Sotilaspenkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no eihän noi laskurit oo ku suuntaa antavia ja tollanen 20kg:n heitto maksimiin on ihan hyväksyttävä ja toistoissakin ainakin 5 suuntaan tai toiseen. kuten mainittua, tausta vaikuttaa niin paljon noihin sarjatuloksiin. älkää viilatko pilkkuja ja katelko taulukoita, paljoko PITÄS mennä. treenatkaa tavotteellisesti ja KOKEILKAA sitten, miten kävi.
:D

Mulla tuo laskuri anto puolen kilon tarkuudella oikean maksimin, kun käytin sarjaa 3x125 mutta heitti pidemmän sarjan annettuani melkein kymmenen kiloa.
Mulla aikanaan (keväällä) ykkönen penkissä oli 130 ja sot.penkki omalla painolla (80 kg)
meni 21. Nyt ykkönen 137,5 ja aattelin ens viikolla kokeilla meniskö jo 25 sot.penkissä. Pitää sitte kertoilla miten kävi.

toistoja tuli sitten 16kpl, pientä krapulaa pohjalla (haitanneeko tua :david: ). elikkäs oma paino oli 64.6 aamusti ja 65kg tein nostot. helvetin raskasta hommaa näin kesähelteellä... ja nyt :kippis1:

Ei tietenkään kaikilla tuollaiset voi pitää paikkansa. Kaikki omaa erillaisen hermotuksenkin, joka vaikuttaa todella suuresti maksimiin.

Itellä toi laskuri kyllä pitää aika hyvin paikkaansa.

Listatkaas noita sotilaspenkki maksimejanne tähän näkösälle. Ois hauska tietää mitä noin keskimäärin kelläkin menee. Pankaa myös ne sarjaennätykset omalla painolla ja paino tietty. Oon miettiny tonne Kemin sotilaspenkki maksimi kisaan osallistumista ja ois tosiaan kiva tietää mimmosia rautoja ihmiset liikuttelee, että kehtaako sinne lähtä räpiköimään.

timberjack sanoi:
160 menee kerran ja painoa 96 (tällä hetkellä)

.
Tuo 160 varmaan normaali penkin tulos? Jos s,penkin tulos niin luulis 100kg enemmän toistoja tulevan.

Kyllä tuo tämänhetkinen ennätykseni on sotilaspenkissä saatu.

Olen sarjoissa ollut aina helvetin huono mutta maksimipainossa pystyn repäsemään aika hyvin. Hetkittäistä voimaa löytyy muttei kestävyyttä tarpeeksi.

Normaalipenkkiä en edes pysty kokeilemaankaan sillä nivustyräni alkaa kuumottamaan jo kummasti jos edes ajatteleekin koko asiaa :curs:

timberjackikin sais sit pienellä panostuksella sellasen 30-40 toistoa satasella 3kk:ssa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
timberjack sanoi:
Olen sarjoissa ollut aina helvetin huono mutta maksimipainossa pystyn repäsemään aika hyvin. Hetkittäistä voimaa löytyy muttei kestävyyttä tarpeeksi.

:
Itsellä sama homma normaali penkissä.

timberjack sanoi:
Kyllä sitä päivää en näe kyllä ikinä että nostaisin jopa 30 satasella :D
Höpö höpö, varmaan näät ku jaksat vaan panostaa tarpeeksi siihen :thumbs:

Jaa a enpä kuitenkaan tiedä :(

Nyt liikun jo sellasissa painoissa että paikat eivät tahdo enää kestää.

Pitäis nimittäin tehdä jotain muutakin kuin penkkiä ja ojentajia :rolleyes:

Heh... huumoria...

Timber... Oikeella ohjelmalla nousee kyllä, vaikkei maksimi tosta nousis ollenkaan.

montako kertaa viikossa penkkaat?

kattelepas toi mun kirjotus, nro 43, ja sano, miltä tuntuis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom