Maximus Bicepus
100% iron and steel
^ No, on kyl! Sankarin alotuspainot on samat ku mun maximisarjapainot Paitsi, et toi penkki on kyl kova sarjapainoks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako nuo leuat muuten tehdä vasta vai myötä otteella?
Tein tänään 2x12 vastaotteella.
Pystypunnerrus mulla otti eniten silmään. Siihen tulee kuitenkin 15 kg lisää painoa (77,5 kg ) 4 viikossa ja kyllä tässä olisi tarkoitus päästä ainakin sen aikaa ilman resettejä. Mutta ilmeisen vahva kaveri on kyseessä. Turha heikompien on lähteä täältä tämän enempää huutelemaan.117,5 oli vitos maximi penkissä ennen diettiä SF:ässä penkissä ennenkuin failas.
kaikki muut oli kevyitä paitsi kyykky, jonka varmaan joudun resettaa ennen muita.
Pystypunnerrus mulla otti eniten silmään. Siihen tulee kuitenkin 15 kg lisää painoa (77,5 kg ) 4 viikossa ja kyllä tässä olisi tarkoitus päästä ainakin sen aikaa ilman resettejä. Mutta ilmeisen vahva kaveri on kyseessä. Turha heikompien on lähteä täältä tämän enempää huutelemaan.
Kun on käyny 6kk salilla, 3kk niistä käyttäen golden sixiä, kannattaako tämäkin ohjelma vetää läpi? Ja kuinka kauan tätä tulis vetää, kolmisen kuukaut vai?
Päivitystä, eli nyt on kohta kuukausi treeniä takana ja kovaa on kulkenut.
Viime treeneistä sarjapainot:
Kyykky 3x5x90
Penkki 5,5,4x75
Mave 5x110
Pystypunnerrus 3x5x45
Soutu 3x5x75
Ja unohtu ekasta viestistä mainita, mutta pystärin alotuspaino oli 30kg, ja soudun 60kg.