Strike Team Sweden treenit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
wiseguy_o_1037127.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
;) Jos vittuilee, kannattaa vittuilla oikein ;)
Ei nyt aukee vieläkään. Kenelle olen vittuillut ja onko nämä silmäniskut merkkinä sarkasmista, vai mitä tarkoitat? Talin tuleminen finneistä, oli lähinnä vaan heitto ja mitä tuossa äkkiä asiaan vilkaisin, niin finnit syntyy kun talirauhasen suulle syntyy tukos, eikä rauhasessa syntyvä tali ei pääse ulos, vaan se tulehtuu. Jos asia on näin, niin kyllä kai sieltä finnistä myöskin talia tulee, vai onko sinulla tarkempaa tietoa tästä asiasta?

Jos vittuilu olisi aina tosiasioihin perustuvaa, ilman liiottelua ja asioiden kärjistämistä, niin mahtaisi maailma olla tylsä paikka.

jokunen kerta ollut asias esillä, ei mene mutta Veera kuvaa siellä ja Mike rakentaa niistä wlogin =)

10.5.2016 - Eka treeni kisojen jälkeen.

Nyt ensimmäinen viikko vedetään ykkösiä, 5 päivää putkeen. Ensi maanantaina sitten tuplia taas. Rinnalla aloitettiin viikon ykköskierto. Mulle 170x3 helposti penkissä, perään 140x20, kyllä, luitte oikein, itse tein 15 ja loput pakoilla. 110kg:lla sitten rauhallista supistelua maksimivenytyksestä upotettuna rintaan.

800_1973.jpg

Peterille vinossa 140 2 sarjaa, 120 3 sarjaa, 100 4 sarjaa. Käytettiin pakkotoistoja, negoja, hitaita positiivisia ja korostettuja negoja.

800_1985.jpg
800_1974.jpg
800_1982.jpg
800_1984.jpg

Vinopenkissä kummallekin raju 110kg setti, jossa 6 toistoa 6sec lepo - 5 toistoa 5 sec lepo - 4 toistoa 4sec lepo - 3 toistoa 3sec lepo - 2 toistoa. Kuus iisisti, 2 ei mihinkään.

800_1988.jpg
800_1986.jpg

Deltseille mulle superia seisten pieni paino 20, istuen iso paino 6-8, 3 kierrosta putkeen.

800_2001.jpg
800_1996.jpg

Ojentajille sekalaista settiä, mm. lankkupenkissä 3 eri korkeutta pyramidina vitosilla 80kg painolla. Dippiä superina oman painon punnerruksella ja kääntöjä taljassa.

800_2019.jpg
800_2018.jpg
800_2017.jpg

Peter jäi tekemään vielä deltsejä, mutta mun oli lähdettävä himaan kun palkkari ei mahdu 1600kcal makroihin ja jos en saa 45 minsaan intrajuomasta koneeseen mitään, dumppaa sokrut pahasti.

800_2021.jpg
800_2020.jpg

Onkos toi muutama muutaman päivän takaisissa kuvissa Mikellä esiintyvä New York Rangers paita tilattu jostain valmiina, vai semmosia omia askarteluja, joista jossain kohtaa ollu puhetta?

Piti yksin selkää veivaa kun nyt koetellaan championia oikein urakalla. Sai Espanjasta lähtiessä ruokamyrkytyksen ja laatotti lennon ajan, joten skipattiin maanantain treeni. Tiistaina vedettiin tuo rintaveto ja safkat pysyi Peterillä sisällä. No keskiviikona sitten salille oli tulossa ja taas vatsa tyhjäksi autoon, joten se reeni meni siinä. Siellä on nyt joku espanjan bakteeri vatsassa.

Piti yksin selkää veivaa kun nyt koetellaan championia oikein urakalla. Sai Espanjasta lähtiessä ruokamyrkytyksen ja laatotti lennon ajan, joten skipattiin maanantain treeni. Tiistaina vedettiin tuo rintaveto ja safkat pysyi Peterillä sisällä. No keskiviikona sitten salille oli tulossa ja taas vatsa tyhjäksi autoon, joten se reeni meni siinä. Siellä on nyt joku espanjan bakteeri vatsassa.
Normisti ruokamyrkytys menee (mielestäni) 24h ohi, et toivottavasti ei oo mikään noro tms jälleen :/ Voihan tuo dietin tuossa vaiheessa vetää ukon tilttiin melkosen nopeaan.

12.5.2016 jalkapäivää kaikille.

Mulle Widowmaker 130kg ja päälle 200kg:sta pudotus hackissa ja ojennuksia. Peterille 150kg:lla 10x10 hackissa, joka oli melkoisen kova ja mies juoksikin viimeisen sarjan jälkeen laatottamaan salin vessan uusiksi. Joku siinä kropassa nyt mättää, toivotaan että paranee pian.

No tota vatsatautia on paljon liikkeellä.. oireet vaihtelee. Toiset oksentaa muutaman päivän, toiset paskantaa, toisilla voi kestää kauemminki, kuumetta joillain ja jollain ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom