soutulaite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mige_1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
onko mitään haittaa/hyötyä kun teen soutulaitteessa n.10min heti treenin jälkeen vai olisiko järkevämpää soutaa ennen treeniä? Soudun jälkeen on kyllä ikävä mennä treenaamaan hikisenä

on muuten hyvä tuo soutulaite en muista että missään olis tullu niin hiki :rock:

Hyvää lämmittelyä on aluksi, mutta loppuun ei kannata itseään vetää, jos meinaa muitakin liikkeita tehdä. Sekä toimii loppulämmittelyksi.

Ps. se ei ole treeniä eikä mikään jos ei hiki tule;)

lämmittelen joka kerta tol soutulaitteella sen 5-10 minsaa.
treenin lopussaki sillon tällöin tulee soudettua, kaikinpuolin mukava liike ja avaa paikat tosi hyvin.

meidan salilla ei ole soutulaitetta :(
joten kuntopyorailen tai stepperoin treenin alkuun 10min ja loppuun 20-40min.
lammittelyt on kylla hyvasta, jotkut vaan jattaa ne laiskuuttaan tekematta ;)

Ehdottomasti lämmittelyt ja venyttelyt. Jaloille stepperit tai polkulaitteet ja ns. hiihtokoneet. Muille taas samoilla laitteilla kuin tekee liikkeet mutta aluksi vain pienillä painoilla.

Lepopäivinä ei olisi myöskään haitaksi käydä hieman läpi paikkoja. Sen korkeintaan huomaa siinä vaiheessa kun alkaa paikat hajoamaan kun runnotaan kylmiltään isoja romuja. Edesauttaa myös palautumista.

Mä oon ainaki ihan loppu 10min soudusta :(
Haittana on se että oon loppu ennenkö kerkee mitään treenaamaan siksi olen soudellut aina treenin lopuksi

Vedän 2min kovaa soutuu lämmittelyks, aika vähän toi on, mut pitäähän niitä voimia säästellä :). Ton jälkeen pyörittelen käsiä ja "avaan" paikkoja, ja muutama kyykky pelkällä tangolla jne.
Toi soutulaite tomii varmaan dietillä hyvänä kalorin polttajana, esim 30-60min treenien jälkeen...kuullostaa kyl aika raskaalta mut pitää kokeilla sit ku joskus menee dietille :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kokeilin vetää soutulaiteella ennen selkätreeniä 5min hyvät lämmöt sai ainki päälle treenissä en huomannu mitään eroa

Kumpaa suosittelette käyttämään mikäli tavoitteena on rasvan polttaminen, Kuntopyörää vai soutulaitetta?

Joskus treenin jälkeen olen vetänyt soutulaitteella n. 30 minuuttia. Siinä vaiheessa on vähintäänkin heikko olo. Harvalla aerobisella laitteella saa itseään niin loppuun. Ei tietysti korvaa voimahakuista treeniä, mutta kyllä sillä kestävyyttä saa. Varmasti hyvää vaihtelua muutaman toiston kulmasoutusarjoihin.

Back
Ylös Bottom