Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
27.4.2016 - Illan takareiskat.

Takareiskoille nopsa veto, arskanousut koukkareissa, mulle 10, Peterille 15 toistoa. Sieltä sitten pudotus alas kummallekin.

Perään Peterille vetoja ja mulle taljassa GHR. Peter otti vielä GHR penkissä ja istuen 100 toistoa koukkareita.

800_1672.jpg
800_1675.jpg
800_1676.jpg
800_1673.jpg

Kataboliapataljoonan kommandoyksikkö oli hommannut panssaritukea, joten me hommattiin vastineeksi rynnäkkövaunu minigunilla ja taas kerran pistettiin kaikki matalaksi ilman miestappioita. Strike Team Sweden FTW!

gymwars3.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kyl ihan helvetin huikee gymwars kuva. :D
Mahtava.

Hienoa meininkiä! Mistä Mike aina otat noita ylimääräisiä juttuja valokuviin? Niinku esin tuossa telaketjut, aseet..milloin mitäkin hylsyjä, liekkejä..? Vaiko ihan googlettamalla kuvahaulla? Miettinyt joskus, että missä kulkee raja, että voi käyttää hyödyksi toisten ottamia/tekemiä valokuvia omiin muokkauksiinsa. Puhun nyt, että esim ottaisi vaikka jonkun toisen ottaman maisemakuvan netistä ja liittäisin sen taustalle layerinä omaan muokkaukseen... joku rajahan varmaan on..

Hienoa meininkiä! Mistä Mike aina otat noita ylimääräisiä juttuja valokuviin? Niinku esin tuossa telaketjut, aseet..milloin mitäkin hylsyjä, liekkejä..? Vaiko ihan googlettamalla kuvahaulla? Miettinyt joskus, että missä kulkee raja, että voi käyttää hyödyksi toisten ottamia/tekemiä valokuvia omiin muokkauksiinsa. Puhun nyt, että esim ottaisi vaikka jonkun toisen ottaman maisemakuvan netistä ja liittäisin sen taustalle layerinä omaan muokkaukseen... joku rajahan varmaan on..

Minultahan ei mitään kysytty, mutta...textures.com on loistava sivu jos tykkää photoshopilla jotain tehdä. Saa ilmaiseksi aina päivittäin ladata tietyn määrän kuvia.

Telaketjut on ihan omasta takaa, kävin yksi kesä Parolassa kuvaamassa niitä vaunuja yhteen Virmajoen kuvaan ja kun kerran siellä olin, niin kuvasin sitten enemmän talteen. Liekkeihin ja räjähdyksiin mulla on taas ostettuna ihan kaupallinen paketti videoita tähän tarkoitukseen kuvattuna. Koitan mahdollisimman paljon kuvata itse elementtejä, mutta että tommoisten kuulokkeiden kuvaaminen nyt on ihan turhaa hommaa kun nopeammin ne vain nappaa jostain.

Ei vittu, helvetin hienoa ja kekseliästä :D.

Mä just mietin jokunen päivä takaperin, että semmonen gymwars-kuva jossa on enemmänkin käytetty salin laitteita hyödyksi olis kova.
Aika helvetin kekseliästä! :D Pakko itekki ruveta kuvittelemaan salimiljöötä hieman erilaiseksi.
Mä olen jo alitajunnassani alkanu tekemään tota. Ei ainakaan helpota keskittymistä kun näkee jokaisen jalkaprässin tankkina, kässärit granaatteina, ja taljakahvat aseina.

28.4.2016 - Morgon armar

Mulle vähän enemmän lyhyen sarjan vetoja käsille tällä kertaa kun siltä tuntui. Lämppäsin kapeeta ja otin 130kg jonkun ysin siinä. Sitten rusauttelin pushdownia ja hauiskääntöä ja toisena superina ranskalaista istuen/maaten ja hauiskääntöä.

800_1705.jpg
800_1706.jpg
800_1699.jpg

Peter veivas kaikenlaista volyymia siinä samalla, mm superina 12 toistoa pushdownia + 8 toistoa kapeeta.

800_1710.jpg
800_1697.jpg

Haboille se teki kaikenlaista kikkeliskokkelisliikettä kunnes sitten vetästiin vielä ranskalaisessa mausteinen setti kummallekin.

800_1725.jpg
800_1711.jpg
800_1698.jpg
800_1709.jpg
800_1720.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom