On se parempi kuin smithi, koska liikerata on aina sama. Mutta ei tietenkään korvaa kunnon kyykkyä ;)On siellä muuten hack-kyykky, jos se nyt on yhtään smithiä parempi, eihän se vapaata tankoa vastaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se parempi kuin smithi, koska liikerata on aina sama. Mutta ei tietenkään korvaa kunnon kyykkyä ;)On siellä muuten hack-kyykky, jos se nyt on yhtään smithiä parempi, eihän se vapaata tankoa vastaa.
Mä taas suunnittelin siirtyväni G6 pariin ja ruveta diettaamaan 10kg pois, kun saan tämän pakettiin.
Miten juoksun yhdistäminen on onnistunut. Kyselit muistaakseni sitä jokin kuukausi sitten.
Reilu 2vko treeniä takana, ja pääsiäisen pyhät sotkevat salin aukioloajat. Tänään maanantaina oli treeni b, voinko huomenna tehdä a:n ja torstaina b:n ilman, että kummemmin vaikuttaa kehitykseen? Sali on kiinni pe-ma.
Yksi vaihtoehto voisi olla Elaston 2-jakoinen ohjelma, joka löytyy treeni -osiosta ja sieltä 2-jakoinen ohjelma -ketjun alusta. Olen itse miettinyt tuota ohjelmaa SS:n jälkeen, jonka aloitin juuri. Riippuen siitä millainen varustelutaso salillasi on, niin tuon ohjelman voi tehdä joko vapailla painoilla ja laitteilla tai pelkillä vapailla painoilla.Kyselen jo vähän ajoissa että mihinkähän ohjelmaan tämän kolmen kuukauden jälkeen kannattaisi siirtyä? Tykkään kuitenkin tutkia hyvissä ajoin etukäteen ja tutustua tekniikoihin.
Aika samoissa lukemissa omatkin mitat, pituus 178cm ja paino noin 70kg. Nyt varmasti noussut syömisen johdosta. En ole laskenut kaloreita, mutta olen lisänyt syömistä esim. juomalla about 2 litraa päivässä punaista maitoa. Ihan Rippetoen gallonaa ei sentään jaksa vetää.Oottekos te ohjelmaa tehneet syöneet ihan Rippetoen ohjeiden mukaan, eli valtavia määriä? Itellä ei oikeen tunnu paino nousevan, treenipäivinä kalorit about 3000 ja lepopäivinä 2500. Kalorilaskurin kulutusarvio tekemättä mitään on noin 2000kcal, 176cm pituutta ja tänään paino 71,6kg. Sarjapainot kumminkin nousevat hyvin.