MissEvilEve sanoi:
Joo, mua huolestutti hieman se 'saanks mä silittää sua vähän tästä'...
Minna romahti täysin. Sehän sanoi jo kilpailun alussa että hänellä on lapset ja mies joka odottaa kotona, sitten se on joka välissä vielä itkenyt ikäväänsä. Ja nyt sitten meni tekemään tuollaista!
Kansan tuomio tulee olemaan ankara. Olkoon vaan morkkis ja Minna saa kalastella säälipisteitä niin paljon kuin kerkiää mutta ei enää selviä tästä.
MissEvilEve sanoi:
Sitten päivän vitutus :curs: : Jumalauta se Kati on typerys. Ne puheet erilaisuudesta yms oli niin paskaa ettei ole tosikaan.
Kati meinasi seota jo kilpailun alussa, panikoi kameroita ja muita kilpailijoita. Sen takia veikkasin että hän putoaa naisista ensimmäisenä. Sitten Kati ja Perttu ystävystyivät kuitenkin sen verran että hän sai koottua itseään jonkin verran.
Nyt on ihan selvästi nähty että mitä pitemmälle kilpailu menee niin sitä enemmän Katin vetämä feikki rooli alkaa paljastua. Olen täysin samaa mieltä siitä että erilaisuudesta vaahtoaminen ja itsensä korostaminen on vain merkki huonosta itsetunnosta. Ja kirjakielen puhuminen on todella ärsyttävää kun se tyttö ei edes osaa puhua kunnolla. :evil:
Samoin Kati vetäytyy edelleen muitten kilpailijoiden seurasta kun itsekin näkee että ne ei osallistu sen juttuihin. Näittekö sen pätkän kun Kati ehdotti Terhille että "piilotetaan karkkia nurmikolle ja annetaan muitten etsiä ne" - Terhi vain hymyili vaivautuneesti ja siihen sekin jäi.
inflames sanoi:
Eikö ketään muuta ärsytä se vaalea pygmi, joka ei pääse yli siitä katastrofaalisesta Crack-and-Go aamiaisen menetyksestä?
Kyllähän se pikku prinsessa ärsyttää mutta minkä sille voi. Muut kilpailijat eivät jostain syystä laita sitä pudotukseen.
Tiina äksyilee ja narisee sitä enemmän mitä pidemmälle kilpailu etenee. Taitaa olla liian ikävä poikaystävää. Eikä viinaakaan uskalla juoda. :D
Lopuksi pari sanaa Neiti-Timosta: jos ei se tipahda nyt niin sitten käy valitettavasti niin että tumputtaja menee finaalikolmikkoon. Olen nimittäin täysin varma että Anttikin häviää jos Timo jää taloon. Ja ajatelkaas miten pahaa jälkeä tämä kynäniska voi tehdä Pertun ja Mikan kilpailulle! Se on sellainen liero että muut kilpailijat eivät vielä edes tajua sitä.
Galluppien mukaan Hanna tippuu tänään ja takinkääntäjä ei lähde kilpailusta vapaaehtoisesti. :wall: