Sotilaspenkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
timber... kun sulla on noin "onneton" se sarjatulos (19*100kg), voisit kokeilla aluksi viiden viikon pätkää seuraavalla systeemillä: (kaikki raudat kiloina. tee kaikki sarjat kämmenleveys kisapenkkiä kapeempana.)

A
1:10*5*100/1´
2:10*6*100/1´
3:10*7*100/1´
4:10*7*100/50"
5:10*7*100/40"

B
1:3*20*80/10´
2:3*20*85/10´
3:3*20*90/10´
4:3*20*95/10´
5:3*20*100/10´

viikko näyttäs tältä:
ma: maksimi: 3-5*1-3*140-160... kisatekniikka.
ti: kevyt kestävyys: 3-4*30-50*60 ei hapoille. kisatekniikka.
ke: anaerobinen kestävyys A. kisatekniikka.
to: ks. ti. kisatekniikka.
pe: lepo
la: anaerobinen kestävyys B. kisatekniikka.
su: lepo

eli viis viikkoa tommosta noilla kiloilla. sen jälkeen saattaa tuntua hieman tukkoselta suuren määrän takia. pidä pari viikkoa paussia noista happotreeneistä ja tee teräviä maksimitreenejä 1 per viikko. kestävyystreenit säilyy. sit oliskin aika alkaa testaamaan tulosta.

ma: toistomaksimitesti
ti:kevyt kestävyys: 2*30*60
ke:lepo
to:lepo
pe:terävä maksimi: 3*1*140-150
la:lepo
su:toistomaksimitesti

miltäs näyttäs? tolla veikkaisin, että nousis sellanen 25*100 ainakin.

Joops tuo taulukko näyttää ilmeisesti ihan hyvältä mutta en tajua kisatekniikoista ym systeemeistä yhtikäs mitään :D

Olen nimittäin täysiverinen sunnuntainostelija ja käyn salilla nykyään vain pari kertaa jos muistan tai jaksan :rolleyes:

Pitäis opetella tämän lajin termitkin että tietäs mitä pitäisi tehdä ja oikeinkin vielä. En hallitse vielä oikein tätä hommaa mutta moottorisahan viilauksen taidan mielestätäni ihan kohtuu hyvin :lol2:

Voi olla että olen jo liian vanha tähän touhuun. Minä ====> :wanha:

Viimeksi muokattu:
sorry muinaisjäänne. häviit vuodella. :D

kisatekniikka tarkottaa sotilaspenkin kisatekniikkaa, eli jalat ilmassa ja toistot mieluiten jatkuvina hyvällä rytmillä ilman suurempaa pomppua alhaalla ja kädet suoriksi ylhäällä.

Ai en huomannukkaa et olit kanssa jo eläkeiässä :rock:

Nojuu, täytyy tässä nyt katella josko tuota ohjelmaa jaksais alkaa tekemään.

Mietin myös tuota Russian Strength Programmia.

Sarjoissa olen aina ollut huono mutta maksimiväännössä olen suhtkoht kova mielestäni siihen nähden kuinka vähän aikaa olen penkkiä treenannut.

Mutta kiitokset näistä vihjeistä/ohjelmista.

sehän on aina myös priorisointikysymys. jos oot sarjoissa huono, mutta ykköset nousee komeesti, susta tulee parempi voimanostaja. toisinpäin mennessä vois sitten olla vaikka sotilaspenkkaaja tms.

mutta kivahan se ois kokeilla noita pitkiäkin juttuja. ne on sellasia päänsisushommia, kun alkaa tuleen itku ja parku ja vielä pitäs lykkii menemään. jos sulla on ykkösmaksimi 160kg, montako toistoo menee 145kg:lla ja montako 130kg:lla?

joo aika selkeesti sulla on lahjakkuutta voimapuoleen enempi. hyvähän se on. mutta kyl se happokestävyyskin paranee, jos sitä vaan treenaa. jos kiinnostaa, laitas toi ohjelma kokeiluun ja kirjottele, miten se sujuu.
:)

kova ykkönen. tolla maksimilla pitäs oikeella lajitreenillä irrota ainakin sellanen 40 toistoo 75-80kg:lla :). katteles noita mun voimakestävyysjuttuja. niistä vois olla apua siihen toistomaksimin nostoon...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jep katsellaan.maaliskuus olis sotapenkki kisat täytyy yrittää treenata niihin.siellä on max että toistokisat ajattelin mennä toistokisaan sählää...tavoite on 30 ja 40 välillä saa nähdä mitä siitä tulee...

lopella. katso loppi kunnan sivut sinne tulee viraliset tuomarit jos joku haluu yrittää tehdä vaikka uuden sm tuloksen siinä ilmotuksessa ei näy max.sota penkkiä mut kyll se pitäis siellä olla kanssa.kaikki ikäryhmät myös juniorit jos nyt oikein muistan tarkista sieltä.

miika sanoi:
lopella. katso loppi kunnan sivut sinne tulee viraliset tuomarit jos joku haluu yrittää tehdä vaikka uuden sm tuloksen siinä ilmotuksessa ei näy max.sota penkkiä mut kyll se pitäis siellä olla kanssa.kaikki ikäryhmät myös juniorit jos nyt oikein muistan tarkista sieltä.

Ilmeisesti myös ulkopaikkakuntalaiset saa osallistua?

Raven sanoi:
Ilmeisesti myös ulkopaikkakuntalaiset saa osallistua?
saat osallistua seppo, ne haluu aina paljn jengiä sinne nostaa ofkoors. Mä tuun sitten huoltaa sua ihan selvinpäin tottakai :D :whip:

bb23 sanoi:
saat osallistua seppo, ne haluu aina paljn jengiä sinne nostaa ofkoors. Mä tuun sitten huoltaa sua ihan selvinpäin tottakai :D :whip:

Tule vain ja nyt voin hyvin osallistua, kun voin just just sut tällä hetkellä voittaa. :hyper:

Raven sanoi:
Tule vain ja nyt voin hyvin osallistua, kun voin just just sut tällä hetkellä voittaa. :hyper:

Heti ! luuri käteen ja ilmoitautumaan sinne kisoihin . Sinne on tulossa tosi kovia penkkaajia (yli 200 kg raw ) jotka on puolen vuoden aikana pelkästään keskittynyt juuri tähän sotpenkki kisaan.

Mikäs raven muuten on tällä hetkellä kunto, elikkä paljonko tulee sotilaspenkistä salinostoina ja paljonko luulet et paranis jos vähän treenais.

t3180 sanoi:
Heti ! luuri käteen ja ilmoitautumaan sinne kisoihin . Sinne on tulossa tosi kovia penkkaajia (yli 200 kg raw ) jotka on puolen vuoden aikana pelkästään keskittynyt juuri tähän sotpenkki kisaan.

Mikäs raven muuten on tällä hetkellä kunto, elikkä paljonko tulee sotilaspenkistä salinostoina ja paljonko luulet et paranis jos vähän treenais.

Siinä luki, että ilmoja otetaan vastaan vasta 15.1 lähtien.

En meinaa mitenkään erikoisemmin siihen panostaa, koska muita suunnitelmia mielessä. Jotain pientä sarjan tynkää tein 185kilolla sotilaspenkissä.. Jos sen 200kg saisi ja omapaino maksimissaan 85kg.
Mulle suurin kompastuskivi tulee ehdottomasti olemaan nostaminen ilman rannesiteitä. Ranteet on niin pirun heikot ja meinasinkin nyt ottaa normi penkin lisäksi sotilaspenkin, mutta ilman siteitä. Jos vaikka sais hiukan niitä vahvistettua.

taitaa tulla aika kovat kisat.viime vuonna toisto kisassa voittaja otti alle 80 kilosissa yli 40 toistoa alle satasissa yli 40 toistoa ja yli satasissa tais olla jotain 30 toistoa ja nyt tulee pari penkin suomen mestaria sinne kisailee lisää.onko täältä ketään lähdössä sinne toisto kisoihin ja mitä tuloksia olette nyt tehneet.eilen 26 toistoo omalla painolla..

Tuo on kyllä aika hanurista, ettei rannesiteitä saa käyttää. Itse nostoon niistä ei kuitenkaan ole mitään apua mutta tommosissa romuissa 185-200 kg kyllä ranteensa hajottaa. Itellä alkaa ranteissa vihloon jo 80 kg:n kohdalla ja joskus, kun on siteet unohtunu kotiin niin on kyllä ollu täyttä tuskaa viedä treeni läpi. Sitten siihen päälle monta päivää ranteet kipeenä. Tuolta osin sääntöjä voisi tarkistaa vai mitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom