En nyt aivan vieläkään ymmärrä tätä pointtia, että kaikki kehitys on tässä ohjelmassa kiinni vain siitä ettei genetricci/herra X syö tarpeeksi... Minkä helvetin takia sitä ruokaa pitää vetää niin tuhottomasti kun siitä kuitenkin suuri osa menee suoraan perseeseen? Tuossakin joku kirjoitteli jostain pekonista, miten sillä saa kalorit hyvin ylös.. hohhoijaa.
Lähinnä siksi kritisoin tätä ylenpalttista ruuan tuputtamista, että itse tein tällä ohjelmalla myös aikoinaan ja söin juurikin tällä foorumin ja Ripin hehkutetulla tyylillä "ihan sama mitä vedät, kunhan vedät niin perkeleesti". Tulokset nousi juu, mutta takuulla olisi noussut myös maltillisemmilla kaloreilla.
Eihän nyt kukaan pysty vetään puhdasta ruokaa suorilta mitään 5000kcal - 7000kcal ? Kyllä saa pikkusen vatsalaukkua venytellä ensin. Itse vedän "bulkilla" nykyään sen max. 50-80gr rasvaa, loput siiten hiilareista ja todellakin pyrin siihen n. +500kcal ja kyllä jaksaa painaa. Mitä hyötyä on vetää jotain +2000kcal päivässä, saako niistä niin suunnattomat hyödyt?
Ja sen verran voisin itse kommentoida genetric:
Kirjoitit, että et ehdi kolmena päivänä koulujuttujen johdosta syödä aamiaista. Olet 16v, mitä helvetin opiskelua teillä siellä koulussa on jollet ehdi vetää aamulla ruokaa naamaan? Tuossakin jo yksi potentiaalinen syy miksei oikein lähde, heräät aamulla ja syöt ekan kerran joskus 12 aikaan niin varmaan mukavan heikko olo.
EDIT: juu en huomannut, että genetricci syöt joka toisen pv miinuskaloreilla. Käsitin, että olet edes plussilla joka pv. My bad.
paino ennen paskallakäyntiä 69.9kg, heti paskallakäynnin jälkeen 70.1kg, missä vika?
Veikkaisin, että vika on vaa'assa. Tämä oli kyllä yksi hauskimmista kommenteista mitä olen koskaan lukenut pakkikselta (olettaen, että sanoit tuon vakavissasi)
Oletko varma, että sieltä tuli paskaa eikä vain pieruja?