaan ja unissaan, eiköhän se aika selkee viesti kuitenkin ollut tyyliin: no niin lähde nyt harppu jo kiitään. tuosta silityksestä luulen että minna silitti selkää tms, mutta ei kuitenkaan qllia:)

Nii, no en mä aatellu että qllia, mut mietin et ehkä kuitenkin hieman epäsopivaa hiplausta... :jahas:

Eikö ketään muuta ärsytä se vaalea pygmi, joka ei pääse yli siitä katastrofaalisesta Crack-and-Go aamiaisen menetyksestä?

Sehän on jauhanut siitä pari päivää, vaikka poijjat yritti lepytellä sitä omilla pullillaan. Mun puolesta vois lähteä kotiin väsäämään niitä prkl tulitikkurasioitaan.

MissEvilEve sanoi:
Joo, mua huolestutti hieman se 'saanks mä silittää sua vähän tästä'...

Minna romahti täysin. Sehän sanoi jo kilpailun alussa että hänellä on lapset ja mies joka odottaa kotona, sitten se on joka välissä vielä itkenyt ikäväänsä. Ja nyt sitten meni tekemään tuollaista!

Kansan tuomio tulee olemaan ankara. Olkoon vaan morkkis ja Minna saa kalastella säälipisteitä niin paljon kuin kerkiää mutta ei enää selviä tästä. :david:

MissEvilEve sanoi:
Sitten päivän vitutus :curs: : Jumalauta se Kati on typerys. Ne puheet erilaisuudesta yms oli niin paskaa ettei ole tosikaan.

Kati meinasi seota jo kilpailun alussa, panikoi kameroita ja muita kilpailijoita. Sen takia veikkasin että hän putoaa naisista ensimmäisenä. Sitten Kati ja Perttu ystävystyivät kuitenkin sen verran että hän sai koottua itseään jonkin verran.

Nyt on ihan selvästi nähty että mitä pitemmälle kilpailu menee niin sitä enemmän Katin vetämä feikki rooli alkaa paljastua. Olen täysin samaa mieltä siitä että erilaisuudesta vaahtoaminen ja itsensä korostaminen on vain merkki huonosta itsetunnosta. Ja kirjakielen puhuminen on todella ärsyttävää kun se tyttö ei edes osaa puhua kunnolla. :evil:

Samoin Kati vetäytyy edelleen muitten kilpailijoiden seurasta kun itsekin näkee että ne ei osallistu sen juttuihin. Näittekö sen pätkän kun Kati ehdotti Terhille että "piilotetaan karkkia nurmikolle ja annetaan muitten etsiä ne" - Terhi vain hymyili vaivautuneesti ja siihen sekin jäi.

inflames sanoi:
Eikö ketään muuta ärsytä se vaalea pygmi, joka ei pääse yli siitä katastrofaalisesta Crack-and-Go aamiaisen menetyksestä?

Kyllähän se pikku prinsessa ärsyttää mutta minkä sille voi. Muut kilpailijat eivät jostain syystä laita sitä pudotukseen.

Tiina äksyilee ja narisee sitä enemmän mitä pidemmälle kilpailu etenee. Taitaa olla liian ikävä poikaystävää. Eikä viinaakaan uskalla juoda. :D

Lopuksi pari sanaa Neiti-Timosta: jos ei se tipahda nyt niin sitten käy valitettavasti niin että tumputtaja menee finaalikolmikkoon. Olen nimittäin täysin varma että Anttikin häviää jos Timo jää taloon. Ja ajatelkaas miten pahaa jälkeä tämä kynäniska voi tehdä Pertun ja Mikan kilpailulle! Se on sellainen liero että muut kilpailijat eivät vielä edes tajua sitä.

Galluppien mukaan Hanna tippuu tänään ja takinkääntäjä ei lähde kilpailusta vapaaehtoisesti. :wall:

inflames sanoi:

Sehän on jauhanut siitä pari päivää, vaikka poijjat yritti lepytellä sitä omilla pullillaan. Mun puolesta vois lähteä kotiin väsäämään niitä prkl tulitikkurasioitaan.

Sano muuta, ämmä ei tajua, vaikka pojat herää aamulla ja lepoo sille jotain kakkuja ym. Nuo pojat näki oikeasti vaivaa tuon aamiaisen suhteen ja ämmä vaan kiukuttelee. Itse olisin antanut nöyrimmästi anteeksi.

Juu alkaa vähitellen ärsyttämään vähän jokainen talon asukas. Perttu ja Mika ovat kyllä säilyttäneet tasonsa kisan edetessä.

Toivottava pudotusjärjestys olisi: timo>hanna>minna>tiina>kati>terhi>antti

Kaikki talon harput vaikuttavat luonnevikaisilta. Pitäisköhän BB:n lopettaa ne?

"Big Brother täällä... harput, saunan takaseinään on auennut ovi, tulkaa saunan taakse..."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom