- Ikä
- 49
Tuli tämä aloitettua viime viikolla. Salia takana n. 3vuotta. Tai no 3v sitten osallistuin Crossfit Ramp-upiin ja aloin käymäänn CF -treeneissä.Silloin meni joku 5 leukaa ja penkistä varmaan joku 60kg ja sama kyykyssä. Mavea en voinut edes tehdä, kun selkä otti vastaan (nikamasiirtymä L4/L5--> corea treenattu sittemmin urakalla ja nyt ei selkä vaivaa juuri lainkaan) Mitään suurta punttienkolisteluahan toi ei ole, mutta kyllä välillä voimaakin tehdään. Takana n.15v kestävyysurheilua (pyörä, hiihto). Lähinnä maratonmatkatkoilta >4h. Ikää nyt 43. Tulokset kehittyneet ihan kivasti ja viime talvena (Joulu 2017) penkissä nousi 90kg, kyykyssä 95 (mulla aika paljon polviongelmia, toinen polvi operoitu ja kipeytyy aika helposti, eli olen ollut tosi varovainen kyykyn kanssa). Mave 130kg. Nämä siis ykkösiä. Rive raakana 70kg ja leukoja meni n. 20kpl tai ykkönen 35kg lisäpainolla. Keväällä teloin polvea ja jäi kyykkytreenit kuukausiksi.
Kesä meni lomailessa ja aika vähällä treenillä. Sitten tuli 2kk treenattua lähinnä juoksua ja sainkin ton 10km Midnight runin alle 45min juostua. Nyt vain kaikki woimat tuntuivat jääneen keväälle/edelliseen talveen (sarjapainot 15-20kg alas keväästä/talvesta), eli jotain ois tehtävä. Ajattelin nyt joku 2-3kk antaa tälle treenille.
Aloitin seuraavasti:
Kyykky 70kg
Penkki 65kg
Mave 100kg
Pystäri 35kg
Rive 50kg
Saas nähdä. Kyykyt kun tuntuu jo raskailta... Jotenkin mulla toi kyykky on aina ollut surkea...
Omat mitat 173/77kg ja tosiaan ikää 43v. Tossa kesällä oli jo 81-82kg, mutta juoksutreenit tehneet tehtävänsä ja paino pudonnut ton n.5kg. Yhtenä haasteena tässä on, että en kyllä haluaisi painoa lisääkään, ennemmin vielä 2-3kg alaspäin. Saa nähdä onko mahdollista.
Oma tavoite on olla 45min 10km juoksija + nostaa penkistä 100kg, mave 150kg ja kyykky +100kg. Leukoja sais menna 20kpl ja paino alle 80kg, mieluiten 75-77kg.
Sitten muscle-uppi pitäis oppia kanssa
Kesä meni lomailessa ja aika vähällä treenillä. Sitten tuli 2kk treenattua lähinnä juoksua ja sainkin ton 10km Midnight runin alle 45min juostua. Nyt vain kaikki woimat tuntuivat jääneen keväälle/edelliseen talveen (sarjapainot 15-20kg alas keväästä/talvesta), eli jotain ois tehtävä. Ajattelin nyt joku 2-3kk antaa tälle treenille.
Aloitin seuraavasti:
Kyykky 70kg
Penkki 65kg
Mave 100kg
Pystäri 35kg
Rive 50kg
Saas nähdä. Kyykyt kun tuntuu jo raskailta... Jotenkin mulla toi kyykky on aina ollut surkea...
Omat mitat 173/77kg ja tosiaan ikää 43v. Tossa kesällä oli jo 81-82kg, mutta juoksutreenit tehneet tehtävänsä ja paino pudonnut ton n.5kg. Yhtenä haasteena tässä on, että en kyllä haluaisi painoa lisääkään, ennemmin vielä 2-3kg alaspäin. Saa nähdä onko mahdollista.
Oma tavoite on olla 45min 10km juoksija + nostaa penkistä 100kg, mave 150kg ja kyykky +100kg. Leukoja sais menna 20kpl ja paino alle 80kg, mieluiten 75-77kg.
Sitten muscle-uppi pitäis oppia kanssa